La borrasca Fabien tomba arbres, murs i mobiliari urbà en València

Arbre

Arbre caigut en Vilamarxant | Twitter

Els estralls de la borrasca Fabien estan causant problemes en el territori valencià, a causa de les fortes ratxes de vent que s’estan donant en alguns municipis. 

 

Un d’ells, ha sigut la caiguda d’un arbre en la ciutat de València, sobre un vehicle que estava estacionat en la via pública. En concret, l’incident ha tingut lloc en el carrer Horticultor Bosch, prop del barri de Benicalap. A pesar dels danys materials, no hi ha hagut que lamentar cap ferit, i els efectius de bombers s’estan encarregant de retirar l’arbre. 

 

No ha sigut l’únic incident, ja que efectius de bombers dels parcs de Burjassot i de Paterna s’han hagut de traslladar fins al carrer séquia de Moncada en Burjassot, en l’Horta de València, on un mur ha estat a punt de caure en el carrer. La paret, que compta amb un clos superior i una planta enfiladissa, ha hagut de ser apuntalat pels efectius, i bolcar cap a fora de la via pública per a evitar danys majors. 

 

També en Vilamarxant, en la comarca de Camp de Túria, un arbre s’ha desplomat en un parc infantil, recaient damunt el tancat de protecció, que s’ha trencat, motiu que ha impedit més danys en el carrer. Tampoc hi ha hagut que lamentar cap ferit. 

 

 

Ja ahir, a última hora, els bombers van haver d’actuar per la nit d’urgència, en el municipi de Cullera, en la Ribera Baixa (València), davant el risc imminent de caiguda d’una planxa metàl·lica que es trobava a diferents metres d’altura. L’incident es va produir en el polideportiu municipal, que en eixos moments es trobava ple d’usuaris que estaven realitzant activitats deportives en la instal·lació. 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El SIP i l’app GVA+Salut quedaran fora de servici la matinada del dissabte per una actualització tècnica

La Conselleria de Sanitat detindrà entre les 00.00 i les 08.30 hores del dissabte el SIP i l'app GVA+Salut per a una actualització que reforce estabilitat, seguretat i rendiment, sense afectar l'atenció sanitària.

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.

Trenta protestes en la Comunitat Valenciana este cap de setmana contra la guerra a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra crida a participar en una trentena de concentracions en la Comunitat Valenciana i en mobilitzacions en 200 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment a la seua inquilina a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home de 59 anys per agredir sexualment a una inquilina en una vivenda de la seua propietat a Villena i li imposa una indemnització de 20.000 euros.

Ford Europa reafirma el paper clau de la planta de València en la seua transformació de negoci

La presidència de Ford Europa destaca la factoria d'Almussafes com a peça central en la transformació del negoci en el continent, mentres UGT vincula este paper al futur llançament d'un nou model multienergia i a la progressiva eixida de l'ERTO Xarxa.

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.