Diumenge amb més sol i calor, però la setmana que ve la tardor arriba de colp

Cálido amanecer en Valencia este viernes, mañana se repetirá con más brumas

S’espera un diumenge amb més sol que estr dissabte | @MNievezSanchez1

 

L’oratge millorarà este diumenge després d’un dissabte on els núvols han anat persistint i han costat que desaparegueren. Però esta jornada s’espera que la situació siga diferent, amb molt més sol i temperatures més altes.

 

Els núvols encara estaran presents al matí. De fet, en la costa costaran que desapareguen i aguantaran fins a migdia. Ja a partir d’eixe moment, pocs núvols es voran, els cels seran solejats en general. A partir de la vesprada els núvols tornaran a guanyar terreny anunciant el canvi d’oratge que s’espera de cara el dilluns. De pluja poca n’hi haurà, potser algun arruixó matinal en punts de la costa, sobretot sent més probables en el litoral de Castelló.

 

Mapa de la previsió per a este diumenge

Mapa de la previsió per a este diumenge | AEMET

 

Més calor però amb els dies comptats

Quant a les temperatures este diumenge serà més altes, especialment en l’interior de València, on pujaran de manera moderada. En general pujaran entre 2º i 3º, però en este últim sector podrien arribar a pujar més de 4º o 5º, amb un ambient estiuenc. Les màximes de manera general es mouran entre els 25º i 30º, i farà basca en la costa.

 

Les mínimes no es mouran massa, amb fresca matinal i la necessitat d’algun jersei o jaqueta prima durant les nits i les primeres hores del dia. Ara bé, la setmana que ve la cosa canviarà de ple.

 

El tiempo será más otoñal este jueves al norte de España

Arribarà la tardor de colp este dilluns | Arxiu

 

La tardor arribarà de colp

Ja fa dies que anunciem este canvi d’oratge, i és que una forta borrasca creuarà d’oest a est la península portant de colp la tardor, i amb ella, també les pluges. De fet, el dilluns, s’espera un dia amb arruixons i algunes tempestes, que començaran a caure especialment a partir de migdia i aguantaran fins a la matinada del dimarts.

 

Amb este ambient tardorenc, les temperatures també aniran clarament cap avall. Este diumenge serà l’últim dia d’estiu, ja que els termòmetres podran arribar a baixar entre 4º i 8º, sobretot de cara el dimarts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.