13.8 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Seguix la bonança però torna el vent

El vent de l'oest bufarà a estones amb ganes i reescalfat

El vent de l’oest bufarà amb ganes i reescalfat | Arxiu

 

Durant el diumenge de matí, la forta inversió tèrmica serà la protagonista amb boires en algunes zones de l’interior, que es desfaran ràpidament. L’ambient serà fred a primeres hores, fins i tot, en la mateixa línia costanera es podrà baixar dels 10ºC. En l’interior, es baixarà dels 5ºC i podrien aparéixer algunes gelades puntuals. Durant el dia, tornarà a fer sol durant tota la jornada. Com a xicoteta excepció, per la vesprada arribaran alguns núvols alts i prims que no implicaran més conseqüències. 

 

La calma dominarà en tot el territori valencià pel matí, però durant la vesprada el vent de ponent s’intensificarà tant en Alacant com en l’interior de València. Este mateix vent, serà l’encarregat de què en alguns punts del litoral sud de València i Alacant es puga arribar als 20ºC. Tampoc seran baixes les màximes en l’interior de les tres províncies: uns 14ºC en València i Castelló i uns 19ºC en Alacant, com, per exemple, en Orihuela.

 

Previsió de símbols per aquest diumenge

Previsió de símbols per a este diumenge | Aemet

 

Inici de setmana molt tranquil

Tant dilluns com en els primers dies de la setmana, dominarà la bonança i un temps molt estable. El pas de fronts atlàntics pel nord peninsular implicarà que continuem tenint vents de ponent i pas de núvols prims que no implicaran més conseqüències. Tot açò amb un ambient molt agradable. 

 

Les temperatures màximes es tornaran a arrimar als 20ºC en molts punts del litoral i la bonança s’imposarà en les hores centrals de la jornada. Les nits ja no seran tant fredes degut al vent de ponent que també suavitzarà l’ambient nocturn.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.

Rosa Touris deixa el seu càrrec a petició pròpia després de coordinar la comunicació de l’emergència per la dana

El Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Rosa María Touris com a directora general de prevenció d'incendis, després de liderar la comunicació de l'emergència per la dana del 29 d'octubre. El Govern valencià ha garantit que el telèfon d'atenció a familiars seguirà actiu i que una altra directora general assumirà eixa interlocució.