Seguix la bonança però torna el vent

El vent de l'oest bufarà a estones amb ganes i reescalfat

El vent de l’oest bufarà amb ganes i reescalfat | Arxiu

 

Durant el diumenge de matí, la forta inversió tèrmica serà la protagonista amb boires en algunes zones de l’interior, que es desfaran ràpidament. L’ambient serà fred a primeres hores, fins i tot, en la mateixa línia costanera es podrà baixar dels 10ºC. En l’interior, es baixarà dels 5ºC i podrien aparéixer algunes gelades puntuals. Durant el dia, tornarà a fer sol durant tota la jornada. Com a xicoteta excepció, per la vesprada arribaran alguns núvols alts i prims que no implicaran més conseqüències. 

 

La calma dominarà en tot el territori valencià pel matí, però durant la vesprada el vent de ponent s’intensificarà tant en Alacant com en l’interior de València. Este mateix vent, serà l’encarregat de què en alguns punts del litoral sud de València i Alacant es puga arribar als 20ºC. Tampoc seran baixes les màximes en l’interior de les tres províncies: uns 14ºC en València i Castelló i uns 19ºC en Alacant, com, per exemple, en Orihuela.

 

Previsió de símbols per aquest diumenge

Previsió de símbols per a este diumenge | Aemet

 

Inici de setmana molt tranquil

Tant dilluns com en els primers dies de la setmana, dominarà la bonança i un temps molt estable. El pas de fronts atlàntics pel nord peninsular implicarà que continuem tenint vents de ponent i pas de núvols prims que no implicaran més conseqüències. Tot açò amb un ambient molt agradable. 

 

Les temperatures màximes es tornaran a arrimar als 20ºC en molts punts del litoral i la bonança s’imposarà en les hores centrals de la jornada. Les nits ja no seran tant fredes degut al vent de ponent que també suavitzarà l’ambient nocturn.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.