Alerta taronja per fortes pluges i tempestes a la Comunitat Valenciana

 

La Direcció General de Protecció Civil i Emergències del Ministeri de l’Interior, d’acord amb les prediccions de l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET), alerta per fortes pluges i tempestes en zones del vessant mediterrani i a les Illes Balears.

És probable l’aparició de precipitacions en forma de calamarsa. Durant el dia de hui al nord de València l’avís és groc per precipitacions d’intensitat forta que poden acumular 20 l / m² en una hora.

Aemet avisa que a partir de les 16 hores de hui i fins a les 4 de la matinada de demà, s’ha activat l’avís taronja a la província d’Alacant i sud de València per precipitacions d’intensitat molt fort que poden acumular 40 l / m² en una hora.

Demà dimarts, les àrees més afectades correspondrien a Barcelona, ​​Tarragona, València, Alacant, Múrcia, Mallorca, Eivissa i Formentera. En zones de l’arxipèlag balear hi ha previsió d’acumulacions de fins a 70 l / m² en una hora i 140 l / m² en dotze hores.

No obstant això, el difícil pronòstic dels fenòmens tempestuosos aconsella mantenir-se informat en tot moment de la possible evolució dels canvis meteorològics.

A més, és probable la presència de vents costaners i fort onatge en àrees de litoral mediterrani, a les Illes Balears i a l’Estret.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.