Lo bo ha durat poc

Tindre un oratge com el d’ahir és tot un luxe en ple estiu a la Comunitat Valenciana. Un dia tirant a fresquet, amb ruixats i tronades i amb l’amenaça de la pedra típica d’esta època de l’any.

Al mapa veiem la distribució de les precipitacions i els acumulats de pluja que com estava previst van afectar la mitat nord de la Comunitat i localment van ser pluges intenses i en forma de tempesta. El que no estava previst era que on més ploguera fora al litoral de Castelló amb registres de vora 40 litres a la capital de la Plana i més de 50 a Vila-real.

Es tracta de situacions que no tenen massa durada i de fet hem començat el dia amb temperatures més baixes però el sol s’encarregarà de fer pujar les temperatures entre 4 i 5 graus respecte els valors d’ahir, de portar-nos de nou la calor a partir de migdia.

Lo bo durarà poquet perquè demà dimecres tornen l’estabilitat i la calor. Pujaran tant les mínimes com les màximes. Un dia amb pocs núvols al cel i amb un poc més de calor que tindrà continuïtat dijous.

Divendres es reforçarà el llevant a la mitat sud de la Comunitat on el cel quedarà més cobert i no descarte ruixats dèbils fins a migdia, però tot indica que de cara al cap de setmana els núvols aniran a menys i la calor a més.

Últimes notícies

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.

Rescatats dos banyistes arrossegats per un fort corrent a la cala del Moraig

Dos persones que feien paddle surf a la cala del Moraig, al Poble Nou de Benitatxell, han sigut rescatades després de quedar arrossegades per forts corrents causats per un canvi sobtat d’oratge. El telèfon mòbil protegit que portaven ha sigut clau per a localitzar-les després de quasi dos hores de búsqueda.

Així afectarà l’oratge a la visió de l’eclipsi solar des de Castelló i Alacant

L’eclipsi solar d’este dimecres es preveu amb cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló i a l’interior nord d’Alacant.

Compromís acusa Catalá de posar els joves a la cua davant el turisme

Compromís assegura que l’infobaròmetre municipal sobre la joventut evidencia greus dificultats per accedir a una vivenda i critica que el govern de Catalá prioritza el turisme. El sondeig mostra que més de la mitat dels jóvens de València encara no s’han emancipat.

La Comunitat Valenciana s’oferix per a ajudar Colòmbia després del terratrémol

La Generalitat ha expressat les seues condolences per les víctimes del terratrémol de Colòmbia i s’ha posat a disposició per a col·laborar en la resposta humanitària, especialment a través de les ONG valencianes que treballen en el país.

Pinedo atura per l’eclipse les seues històriques Corregudes de Joies

La pedania de Pinedo està celebrant les seues Corregudes de Joies, una tradició de més de 180 anys que s’interromprà demà per l’eclipse i es reprendrà dijous a la platja.

Víctor Chust augura un Elche molt compacte i amb fam de LALIGA

El central valencià de l’Elche, Víctor Chust, assegura que es veurà un equip molt compacte i compromés i destaca el rècord de 27.000 abonats per a la nova temporada de LALIGA.