Una balena beluga retorna un iPhone del fons del mar a la seua propietària

Imatge del moment en què la balena entrega l'iPhone del fons del mar

Imatge del moment en què la balena entrega l’iPhone del fons del mar | @averagejosh

 

La natura és un niu de sorpreses i, a pesar de què gran part dels animals en llibertat poden mostrar-se agressius o poregosos davant de la presència dels humans (per marcar territori o garantir la seua seguretat), sempre hi ha algunes espècies que es mostren especialment dòcils. Este és el cas que es va poder vore el passat 5 de maig en el port de Hammerfest, en Noruega, a on una balena beluga va arreplegar un iPhone que havia caigut al fons del mar per accident i el va retornar a la propietària.

 

Este cas extraordinari s’ha tornat viral, ja que no es recorda una escena similar abans. En les imàtgens, es pot vore com, després que a una persona se li caiguera el telèfon mòbil al mar, de repent un exemplar de balena beluga apareix del fons del mar amb l’aparell en la boca.

 

L’animal va rescatar l’iPhone i el va acostar fins a la propietària, que formava part d’un grup de jóvens. Però no només va passar això, sinó que, una volta entregat el mòbil, la simpàtica balena es va deixar acariciar per les persones i, posteriorment, va acabar tornant al fons del mar. Este és el vídeo increïble que s’ha fet viral:

 

 

Les balenes belugues, uns cetacis molt amigables

Es dona el cas que les balenes belugues són molt dòcils i amigables. Esta espècie de cetaci habita a la regió àrtica i subàrtica, com ara esta zona de Noruega, i destaquen pel seu color blanc, la seua mida relativament xicoteta en comparació amb altres balenes però, sobretot, per la seua simpatia.

 

De fet, es mostren molt dòcils i no es deixen impressionar per la presència humana. En este sentit, mostren molta curiositat davant de la presència de persones, ja que amb freqüència naden fins a acostar-se als barcos o, com en este cas, no tenen cap classe de por a deixar-se vore i acariciar per humans.

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.