Nadal molt tranquil i atípicament càlid

Sortida de sol amb un dia radiant

El sol dominarà en totes les comarques valencianes este Nadal | Xavi Cabo

 

L’anticicló s’ha fet amo i senyor de la situació meteorològica durant estes festes de Nadal. No només durant esta jornada tan mediàtica, sinó que l’oratge anticiclònic i estable també predominarà, com a mínim, fins a cap d’any.

 

Nadal sense rastres hivernals

Esta nit de Nadal serà molt suau. Esperem un cel completament ras i les temperatures seran molt suaus i molt poc fredes. Els valors se situaran al voltant dels 15ºC al litoral i entre els 8 i els 12ºC en l’interior i en zones més elevades. Fins i tot, no es descarten algunes boires cap a l’interior de València.

 

El dia de Nadal d’este any pareixerà més un dia d’octubre o març que no de Nadal. El sol dominarà tot el dia acompanyat d’una calma absoluta. Tot i que despertarem amb temperatures fresques a primeres hores, ràpidament quan isca el sol els valors pujaran clarament i se situaran al voltant dels 20ºC en València, Alacant i Castelló. Només quedaran per baix d’esta xifra en l’interior o en les zones més elevades de Castelló i Alacant.

 

Mapa del temps de l'Aemet de la Comunitat Valenciana

Mapa de símbols previst per a Nadal | Aemet

 

Sense canvis el tram final d’este 2019

De cara a les pròximes jornades, ja mirant cap al cap d’any, no esperem cap canvi d’oratge. L’anticicló seguirà sent el protagonista amb dies molt pareguts al d’este Nadal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.