Seguix la bonança però torna el vent

El vent de l'oest bufarà a estones amb ganes i reescalfat

El vent de l’oest bufarà amb ganes i reescalfat | Arxiu

 

Durant el diumenge de matí, la forta inversió tèrmica serà la protagonista amb boires en algunes zones de l’interior, que es desfaran ràpidament. L’ambient serà fred a primeres hores, fins i tot, en la mateixa línia costanera es podrà baixar dels 10ºC. En l’interior, es baixarà dels 5ºC i podrien aparéixer algunes gelades puntuals. Durant el dia, tornarà a fer sol durant tota la jornada. Com a xicoteta excepció, per la vesprada arribaran alguns núvols alts i prims que no implicaran més conseqüències. 

 

La calma dominarà en tot el territori valencià pel matí, però durant la vesprada el vent de ponent s’intensificarà tant en Alacant com en l’interior de València. Este mateix vent, serà l’encarregat de què en alguns punts del litoral sud de València i Alacant es puga arribar als 20ºC. Tampoc seran baixes les màximes en l’interior de les tres províncies: uns 14ºC en València i Castelló i uns 19ºC en Alacant, com, per exemple, en Orihuela.

 

Previsió de símbols per aquest diumenge

Previsió de símbols per a este diumenge | Aemet

 

Inici de setmana molt tranquil

Tant dilluns com en els primers dies de la setmana, dominarà la bonança i un temps molt estable. El pas de fronts atlàntics pel nord peninsular implicarà que continuem tenint vents de ponent i pas de núvols prims que no implicaran més conseqüències. Tot açò amb un ambient molt agradable. 

 

Les temperatures màximes es tornaran a arrimar als 20ºC en molts punts del litoral i la bonança s’imposarà en les hores centrals de la jornada. Les nits ja no seran tant fredes degut al vent de ponent que també suavitzarà l’ambient nocturn.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.