17.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Seguix la bonança però torna el vent

El vent de l'oest bufarà a estones amb ganes i reescalfat

El vent de l’oest bufarà amb ganes i reescalfat | Arxiu

 

Durant el diumenge de matí, la forta inversió tèrmica serà la protagonista amb boires en algunes zones de l’interior, que es desfaran ràpidament. L’ambient serà fred a primeres hores, fins i tot, en la mateixa línia costanera es podrà baixar dels 10ºC. En l’interior, es baixarà dels 5ºC i podrien aparéixer algunes gelades puntuals. Durant el dia, tornarà a fer sol durant tota la jornada. Com a xicoteta excepció, per la vesprada arribaran alguns núvols alts i prims que no implicaran més conseqüències. 

 

La calma dominarà en tot el territori valencià pel matí, però durant la vesprada el vent de ponent s’intensificarà tant en Alacant com en l’interior de València. Este mateix vent, serà l’encarregat de què en alguns punts del litoral sud de València i Alacant es puga arribar als 20ºC. Tampoc seran baixes les màximes en l’interior de les tres províncies: uns 14ºC en València i Castelló i uns 19ºC en Alacant, com, per exemple, en Orihuela.

 

Previsió de símbols per aquest diumenge

Previsió de símbols per a este diumenge | Aemet

 

Inici de setmana molt tranquil

Tant dilluns com en els primers dies de la setmana, dominarà la bonança i un temps molt estable. El pas de fronts atlàntics pel nord peninsular implicarà que continuem tenint vents de ponent i pas de núvols prims que no implicaran més conseqüències. Tot açò amb un ambient molt agradable. 

 

Les temperatures màximes es tornaran a arrimar als 20ºC en molts punts del litoral i la bonança s’imposarà en les hores centrals de la jornada. Les nits ja no seran tant fredes degut al vent de ponent que també suavitzarà l’ambient nocturn.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán veu a la plantilla en un moment de forma i ambició molt positius

El tècnic del València va afirmar que l'equip arriba amb bona forma i ambició abans de visitar al Vila-real. Va insistir en la necessitat de sumar malgrat la rivalitat regional.

Pedri, al rescat d’un Barcelona tocat davant un Llevant que somia amb fer història

Pedri està recuperat i el Barcelona busca redreçar el rumb davant un Llevant penúltim que mai ha puntuat al Camp Nou. El dol, el diumenge a les 16.15 hores.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una motocicleta a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945, a l'altura del quilòmetre 5,8 de Los Montesinos, després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Un home de 63 anys ha resultat ferit per policontusiones i ha sigut traslladat a l'Hospital Vega Baixa.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Tres hòmens han sigut detinguts i han ingressat a la presó per enviar càpsules seques de cascall a diverses províncies i als Estats Units. La Guàrdia Civil ha intervingut 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete després d'interceptar paquets en l'aeroport d'Alacant-Elx.

Dos anys de l’incendi de Campanar: la reconstrucció de l’edifici avança cap a la seua recta final

En el segon aniversari, el bloc de Campanar seguix en rehabilitació integral després del desenrunament i amb millores previstes en seguretat i eficiència. La comunitat commemora a les víctimes i confia a tornar a la fi d'any.

Xilxes acomiada a la dona i a la xiqueta assassinades; l’exmarit a la presó provisional

El municipi ha donat l'últim adeu a María José, de 48 anys, i a la seua filla Noemí, de 12. L'exmarit i pare està a la presó provisional per homicidi/assassinat i trencament de condemna.

Lliga de Campions i salvació, cara a cara en La Ceràmica: Vila-real-València

Vila-real i València se citen el diumenge en La Ceràmica amb metes oposades: els locals barallen per la Lliga de Campions i els visitants per allunyar-se del descens.

Morant acusa el PP d’aplaudir les polítiques ‘indignes’ de Pérez Llorca

Diana Morant ha denunciat que 160 càrrecs del PP han recolzat en la Interparlamentària les polítiques 'indignes i irresponsables' de Juanfran Pérez Llorca i ha exigit canvis.