Diumenge amb més sol i calor, però la setmana que ve la tardor arriba de colp

Cálido amanecer en Valencia este viernes, mañana se repetirá con más brumas

S’espera un diumenge amb més sol que estr dissabte | @MNievezSanchez1

 

L’oratge millorarà este diumenge després d’un dissabte on els núvols han anat persistint i han costat que desaparegueren. Però esta jornada s’espera que la situació siga diferent, amb molt més sol i temperatures més altes.

 

Els núvols encara estaran presents al matí. De fet, en la costa costaran que desapareguen i aguantaran fins a migdia. Ja a partir d’eixe moment, pocs núvols es voran, els cels seran solejats en general. A partir de la vesprada els núvols tornaran a guanyar terreny anunciant el canvi d’oratge que s’espera de cara el dilluns. De pluja poca n’hi haurà, potser algun arruixó matinal en punts de la costa, sobretot sent més probables en el litoral de Castelló.

 

Mapa de la previsió per a este diumenge

Mapa de la previsió per a este diumenge | AEMET

 

Més calor però amb els dies comptats

Quant a les temperatures este diumenge serà més altes, especialment en l’interior de València, on pujaran de manera moderada. En general pujaran entre 2º i 3º, però en este últim sector podrien arribar a pujar més de 4º o 5º, amb un ambient estiuenc. Les màximes de manera general es mouran entre els 25º i 30º, i farà basca en la costa.

 

Les mínimes no es mouran massa, amb fresca matinal i la necessitat d’algun jersei o jaqueta prima durant les nits i les primeres hores del dia. Ara bé, la setmana que ve la cosa canviarà de ple.

 

El tiempo será más otoñal este jueves al norte de España

Arribarà la tardor de colp este dilluns | Arxiu

 

La tardor arribarà de colp

Ja fa dies que anunciem este canvi d’oratge, i és que una forta borrasca creuarà d’oest a est la península portant de colp la tardor, i amb ella, també les pluges. De fet, el dilluns, s’espera un dia amb arruixons i algunes tempestes, que començaran a caure especialment a partir de migdia i aguantaran fins a la matinada del dimarts.

 

Amb este ambient tardorenc, les temperatures també aniran clarament cap avall. Este diumenge serà l’últim dia d’estiu, ja que els termòmetres podran arribar a baixar entre 4º i 8º, sobretot de cara el dimarts.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.