Una balena beluga retorna un iPhone del fons del mar a la seua propietària

Imatge del moment en què la balena entrega l'iPhone del fons del mar

Imatge del moment en què la balena entrega l’iPhone del fons del mar | @averagejosh

 

La natura és un niu de sorpreses i, a pesar de què gran part dels animals en llibertat poden mostrar-se agressius o poregosos davant de la presència dels humans (per marcar territori o garantir la seua seguretat), sempre hi ha algunes espècies que es mostren especialment dòcils. Este és el cas que es va poder vore el passat 5 de maig en el port de Hammerfest, en Noruega, a on una balena beluga va arreplegar un iPhone que havia caigut al fons del mar per accident i el va retornar a la propietària.

 

Este cas extraordinari s’ha tornat viral, ja que no es recorda una escena similar abans. En les imàtgens, es pot vore com, després que a una persona se li caiguera el telèfon mòbil al mar, de repent un exemplar de balena beluga apareix del fons del mar amb l’aparell en la boca.

 

L’animal va rescatar l’iPhone i el va acostar fins a la propietària, que formava part d’un grup de jóvens. Però no només va passar això, sinó que, una volta entregat el mòbil, la simpàtica balena es va deixar acariciar per les persones i, posteriorment, va acabar tornant al fons del mar. Este és el vídeo increïble que s’ha fet viral:

 

 

Les balenes belugues, uns cetacis molt amigables

Es dona el cas que les balenes belugues són molt dòcils i amigables. Esta espècie de cetaci habita a la regió àrtica i subàrtica, com ara esta zona de Noruega, i destaquen pel seu color blanc, la seua mida relativament xicoteta en comparació amb altres balenes però, sobretot, per la seua simpatia.

 

De fet, es mostren molt dòcils i no es deixen impressionar per la presència humana. En este sentit, mostren molta curiositat davant de la presència de persones, ja que amb freqüència naden fins a acostar-se als barcos o, com en este cas, no tenen cap classe de por a deixar-se vore i acariciar per humans.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.