La borrasca Fabien deixa arbres caiguts per tota València i paralitza una línia de tren

arbre

Incident en l’estació d’Ontinyent | Bombers

La borrasca Fabien ha causat un gran número de problemes en diferents punts del territori valencià, i en concret, en la província de València, on els bombers han hagut de realitzar més de 200 actuacions entre el dissabte i el diumenge, la mitat d’elles, durant la matinada. 

 

 

En municipis com Alginet, Xàtiva, Gandia, Sueca, Torrent, Alzira, Albuixech, Godella, Ontinyent, València i Paterna, els efectius del Consorci Provincial de Bombers, van haver de dur a terme actuacions d’urgència, pels desperfectes que les ratxes de vent havien causat. 

 

El major incident es va produir en Ontinyent, on un arbre es va desplomar en l’estació de tren. Per este motiu, la circulació ferroviària entre Alcoi i Xàtiva, s’ha vist interrompuda este matí, al voltant de les 10.00 hores i no s’ha pogut restablir fins a quasi una hora després, quan els bombers han deixat la via lliure. Els viatgers afectats han realitzat el trajecte tallat per carretera segons ha informat Adif i el Centre de Coordinació d’Emergències.

 

 

També en municipis com la Vallada, un arbre ha caigut en un mur en la via pública, i en Moixent altre arbre han danyat una pasarel·la. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.