Diumenge amb més sol i calor, però la setmana que ve la tardor arriba de colp

Cálido amanecer en Valencia este viernes, mañana se repetirá con más brumas

S’espera un diumenge amb més sol que estr dissabte | @MNievezSanchez1

 

L’oratge millorarà este diumenge després d’un dissabte on els núvols han anat persistint i han costat que desaparegueren. Però esta jornada s’espera que la situació siga diferent, amb molt més sol i temperatures més altes.

 

Els núvols encara estaran presents al matí. De fet, en la costa costaran que desapareguen i aguantaran fins a migdia. Ja a partir d’eixe moment, pocs núvols es voran, els cels seran solejats en general. A partir de la vesprada els núvols tornaran a guanyar terreny anunciant el canvi d’oratge que s’espera de cara el dilluns. De pluja poca n’hi haurà, potser algun arruixó matinal en punts de la costa, sobretot sent més probables en el litoral de Castelló.

 

Mapa de la previsió per a este diumenge

Mapa de la previsió per a este diumenge | AEMET

 

Més calor però amb els dies comptats

Quant a les temperatures este diumenge serà més altes, especialment en l’interior de València, on pujaran de manera moderada. En general pujaran entre 2º i 3º, però en este últim sector podrien arribar a pujar més de 4º o 5º, amb un ambient estiuenc. Les màximes de manera general es mouran entre els 25º i 30º, i farà basca en la costa.

 

Les mínimes no es mouran massa, amb fresca matinal i la necessitat d’algun jersei o jaqueta prima durant les nits i les primeres hores del dia. Ara bé, la setmana que ve la cosa canviarà de ple.

 

El tiempo será más otoñal este jueves al norte de España

Arribarà la tardor de colp este dilluns | Arxiu

 

La tardor arribarà de colp

Ja fa dies que anunciem este canvi d’oratge, i és que una forta borrasca creuarà d’oest a est la península portant de colp la tardor, i amb ella, també les pluges. De fet, el dilluns, s’espera un dia amb arruixons i algunes tempestes, que començaran a caure especialment a partir de migdia i aguantaran fins a la matinada del dimarts.

 

Amb este ambient tardorenc, les temperatures també aniran clarament cap avall. Este diumenge serà l’últim dia d’estiu, ja que els termòmetres podran arribar a baixar entre 4º i 8º, sobretot de cara el dimarts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investigat per falsificar certificats de descontaminació en 500 cotxes afectats per la DANA

Un home ha passat a disposició judicial acusat de falsedat documental en prop de 500 vehicles afectats per la DANA, localitzats en una parcel·la de Villamuriel de Cerrato amb certificats de descontaminació presumptament falsos.

Un fals gestor bancari de 19 anys enganya un client i li furta 30.000 euros a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 19 anys acusat de suplantar un gestor bancari i sostraure 30.000 euros d’un client després d’una telefonada sobre una falsa transferència irregular.

Municipis afectats per la dana i ConELA reben la Creu d’Or per la solidaritat social

El Ministeri de Drets Socials ha concedit la Creu d'Or de l'Orde Civil de la Solidaritat Social als municipis afectats per la dana, a la junta directiva de ConELA, a Cermi Mujeres, a la Fundació Gomaespuma i, a títol pòstum, a Óscar Moral, per la seua tasca en defensa del benestar i la cohesió social.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la situació de la Comunitat i els acords dels Pressupostos de 2026

Juanfran Pérez Llorca ha d’afrontar esta setmana en Les Corts una sessió de control clau on explicarà la situació política, econòmica i social de la Comunitat Valenciana i el compliment dels acords del Pressupost de 2026.

El dispositiu de prevenció i extinció d’incendis de la Generalitat compta amb 1.700 efectius

724 professionals formen part de l’equip per a la província de València, 470 per a Castelló i 434 per a Alacant, a més d’altres 65 que operen en el conjunt de la Comunitat Valenciana.

Tres detinguts per una estafa massiva amb SMS falsos de bancs a València i altres províncies

Tres hòmens de 24 a 28 anys han sigut detinguts a Torrevieja per integrar, presumptament, un grup que enviava SMS falsos de bancs i telefonava a les víctimes per obtindre les seues claus i estafar-les, amb afectats a València i altres set províncies.

Enganyen una comunitat de veïns amb una falsa retirada d’amiant i estafen 12.500 euros

Un administrador de finques i el gerent d’una constructora han sigut detinguts per organitzar una retirada il·legal d’amiant en una finca de València, enganyar la comunitat de propietaris i estafar 12.500 euros.

Un matrimoni s’enfronta a 3 anys de presó per tindre quasi tota la plantilla sense alta en la Seguretat Social

Un matrimoni que dirigia una empresa de neteja a Alacant s’enfronta a tres anys de presó per tindre 24 dels 27 empleats sense alta en la Seguretat Social, fet que suposa el 88% de la plantilla.