La borrasca Fabien deixa arbres caiguts per tota València i paralitza una línia de tren

arbre

Incident en l’estació d’Ontinyent | Bombers

La borrasca Fabien ha causat un gran número de problemes en diferents punts del territori valencià, i en concret, en la província de València, on els bombers han hagut de realitzar més de 200 actuacions entre el dissabte i el diumenge, la mitat d’elles, durant la matinada. 

 

 

En municipis com Alginet, Xàtiva, Gandia, Sueca, Torrent, Alzira, Albuixech, Godella, Ontinyent, València i Paterna, els efectius del Consorci Provincial de Bombers, van haver de dur a terme actuacions d’urgència, pels desperfectes que les ratxes de vent havien causat. 

 

El major incident es va produir en Ontinyent, on un arbre es va desplomar en l’estació de tren. Per este motiu, la circulació ferroviària entre Alcoi i Xàtiva, s’ha vist interrompuda este matí, al voltant de les 10.00 hores i no s’ha pogut restablir fins a quasi una hora després, quan els bombers han deixat la via lliure. Els viatgers afectats han realitzat el trajecte tallat per carretera segons ha informat Adif i el Centre de Coordinació d’Emergències.

 

 

També en municipis com la Vallada, un arbre ha caigut en un mur en la via pública, i en Moixent altre arbre han danyat una pasarel·la. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.