Diumenge amb més sol i calor, però la setmana que ve la tardor arriba de colp

Cálido amanecer en Valencia este viernes, mañana se repetirá con más brumas

S’espera un diumenge amb més sol que estr dissabte | @MNievezSanchez1

 

L’oratge millorarà este diumenge després d’un dissabte on els núvols han anat persistint i han costat que desaparegueren. Però esta jornada s’espera que la situació siga diferent, amb molt més sol i temperatures més altes.

 

Els núvols encara estaran presents al matí. De fet, en la costa costaran que desapareguen i aguantaran fins a migdia. Ja a partir d’eixe moment, pocs núvols es voran, els cels seran solejats en general. A partir de la vesprada els núvols tornaran a guanyar terreny anunciant el canvi d’oratge que s’espera de cara el dilluns. De pluja poca n’hi haurà, potser algun arruixó matinal en punts de la costa, sobretot sent més probables en el litoral de Castelló.

 

Mapa de la previsió per a este diumenge

Mapa de la previsió per a este diumenge | AEMET

 

Més calor però amb els dies comptats

Quant a les temperatures este diumenge serà més altes, especialment en l’interior de València, on pujaran de manera moderada. En general pujaran entre 2º i 3º, però en este últim sector podrien arribar a pujar més de 4º o 5º, amb un ambient estiuenc. Les màximes de manera general es mouran entre els 25º i 30º, i farà basca en la costa.

 

Les mínimes no es mouran massa, amb fresca matinal i la necessitat d’algun jersei o jaqueta prima durant les nits i les primeres hores del dia. Ara bé, la setmana que ve la cosa canviarà de ple.

 

El tiempo será más otoñal este jueves al norte de España

Arribarà la tardor de colp este dilluns | Arxiu

 

La tardor arribarà de colp

Ja fa dies que anunciem este canvi d’oratge, i és que una forta borrasca creuarà d’oest a est la península portant de colp la tardor, i amb ella, també les pluges. De fet, el dilluns, s’espera un dia amb arruixons i algunes tempestes, que començaran a caure especialment a partir de migdia i aguantaran fins a la matinada del dimarts.

 

Amb este ambient tardorenc, les temperatures també aniran clarament cap avall. Este diumenge serà l’últim dia d’estiu, ja que els termòmetres podran arribar a baixar entre 4º i 8º, sobretot de cara el dimarts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UV i la UPV passen a classes en línia per l’alerta taronja per pluges

La Universitat de València i la Politècnica han suspés les activitats a l’aire lliure i han passat la docència a línia per l’alerta taronja per pluges activada per Emergències de la Generalitat arran dels avisos d’Aemet.

València proposa Ferran Torres i Grimaldo com a fills adoptius de la ciutat

L’Ajuntament de València ha proposat distingir Ferran Torres i Alejandro Grimaldo com a fills adoptius i Fátima Diame i José Ballester com a fills predilectes en els Honors i Distincions de 2026, que es lliuraran el 6 d’octubre, Dia de la Comunitat Valenciana.

Saint-Supéry tria València Basket per créixer en l’Eurolliga

Mario Saint-Supéry ha explicat que ha triat València Basket per competir en l’Eurolliga, estar prop de casa i seguir creixent com a jugador. El base ha destacat el fitxatge de Mirotic i la confiança en el projecte abans de la Supercopa Endesa.

Alicant tancarà els parcs municipals dijous per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant ha anunciat que clausurarà tots els parcs públics municipals dijous davant l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes decretada per Aemet al litoral sud.

Alerta taronja per fortes pluges en tota la província de València i litoral d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències ha decretat alerta taronja per fortes pluges este dimecres a l'interior i litoral nord de València i al sud de Castelló, i l'avís s'estendrà dijous al litoral d'Alacant i al litoral sud de València.

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.