Anuncios

Nadal molt tranquil i atípicament càlid

Sortida de sol amb un dia radiant

El sol dominarà en totes les comarques valencianes este Nadal | Xavi Cabo

 

L’anticicló s’ha fet amo i senyor de la situació meteorològica durant estes festes de Nadal. No només durant esta jornada tan mediàtica, sinó que l’oratge anticiclònic i estable també predominarà, com a mínim, fins a cap d’any.

 

Anuncios

Nadal sense rastres hivernals

Esta nit de Nadal serà molt suau. Esperem un cel completament ras i les temperatures seran molt suaus i molt poc fredes. Els valors se situaran al voltant dels 15ºC al litoral i entre els 8 i els 12ºC en l’interior i en zones més elevades. Fins i tot, no es descarten algunes boires cap a l’interior de València.

 

El dia de Nadal d’este any pareixerà més un dia d’octubre o març que no de Nadal. El sol dominarà tot el dia acompanyat d’una calma absoluta. Tot i que despertarem amb temperatures fresques a primeres hores, ràpidament quan isca el sol els valors pujaran clarament i se situaran al voltant dels 20ºC en València, Alacant i Castelló. Només quedaran per baix d’esta xifra en l’interior o en les zones més elevades de Castelló i Alacant.

 

Mapa del temps de l'Aemet de la Comunitat Valenciana

Mapa de símbols previst per a Nadal | Aemet

 

Sense canvis el tram final d’este 2019

De cara a les pròximes jornades, ja mirant cap al cap d’any, no esperem cap canvi d’oratge. L’anticicló seguirà sent el protagonista amb dies molt pareguts al d’este Nadal.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.

El jutge manté l’arxivament del cas per l’incendi de Campanar al no veure indicis nous

El jutge d'Instrucció manté l'arxivament provisional de la causa per l'incendi de Campanar en considerar que l'informe pericial dels afectats no aporta dades noves ni rellevants.
Anuncios