Anuncios

Lo bo ha durat poc

Tindre un oratge com el d’ahir és tot un luxe en ple estiu a la Comunitat Valenciana. Un dia tirant a fresquet, amb ruixats i tronades i amb l’amenaça de la pedra típica d’esta època de l’any.

Al mapa veiem la distribució de les precipitacions i els acumulats de pluja que com estava previst van afectar la mitat nord de la Comunitat i localment van ser pluges intenses i en forma de tempesta. El que no estava previst era que on més ploguera fora al litoral de Castelló amb registres de vora 40 litres a la capital de la Plana i més de 50 a Vila-real.

Anuncios

Es tracta de situacions que no tenen massa durada i de fet hem començat el dia amb temperatures més baixes però el sol s’encarregarà de fer pujar les temperatures entre 4 i 5 graus respecte els valors d’ahir, de portar-nos de nou la calor a partir de migdia.

Lo bo durarà poquet perquè demà dimecres tornen l’estabilitat i la calor. Pujaran tant les mínimes com les màximes. Un dia amb pocs núvols al cel i amb un poc més de calor que tindrà continuïtat dijous.

Divendres es reforçarà el llevant a la mitat sud de la Comunitat on el cel quedarà més cobert i no descarte ruixats dèbils fins a migdia, però tot indica que de cara al cap de setmana els núvols aniran a menys i la calor a més.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios