La borrasca Fabien deixa arbres caiguts per tota València i paralitza una línia de tren

arbre

Incident en l’estació d’Ontinyent | Bombers

La borrasca Fabien ha causat un gran número de problemes en diferents punts del territori valencià, i en concret, en la província de València, on els bombers han hagut de realitzar més de 200 actuacions entre el dissabte i el diumenge, la mitat d’elles, durant la matinada. 

 

 

En municipis com Alginet, Xàtiva, Gandia, Sueca, Torrent, Alzira, Albuixech, Godella, Ontinyent, València i Paterna, els efectius del Consorci Provincial de Bombers, van haver de dur a terme actuacions d’urgència, pels desperfectes que les ratxes de vent havien causat. 

 

El major incident es va produir en Ontinyent, on un arbre es va desplomar en l’estació de tren. Per este motiu, la circulació ferroviària entre Alcoi i Xàtiva, s’ha vist interrompuda este matí, al voltant de les 10.00 hores i no s’ha pogut restablir fins a quasi una hora després, quan els bombers han deixat la via lliure. Els viatgers afectats han realitzat el trajecte tallat per carretera segons ha informat Adif i el Centre de Coordinació d’Emergències.

 

 

També en municipis com la Vallada, un arbre ha caigut en un mur en la via pública, i en Moixent altre arbre han danyat una pasarel·la. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.