14.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Una balena beluga retorna un iPhone del fons del mar a la seua propietària

Imatge del moment en què la balena entrega l'iPhone del fons del mar

Imatge del moment en què la balena entrega l’iPhone del fons del mar | @averagejosh

 

La natura és un niu de sorpreses i, a pesar de què gran part dels animals en llibertat poden mostrar-se agressius o poregosos davant de la presència dels humans (per marcar territori o garantir la seua seguretat), sempre hi ha algunes espècies que es mostren especialment dòcils. Este és el cas que es va poder vore el passat 5 de maig en el port de Hammerfest, en Noruega, a on una balena beluga va arreplegar un iPhone que havia caigut al fons del mar per accident i el va retornar a la propietària.

 

Este cas extraordinari s’ha tornat viral, ja que no es recorda una escena similar abans. En les imàtgens, es pot vore com, després que a una persona se li caiguera el telèfon mòbil al mar, de repent un exemplar de balena beluga apareix del fons del mar amb l’aparell en la boca.

 

L’animal va rescatar l’iPhone i el va acostar fins a la propietària, que formava part d’un grup de jóvens. Però no només va passar això, sinó que, una volta entregat el mòbil, la simpàtica balena es va deixar acariciar per les persones i, posteriorment, va acabar tornant al fons del mar. Este és el vídeo increïble que s’ha fet viral:

 

 

Les balenes belugues, uns cetacis molt amigables

Es dona el cas que les balenes belugues són molt dòcils i amigables. Esta espècie de cetaci habita a la regió àrtica i subàrtica, com ara esta zona de Noruega, i destaquen pel seu color blanc, la seua mida relativament xicoteta en comparació amb altres balenes però, sobretot, per la seua simpatia.

 

De fet, es mostren molt dòcils i no es deixen impressionar per la presència humana. En este sentit, mostren molta curiositat davant de la presència de persones, ja que amb freqüència naden fins a acostar-se als barcos o, com en este cas, no tenen cap classe de por a deixar-se vore i acariciar per humans.

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.