Una balena beluga retorna un iPhone del fons del mar a la seua propietària

Imatge del moment en què la balena entrega l'iPhone del fons del mar

Imatge del moment en què la balena entrega l’iPhone del fons del mar | @averagejosh

 

La natura és un niu de sorpreses i, a pesar de què gran part dels animals en llibertat poden mostrar-se agressius o poregosos davant de la presència dels humans (per marcar territori o garantir la seua seguretat), sempre hi ha algunes espècies que es mostren especialment dòcils. Este és el cas que es va poder vore el passat 5 de maig en el port de Hammerfest, en Noruega, a on una balena beluga va arreplegar un iPhone que havia caigut al fons del mar per accident i el va retornar a la propietària.

 

Este cas extraordinari s’ha tornat viral, ja que no es recorda una escena similar abans. En les imàtgens, es pot vore com, després que a una persona se li caiguera el telèfon mòbil al mar, de repent un exemplar de balena beluga apareix del fons del mar amb l’aparell en la boca.

 

L’animal va rescatar l’iPhone i el va acostar fins a la propietària, que formava part d’un grup de jóvens. Però no només va passar això, sinó que, una volta entregat el mòbil, la simpàtica balena es va deixar acariciar per les persones i, posteriorment, va acabar tornant al fons del mar. Este és el vídeo increïble que s’ha fet viral:

 

 

Les balenes belugues, uns cetacis molt amigables

Es dona el cas que les balenes belugues són molt dòcils i amigables. Esta espècie de cetaci habita a la regió àrtica i subàrtica, com ara esta zona de Noruega, i destaquen pel seu color blanc, la seua mida relativament xicoteta en comparació amb altres balenes però, sobretot, per la seua simpatia.

 

De fet, es mostren molt dòcils i no es deixen impressionar per la presència humana. En este sentit, mostren molta curiositat davant de la presència de persones, ja que amb freqüència naden fins a acostar-se als barcos o, com en este cas, no tenen cap classe de por a deixar-se vore i acariciar per humans.

Últimes notícies

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.

El València Basket busca tancar en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga en el Roig Arena el quint i decisiu partit d'habitacions d'Eurolliga davant el Panathinaikos, després d'igualar un 0-2 amb dos triomfs a Atenes. El bitllet suposaria la primera Final a Quatre de la seua història.

La jutgessa exigix a l’Ajuntament d’Alacant l’expedient complet per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en el repartiment de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan exigix a l'Ajuntament d'Alacant l'expedient complet de la parcel·la i més documentació a la cooperativa promotora.

El Consell veu en el fort creixement de passatgers la prova que urgix ampliar els aeroports valencians

La Generalitat subratlla que el fort augment de passatgers en els aeroports de València i Alacant-Elx Miguel Hernández confirma la urgència d'escometre les ampliacions previstes per a evitar colls de botella i mantindre la competitivitat turística.

El Palau de la Música presenta l’estrena absoluta de l’òpera Medea de Sánchez-Verdú

El Palau de la Música de València estrena l'òpera Medea de José María Sánchez-Verdú, una proposta monodramática i experimental que integra al públic en un ritual sonor, al costat de la Simfonia núm. 1 de Beethoven.