Nadal molt tranquil i atípicament càlid

Sortida de sol amb un dia radiant

El sol dominarà en totes les comarques valencianes este Nadal | Xavi Cabo

 

L’anticicló s’ha fet amo i senyor de la situació meteorològica durant estes festes de Nadal. No només durant esta jornada tan mediàtica, sinó que l’oratge anticiclònic i estable també predominarà, com a mínim, fins a cap d’any.

 

Nadal sense rastres hivernals

Esta nit de Nadal serà molt suau. Esperem un cel completament ras i les temperatures seran molt suaus i molt poc fredes. Els valors se situaran al voltant dels 15ºC al litoral i entre els 8 i els 12ºC en l’interior i en zones més elevades. Fins i tot, no es descarten algunes boires cap a l’interior de València.

 

El dia de Nadal d’este any pareixerà més un dia d’octubre o març que no de Nadal. El sol dominarà tot el dia acompanyat d’una calma absoluta. Tot i que despertarem amb temperatures fresques a primeres hores, ràpidament quan isca el sol els valors pujaran clarament i se situaran al voltant dels 20ºC en València, Alacant i Castelló. Només quedaran per baix d’esta xifra en l’interior o en les zones més elevades de Castelló i Alacant.

 

Mapa del temps de l'Aemet de la Comunitat Valenciana

Mapa de símbols previst per a Nadal | Aemet

 

Sense canvis el tram final d’este 2019

De cara a les pròximes jornades, ja mirant cap al cap d’any, no esperem cap canvi d’oratge. L’anticicló seguirà sent el protagonista amb dies molt pareguts al d’este Nadal.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.