Les pluges reguen València i Castelló este divendres

Les pluges han caigut a pràcticament tot arreu aquest divendres

Les pluges han caigut a pràcticament tots els llocs este divendres | Arxiu

 

Les previsions no han fallat i les pluges han arribat a quasi tota la Comunitat Valenciana este divendres, especialment de matí. No obstant, les zones on més ha plogut són les comarques de València i Castelló. Les precipitacions han sigut poc importants en general però extenses, mentres que el sud de València i la província d’Alacant s’han quedat més al marge d’este episodi. La pluja ha vingut acompanyada d’una baixada molt acusada de les temperatures i hui la calor no ha aparegut.

 

En general, la major part dels registres es mouen entre 1 i 10 litres, tot i que en zones interiors de Castelló s’han superat estes xifres amb entre 11 i 18 litres. Unes pluges que no han fet mal i que han regat gran part del territori, cosa que feia molta falta. Hi ha hagut alguna tempesta puntual, però que no ha tingut res a vore amb les precipitacions intenses i amb granís que van caure el dimarts en diverses zones. Este mapa mostra el repartiment de les precipitacions a les tres províncies:

 

Mapa de precipitacions acumulades aquest divendres a la Comunitat Valenciana

Mapa de precipitacions acumulades este divendres a la Comunitat Valenciana | www.avamet.org

 

 

La pluja va a menys però no acaba d’anar-se’n

De cara a les pròximes hores, la previsió indica que les precipitacions aniran a menys, però encara cauran pluges febles en pràcticament qualsevol punt, especialment en les províncies de Castelló i València. De cara al matí de dissabte, les pluges més destacades es concentraran entre València i el nord d’Alacant, sense descartar alguna tempesta puntual.

 

No obstant, la tendència serà que a partir del migdia de dissabte millore la situació i els clars s’imposen, a la vegada que creixeran nuvolades que deixaran noves pluges i tempestes en punts de l’interior. Estes precipitacions seran molt més disperses i, en principi, no han d’arribar a la costa. Diumenge la situació millora clarament, amb sol i sense pluja. Les temperatures pujaran amb ganes de nou este cap de setmana.

Últimes notícies

Un detingut a Almassora per estafar més de 20.000 euros en la venda de vehicles industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a Almassora un treballador d’una empresa de compravenda de vehicles industrials acusat d’estafar huit clients i defraudar més de 20.000 euros. L’home presumptament alterava la documentació i desviava els pagaments a comptes bancaris sota el seu control.

Guido Rodríguez continuarà al València fins 2028 amb una temporada opcional

El migcampista argentí Guido Rodríguez ha signat un nou contracte amb el València fins juny de 2028, amb una temporada addicional opcional, després de mitja campanya al club.

Juny tanca amb un 87% d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana i Benidorm supera el 90%

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat juny amb un 87,1% d’ocupació, mig punt més que fa un any, amb Benidorm per damunt del 90% i un fort creixement a Castelló.

Nala, la gossa bombera d’Alacant que busca supervivents al terratrémol de Veneçuela

Nala, una gossa de la Unitat Canina dels bombers d’Alacant, ha viatjat quasi 40 hores fins a Veneçuela amb l’ONG GEA per buscar supervivents i repartir ajuda humanitària després del doble terratrémol.

La jove apunyalada pel pare en un crim masclista a Alacant evoluciona fora de perill

La jove de 26 anys ferida pel pare en el crim masclista de Cañada del Fenollar continua ingressada a l’hospital d’Alacant, però la seua vida no corre perill.

Justin de Haas, nou central neerlandés per al Valencia CF i huité jugador dels Països Baixos al club

El central neerlandés Justin de Haas, fitxat des del FC Famalicao, s’ha convertit en el huité futbolista dels Països Baixos que defensa l’escut del Valencia CF i en el primer de clara vocació defensiva.

Rècord negatiu d’ofegaments en juny a Espanya amb huit morts a la Comunitat Valenciana

Juny ha tancat amb 92 morts per ofegament a Espanya, huit d’elles a la Comunitat Valenciana, el pitjor registre des de 2015 i amb un fort impacte en menors i majors.

Un minut de silenci al Palau per les víctimes de l’accident de Metrovalencia, 20 anys després

El Consell ha guardat un minut de silenci al Palau de la Generalitat en memòria de les 43 víctimes de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari del sinistre, en una jornada d’actes d’homenatge i record.