La borrasca Fabien tomba arbres, murs i mobiliari urbà en València

Arbre

Arbre caigut en Vilamarxant | Twitter

Els estralls de la borrasca Fabien estan causant problemes en el territori valencià, a causa de les fortes ratxes de vent que s’estan donant en alguns municipis. 

 

Un d’ells, ha sigut la caiguda d’un arbre en la ciutat de València, sobre un vehicle que estava estacionat en la via pública. En concret, l’incident ha tingut lloc en el carrer Horticultor Bosch, prop del barri de Benicalap. A pesar dels danys materials, no hi ha hagut que lamentar cap ferit, i els efectius de bombers s’estan encarregant de retirar l’arbre. 

 

No ha sigut l’únic incident, ja que efectius de bombers dels parcs de Burjassot i de Paterna s’han hagut de traslladar fins al carrer séquia de Moncada en Burjassot, en l’Horta de València, on un mur ha estat a punt de caure en el carrer. La paret, que compta amb un clos superior i una planta enfiladissa, ha hagut de ser apuntalat pels efectius, i bolcar cap a fora de la via pública per a evitar danys majors. 

 

També en Vilamarxant, en la comarca de Camp de Túria, un arbre s’ha desplomat en un parc infantil, recaient damunt el tancat de protecció, que s’ha trencat, motiu que ha impedit més danys en el carrer. Tampoc hi ha hagut que lamentar cap ferit. 

 

 

Ja ahir, a última hora, els bombers van haver d’actuar per la nit d’urgència, en el municipi de Cullera, en la Ribera Baixa (València), davant el risc imminent de caiguda d’una planxa metàl·lica que es trobava a diferents metres d’altura. L’incident es va produir en el polideportiu municipal, que en eixos moments es trobava ple d’usuaris que estaven realitzant activitats deportives en la instal·lació. 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les places en vivendes turístiques baixen amb força a València i Alacant

Exceltur atribueix el descens a la finestreta única digital i al major control sobre l’oferta turística

Hisenda actualitzarà prompte Renda Web amb les noves deduccions valencianes

Les deduccions per salut, esport i formació musical encara no es poden aplicar i l’Agència Tributària recomana esperar abans de presentar la declaració

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.