Nadal molt tranquil i atípicament càlid

Sortida de sol amb un dia radiant

El sol dominarà en totes les comarques valencianes este Nadal | Xavi Cabo

 

L’anticicló s’ha fet amo i senyor de la situació meteorològica durant estes festes de Nadal. No només durant esta jornada tan mediàtica, sinó que l’oratge anticiclònic i estable també predominarà, com a mínim, fins a cap d’any.

 

Nadal sense rastres hivernals

Esta nit de Nadal serà molt suau. Esperem un cel completament ras i les temperatures seran molt suaus i molt poc fredes. Els valors se situaran al voltant dels 15ºC al litoral i entre els 8 i els 12ºC en l’interior i en zones més elevades. Fins i tot, no es descarten algunes boires cap a l’interior de València.

 

El dia de Nadal d’este any pareixerà més un dia d’octubre o març que no de Nadal. El sol dominarà tot el dia acompanyat d’una calma absoluta. Tot i que despertarem amb temperatures fresques a primeres hores, ràpidament quan isca el sol els valors pujaran clarament i se situaran al voltant dels 20ºC en València, Alacant i Castelló. Només quedaran per baix d’esta xifra en l’interior o en les zones més elevades de Castelló i Alacant.

 

Mapa del temps de l'Aemet de la Comunitat Valenciana

Mapa de símbols previst per a Nadal | Aemet

 

Sense canvis el tram final d’este 2019

De cara a les pròximes jornades, ja mirant cap al cap d’any, no esperem cap canvi d’oratge. L’anticicló seguirà sent el protagonista amb dies molt pareguts al d’este Nadal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.

Nits tropicals i pujada de temperatures en la Península i Balears este dijous

El dijous farà temps estable amb un ascens general de temperatures en la Península i Balears, nits tropicals en la Mediterrània i mitat sud i vent de llevant fort en l’estret de Gibraltar.

Detinguda una parella a València per un presumpte homicidi d’un bebé a Tarragona

La Policia Nacional ha detingut a l’Estació del Nord de València una parella reclamada per un jutjat de Tarragona per un presumpte delicte d’homicidi relacionat amb la mort del seu bebé.

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.