Lo bo ha durat poc

Tindre un oratge com el d’ahir és tot un luxe en ple estiu a la Comunitat Valenciana. Un dia tirant a fresquet, amb ruixats i tronades i amb l’amenaça de la pedra típica d’esta època de l’any.

Al mapa veiem la distribució de les precipitacions i els acumulats de pluja que com estava previst van afectar la mitat nord de la Comunitat i localment van ser pluges intenses i en forma de tempesta. El que no estava previst era que on més ploguera fora al litoral de Castelló amb registres de vora 40 litres a la capital de la Plana i més de 50 a Vila-real.

Es tracta de situacions que no tenen massa durada i de fet hem començat el dia amb temperatures més baixes però el sol s’encarregarà de fer pujar les temperatures entre 4 i 5 graus respecte els valors d’ahir, de portar-nos de nou la calor a partir de migdia.

Lo bo durarà poquet perquè demà dimecres tornen l’estabilitat i la calor. Pujaran tant les mínimes com les màximes. Un dia amb pocs núvols al cel i amb un poc més de calor que tindrà continuïtat dijous.

Divendres es reforçarà el llevant a la mitat sud de la Comunitat on el cel quedarà més cobert i no descarte ruixats dèbils fins a migdia, però tot indica que de cara al cap de setmana els núvols aniran a menys i la calor a més.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.