La borrasca Fabien deixa arbres caiguts per tota València i paralitza una línia de tren

arbre

Incident en l’estació d’Ontinyent | Bombers

La borrasca Fabien ha causat un gran número de problemes en diferents punts del territori valencià, i en concret, en la província de València, on els bombers han hagut de realitzar més de 200 actuacions entre el dissabte i el diumenge, la mitat d’elles, durant la matinada. 

 

 

En municipis com Alginet, Xàtiva, Gandia, Sueca, Torrent, Alzira, Albuixech, Godella, Ontinyent, València i Paterna, els efectius del Consorci Provincial de Bombers, van haver de dur a terme actuacions d’urgència, pels desperfectes que les ratxes de vent havien causat. 

 

El major incident es va produir en Ontinyent, on un arbre es va desplomar en l’estació de tren. Per este motiu, la circulació ferroviària entre Alcoi i Xàtiva, s’ha vist interrompuda este matí, al voltant de les 10.00 hores i no s’ha pogut restablir fins a quasi una hora després, quan els bombers han deixat la via lliure. Els viatgers afectats han realitzat el trajecte tallat per carretera segons ha informat Adif i el Centre de Coordinació d’Emergències.

 

 

També en municipis com la Vallada, un arbre ha caigut en un mur en la via pública, i en Moixent altre arbre han danyat una pasarel·la. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pinedo atura per l’eclipse les seues històriques Corregudes de Joies

La pedania de Pinedo està celebrant les seues Corregudes de Joies, una tradició de més de 180 anys que s’interromprà demà per l’eclipse i es reprendrà dijous a la platja.

Víctor Chust augura un Elche molt compacte i amb fam de LALIGA

El central valencià de l’Elche, Víctor Chust, assegura que es veurà un equip molt compacte i compromés i destaca el rècord de 27.000 abonats per a la nova temporada de LALIGA.

Més de la mitat dels jóvens de València no s’han pogut emancipar per culpa de la vivenda

Una enquesta municipal revela que el 55 % dels jóvens de València no s’han emancipat i que la vivenda és el seu principal problema, per davant de l’ocupació. Malgrat això, un 71 % es mostra satisfet amb la faena i amb el temps lliure.

El Valencia CF aprofita l’ajornament de Lliga amb un amistós contra el Teruel a Paterna

El Valencia CF jugarà este dimecres un amistós contra el CD Teruel a l’Estadi Antonio Puchades de Paterna per no perdre ritme després de l’ajornament del debut en Lliga davant el Betis, i Corberán repartirà minuts entre tota la plantilla i jugadors del Mestalla.

Compromís exigix l’enderroc de l’hotel Sidi Saler i la renaturalització de la Devesa

Compromís ha reclamat al Govern central que declare caducada la concessió de l’hotel Sidi Saler, en parc natural de l’Albufera, i inicie el seu enderroc per recuperar el cordó dunar de la Devesa.

La Comunitat activa 15.000 efectius i tanca parcs naturals pel gran eclipsi solar

La Comunitat Valenciana ha activat un macrodispositiu amb més de 15.000 efectius, 29 mitjans aeris i 40 drons per a garantir la seguretat durant l’eclipsi solar d’este dimecres, amb parcs naturals tancats i operatius especials en platges i zones d’alta afluència.

L’augment de carrapates al camp encén l’alarma sanitària entre els llauradors

AVA-ASAJA ha alertat d’un fort increment de carrapates en zones rurals valencianes i reclama mesures sobre camps abandonats i fauna salvatge per a reduir el risc per a persones i animals.

Un sisme de magnitud 2,7 sacseja el Golf de València sense causar danys

El Golf de València ha registrat este dimarts un sisme de magnitud 2,7, a sis quilòmetres de profunditat, que no ha causat danys ni incidències segons Emergències 112.