15.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

La borrasca Fabien deixa arbres caiguts per tota València i paralitza una línia de tren

arbre

Incident en l’estació d’Ontinyent | Bombers

La borrasca Fabien ha causat un gran número de problemes en diferents punts del territori valencià, i en concret, en la província de València, on els bombers han hagut de realitzar més de 200 actuacions entre el dissabte i el diumenge, la mitat d’elles, durant la matinada. 

 

 

En municipis com Alginet, Xàtiva, Gandia, Sueca, Torrent, Alzira, Albuixech, Godella, Ontinyent, València i Paterna, els efectius del Consorci Provincial de Bombers, van haver de dur a terme actuacions d’urgència, pels desperfectes que les ratxes de vent havien causat. 

 

El major incident es va produir en Ontinyent, on un arbre es va desplomar en l’estació de tren. Per este motiu, la circulació ferroviària entre Alcoi i Xàtiva, s’ha vist interrompuda este matí, al voltant de les 10.00 hores i no s’ha pogut restablir fins a quasi una hora després, quan els bombers han deixat la via lliure. Els viatgers afectats han realitzat el trajecte tallat per carretera segons ha informat Adif i el Centre de Coordinació d’Emergències.

 

 

També en municipis com la Vallada, un arbre ha caigut en un mur en la via pública, i en Moixent altre arbre han danyat una pasarel·la. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quatre detinguts per una agressió d’extrema gravetat a Sant Vicent del Raspeig

Quatre hòmens han sigut detinguts per un presumpte homicidi en grau de temptativa després d'una agressió d'extrema violència en una zona d'oci de Sant Vicent del Raspeig. La víctima va patir lesions molt greus i va ser ingressada en l'UCI; un dels arrestats va ingressar a la presó i els altres tres van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

Avís groc per vent de fins a 80 km/h este dissabte en la Comunitat Valenciana i risc costaner

El dissabte s'ha activat l'avís groc per vents de fins a 80 km/h a l'interior de Castelló i València, 70 km/h en el sud d'Alacant, i risc en la costa.

La comissió de la DANA del Congrés cita a Feijóo el 2 de febrer

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha citat al líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, per al 2 de febrer a les 11.00. Eixe dia també compareixerà una treballadora del 112 i José Manuel Cuenca ho farà el 9 de febrer.

2025 ha sigut el quart any més càlid en la Comunitat Valenciana i molt humit, amb un 30% més de pluges

2025 ha sigut el quart any més càlid en la Comunitat Valenciana, amb una mitjana 1,2 °C superior a l'habitual, i molt humit, amb un 30% més de precipitacions. L'any combina un llarg episodi de calor a l'agost amb un dia de Nadal excepcionalment fred.

La Policia investiga noves filtracions de dades que afecten a Óscar Puente i a presidents autonòmics

La Policia Nacional investiga la difusió en xarxes de llistats amb dades personals d'Óscar Puente, directius de Transports i diversos líders autonòmics. Les filtracions s'atribuïxen a dos hackers que reactiven bases antigues aprofitant el context de la tragèdia de Adamuz.

Detingut a Alacant un fugitiu reclamat per Kirguizistan per lesions

Un home de 45 anys ha sigut detingut en la via pública després de ser identificat per una patrulla. Tenia un orde internacional de Kirguizistan per lesions greus de 2023 i queda a l'espera d'extradició.

La comissió d’investigació de la DANA del Congrés cita a Feijóo el 2 de febrer

La Mesa de la comissió, amb majoria de PSOE i Sumar, ha acordat citar a Alberto Núñez Feijóo. Haurà d'explicar la informació que va rebre sobre la catàstrofe i les seues declaracions posteriors.

El Port de Castelló confirma 24 escales de creuers de luxe en 2026 i 2027

L'Autoritat Portuària ha confirmat 24 escales de creuers de xicotet format i alt valor afegit per a 2026 i 2027, amb quatre noves tancades en Fitur. Tres seran a Peníscola i una en el port de Castelló l'any vinent.