Diumenge amb més sol i calor, però la setmana que ve la tardor arriba de colp

Cálido amanecer en Valencia este viernes, mañana se repetirá con más brumas

S’espera un diumenge amb més sol que estr dissabte | @MNievezSanchez1

 

L’oratge millorarà este diumenge després d’un dissabte on els núvols han anat persistint i han costat que desaparegueren. Però esta jornada s’espera que la situació siga diferent, amb molt més sol i temperatures més altes.

 

Els núvols encara estaran presents al matí. De fet, en la costa costaran que desapareguen i aguantaran fins a migdia. Ja a partir d’eixe moment, pocs núvols es voran, els cels seran solejats en general. A partir de la vesprada els núvols tornaran a guanyar terreny anunciant el canvi d’oratge que s’espera de cara el dilluns. De pluja poca n’hi haurà, potser algun arruixó matinal en punts de la costa, sobretot sent més probables en el litoral de Castelló.

 

Mapa de la previsió per a este diumenge

Mapa de la previsió per a este diumenge | AEMET

 

Més calor però amb els dies comptats

Quant a les temperatures este diumenge serà més altes, especialment en l’interior de València, on pujaran de manera moderada. En general pujaran entre 2º i 3º, però en este últim sector podrien arribar a pujar més de 4º o 5º, amb un ambient estiuenc. Les màximes de manera general es mouran entre els 25º i 30º, i farà basca en la costa.

 

Les mínimes no es mouran massa, amb fresca matinal i la necessitat d’algun jersei o jaqueta prima durant les nits i les primeres hores del dia. Ara bé, la setmana que ve la cosa canviarà de ple.

 

El tiempo será más otoñal este jueves al norte de España

Arribarà la tardor de colp este dilluns | Arxiu

 

La tardor arribarà de colp

Ja fa dies que anunciem este canvi d’oratge, i és que una forta borrasca creuarà d’oest a est la península portant de colp la tardor, i amb ella, també les pluges. De fet, el dilluns, s’espera un dia amb arruixons i algunes tempestes, que començaran a caure especialment a partir de migdia i aguantaran fins a la matinada del dimarts.

 

Amb este ambient tardorenc, les temperatures també aniran clarament cap avall. Este diumenge serà l’últim dia d’estiu, ja que els termòmetres podran arribar a baixar entre 4º i 8º, sobretot de cara el dimarts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.

El CEAM detalla com la vegetació ha alimentat l’incendi de la Vall d’Uixó

Un informe del CEAM conclou que la ràpida dessecació de la vegetació entre abril i juliol ha incrementat la virulència de l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha cremat quasi 9.600 hectàrees, moltes dins de la Serra d’Espadà.

El PPCV reclama a Sánchez que pague el deute de dependència amb la Comunitat

El PPCV ha exigit al Govern de Pedro Sánchez que abone més de 4.000 milions d’euros que, segons el partit, deu a la Comunitat Valenciana en matèria de dependència, i que complisca el compromís de finançar el 50% del sistema.

El PSPV reclama reforçar ja els bombers forestals a Castelló per la seua seguretat

El PSPV-PSOE exigix a la Generalitat que reforçe de manera immediata les unitats de bombers forestals i millore les seues condicions de seguretat, després de la denúncia d’un bomber que ha afrontat quasi a soles l’incendi de Tírig.

Els esforços contra el foc es concentren a Tírig després de controlar l’incendi de Culla

Un total de 200 efectius terrestres i 17 mitjans aeris treballen hui als incendis de Tírig i Serra d’en Galceran, després de donar per controlat el foc de Culla i extingit el de Salzadella.

Aras de los Olmos es prepara per multiplicar per dotze la població pel dia de l’eclipsi solar

Aras de los Olmos, amb uns 400 habitants, es prepara per rebre fins a 5.000 persones per a veure l’eclipsi solar, amb mesures de seguretat especials i restriccions d’accessos. La Generalitat establirà el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis i tancarà diversos parcs naturals.

Nous mitjans aeris reforcen l’extinció dels incendis a la Serra d’en Galceran, Culla i Tírig

Un total de 18 mitjans aeris s’han incorporat este matí als incendis forestals de la Serra d’en Galceran, Culla i Tírig, on ja treballaven 150 efectius terrestres. Les flames han obligat a confinar la població i a desallotjar diverses masies, encara que l’evolució es considera positiva.
FILMOTECA D'ESTIU