Seguix la bonança però torna el vent

El vent de l'oest bufarà a estones amb ganes i reescalfat

El vent de l’oest bufarà amb ganes i reescalfat | Arxiu

 

Durant el diumenge de matí, la forta inversió tèrmica serà la protagonista amb boires en algunes zones de l’interior, que es desfaran ràpidament. L’ambient serà fred a primeres hores, fins i tot, en la mateixa línia costanera es podrà baixar dels 10ºC. En l’interior, es baixarà dels 5ºC i podrien aparéixer algunes gelades puntuals. Durant el dia, tornarà a fer sol durant tota la jornada. Com a xicoteta excepció, per la vesprada arribaran alguns núvols alts i prims que no implicaran més conseqüències. 

 

La calma dominarà en tot el territori valencià pel matí, però durant la vesprada el vent de ponent s’intensificarà tant en Alacant com en l’interior de València. Este mateix vent, serà l’encarregat de què en alguns punts del litoral sud de València i Alacant es puga arribar als 20ºC. Tampoc seran baixes les màximes en l’interior de les tres províncies: uns 14ºC en València i Castelló i uns 19ºC en Alacant, com, per exemple, en Orihuela.

 

Previsió de símbols per aquest diumenge

Previsió de símbols per a este diumenge | Aemet

 

Inici de setmana molt tranquil

Tant dilluns com en els primers dies de la setmana, dominarà la bonança i un temps molt estable. El pas de fronts atlàntics pel nord peninsular implicarà que continuem tenint vents de ponent i pas de núvols prims que no implicaran més conseqüències. Tot açò amb un ambient molt agradable. 

 

Les temperatures màximes es tornaran a arrimar als 20ºC en molts punts del litoral i la bonança s’imposarà en les hores centrals de la jornada. Les nits ja no seran tant fredes degut al vent de ponent que també suavitzarà l’ambient nocturn.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.