Lo bo ha durat poc

Tindre un oratge com el d’ahir és tot un luxe en ple estiu a la Comunitat Valenciana. Un dia tirant a fresquet, amb ruixats i tronades i amb l’amenaça de la pedra típica d’esta època de l’any.

Al mapa veiem la distribució de les precipitacions i els acumulats de pluja que com estava previst van afectar la mitat nord de la Comunitat i localment van ser pluges intenses i en forma de tempesta. El que no estava previst era que on més ploguera fora al litoral de Castelló amb registres de vora 40 litres a la capital de la Plana i més de 50 a Vila-real.

Es tracta de situacions que no tenen massa durada i de fet hem començat el dia amb temperatures més baixes però el sol s’encarregarà de fer pujar les temperatures entre 4 i 5 graus respecte els valors d’ahir, de portar-nos de nou la calor a partir de migdia.

Lo bo durarà poquet perquè demà dimecres tornen l’estabilitat i la calor. Pujaran tant les mínimes com les màximes. Un dia amb pocs núvols al cel i amb un poc més de calor que tindrà continuïtat dijous.

Divendres es reforçarà el llevant a la mitat sud de la Comunitat on el cel quedarà més cobert i no descarte ruixats dèbils fins a migdia, però tot indica que de cara al cap de setmana els núvols aniran a menys i la calor a més.

Últimes notícies

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.

Una IA permet a les clíniques automatitzar cites i recordatoris amb pacients

La startup il·licitana Healthmate ha creat una intel·ligència artificial que gestiona de forma automàtica cites, recordatoris i comunicacions amb pacients, ja operativa en un centenar de clíniques espanyoles.

Arranca agost a la Comunitat Valenciana amb tronades, granís i molta calor a l’interior de València

El primer dia d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb ruixats i tronades localment fortes en el nord de Castelló, sud de València i Alacant, i amb temperatures màximes molt altes a l’interior valencià.

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.
FILMOTECA D'ESTIU