8 comarques d’Alacant i València en alerta per una nova onada de calor

La Conselleria de Sanitat ha activat per a hui dilluns el nivell d’alerta sanitària per una onada de calor alt en municipis de huit comarques de la Comunitat Valenciana

Segons ha concretat este departament, les localitats en alerta se situen a les comarques del Comtat, la Vall de Cofrents-Aiora, la Costera, la Marina, la Plana d’Utiel-Requena, la Ribera Alta, la Safor i la Vall d’Albaida.

A més, s’esperen nits equatorials, és a dir, amb més de 25 graus, en municipis de la Marina, l’Alacantí, el Baix Segura, el Baix Vinalopó, la Plana, el Baix Maestrat, el Camp de Morvedre, l’Horta Nord, la Ribera Baixa, i València.

Dimarts, l’alerta per l’onada de calor pujarà d’alt a extrem als municipis de la Llosa de Ranes, Llocnou d’en Fenollet, Oliva, Pego i Venta del Moro. La llista completa dels municipis afectats per l’alerta de calor es pot consultar enhttp://comunitatvalenciana.meteoclim.eu/

Últimes notícies

Especialistes proposen que l’Estat compre vivendes privades per a destinar-les a lloguer social

Un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie defensa que les administracions públiques compren vivendes del mercat lliure per a ampliar de manera ràpida el parc de lloguer social i alleujar la greu escassetat d’habitatge a Espanya.

Una avaria en l’avió retrasa el retorn de Pérez Llorca des de Brussel·les a València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, retrasa el seu retorn des de Brussel·les a València per una avaria en el vol de tornada i es preveu que arribe al llarg del divendres. La vicepresidenta primera, Susana Camarero, l’ix al pas i presidirà el ple del Consell i un acte sobre L’Albufera i El Saler.

Canvi radical d’oratge al primer cap de setmana de juny: desplom tèrmic, vent i pluges

La Comunitat Valenciana viurà el primer cap de setmana de juny amb una brusca baixada de les temperatures, intervals de vent fort i ruixats sobretot este divendres a València i Alacant, segons Aemet.

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.