Lo bo ha durat poc

Tindre un oratge com el d’ahir és tot un luxe en ple estiu a la Comunitat Valenciana. Un dia tirant a fresquet, amb ruixats i tronades i amb l’amenaça de la pedra típica d’esta època de l’any.

Al mapa veiem la distribució de les precipitacions i els acumulats de pluja que com estava previst van afectar la mitat nord de la Comunitat i localment van ser pluges intenses i en forma de tempesta. El que no estava previst era que on més ploguera fora al litoral de Castelló amb registres de vora 40 litres a la capital de la Plana i més de 50 a Vila-real.

Es tracta de situacions que no tenen massa durada i de fet hem començat el dia amb temperatures més baixes però el sol s’encarregarà de fer pujar les temperatures entre 4 i 5 graus respecte els valors d’ahir, de portar-nos de nou la calor a partir de migdia.

Lo bo durarà poquet perquè demà dimecres tornen l’estabilitat i la calor. Pujaran tant les mínimes com les màximes. Un dia amb pocs núvols al cel i amb un poc més de calor que tindrà continuïtat dijous.

Divendres es reforçarà el llevant a la mitat sud de la Comunitat on el cel quedarà més cobert i no descarte ruixats dèbils fins a migdia, però tot indica que de cara al cap de setmana els núvols aniran a menys i la calor a més.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca encapçala el minut de silenci per l’assassinat de la xicoteta Ainhara

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, presidix un minut de silenci en la seu del Consell per a condemnar l'assassinat de Ainhara, de tres anys, víctima de violència vicària a Torrevieja.

La jutgessa cita a declarar a un càrrec i dos funcionaris autonòmics per les VPP de la Platja de Sant Joan

La magistrada que investiga les possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan ha citat a declarar com a testimonis al director territorial de Vivenda a Alacant i a dos alts funcionaris autonòmics.

PSPV i Compromís exigixen recuperar la taxa turística que xifren en 100 milions

PSPV i Compromís reclamen reimplantar la taxa turística en la Comunitat Valenciana, derogada abans d'entrar en vigor, i calculen que hauria aportat 100 milions d'euros.

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per excloure a les dones per Setmana Santa

Pilar Bernabé considera que la decisió de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt de vetar a les dones en les processons de Setmana Santa té tints contraris a la igualtat i advertix de possibles conseqüències turisticas i legals.

Detingut un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional deté a un menor de 17 anus per la presumpta agresion amb un bat de beisbol a una veïna del seu edifici a Torrent, que sufrio un traumatisme craneoencefalico.

Detingut a Sagunt un jove que va apunyalar per l’esquena al seu company de pis

La Policia Local de Sagunt ha detingut a un jove de 25 anys acusat d'intentar matar al seu company de pis, de 26, amb un ganivet en la vivenda que compartien. La víctima va patir dos ferides a l'esquena i va ser traslladada a l'Hospital de Sagunt, mentres el presumpte autor ha ingressat a la presó provisional.

Aemet activa l’avís taronja per fortes ratxes de vent en el nord de Castelló este dimecres

Aemet activa per a este dimecres a la vesprada l'avís taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h a l'interior nord i de 90 km/h en el litoral nord de Castelló.

Jorge Crivillés es prepara per a travessar el Riu de la Plata entre el 2 i el 6 d’abril

El nadador alacantí Jorge Crivillés afrontarà entre el 2 i el 6 d'abril l'encreuament nadant del Riu de la Plata, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món, amb un objectiu solidari lligat a pacients amb càncer.