26.1 C
València
Dimarts, 1 juliol, 2025

La borrasca Fabien tomba arbres, murs i mobiliari urbà en València

Arbre

Arbre caigut en Vilamarxant | Twitter

Els estralls de la borrasca Fabien estan causant problemes en el territori valencià, a causa de les fortes ratxes de vent que s’estan donant en alguns municipis. 

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Un d’ells, ha sigut la caiguda d’un arbre en la ciutat de València, sobre un vehicle que estava estacionat en la via pública. En concret, l’incident ha tingut lloc en el carrer Horticultor Bosch, prop del barri de Benicalap. A pesar dels danys materials, no hi ha hagut que lamentar cap ferit, i els efectius de bombers s’estan encarregant de retirar l’arbre. 

 

No ha sigut l’únic incident, ja que efectius de bombers dels parcs de Burjassot i de Paterna s’han hagut de traslladar fins al carrer séquia de Moncada en Burjassot, en l’Horta de València, on un mur ha estat a punt de caure en el carrer. La paret, que compta amb un clos superior i una planta enfiladissa, ha hagut de ser apuntalat pels efectius, i bolcar cap a fora de la via pública per a evitar danys majors. 

 

També en Vilamarxant, en la comarca de Camp de Túria, un arbre s’ha desplomat en un parc infantil, recaient damunt el tancat de protecció, que s’ha trencat, motiu que ha impedit més danys en el carrer. Tampoc hi ha hagut que lamentar cap ferit. 

 

 

Ja ahir, a última hora, els bombers van haver d’actuar per la nit d’urgència, en el municipi de Cullera, en la Ribera Baixa (València), davant el risc imminent de caiguda d’una planxa metàl·lica que es trobava a diferents metres d’altura. L’incident es va produir en el polideportiu municipal, que en eixos moments es trobava ple d’usuaris que estaven realitzant activitats deportives en la instal·lació. 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home de 32 anys després d’apunyalament en una plaça d’Elx

Un home de 32 anys va morir després de ser apunyalat en el coll en la plaça Primer de Maig, a Elx. La policia busca testimonis per a esclarir l'homicidi.

Rescaten a una senderista deshidratada amb presíncope en el Penyal d’Ifach durant onada de calor

Una senderista ha sigut rescatada en el Penyal d'Ifach després de deshidratar-se i patir símptomes de presíncope mentres descendia. El rescat es va dur a terme amb un helicòpter i va ser evacuada en ambulància a causa de l'onada de calor que afecta a Alacant.

Salomé Pradas amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració judicial

L'advocat de Salomé Pradas, exconsellera de Justícia valenciana, amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració en el cas dana, destacant l'omissió de preguntes i cites legals clau.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en una furgoneta

Un home de 45 anys va ser arrestat a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en un compartiment metàl·lic dins d'una furgoneta. La Policia Nacional va intervindre després de detectar una conducta sospitosa durant una inspecció rutinària.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en furgoneta

La Policia Nacional arresta a un home amb 30 quilos de cocaïna amagats en un compartiment ocult dins d'una furgoneta a La Pobla de Vallbona, València.

Roberto Bautista cau en primera ronda de Wimbledon davant Cameron Norrie

Roberto Bautista perd enfront de Cameron Norrie en primera ronda de Wimbledon 2025 amb un marcador de 6-3, 3-6, 6-4 i 7-6.

La Policia descarta vincle entre el robatori a Benidorm i el cas judicial de Koldo García

La Policia Nacional considera que el robatori patit a la casa de la mare de Koldo García a Benidorm és un fet fortuït sense connexió amb el cas judicial que involucra al seu fill.

Pla Endavant per a la Comunitat Valenciana: 29.000 milions per a previndre futures DANA i consolidar la recuperació

El Pla Endavant de la Comunitat Valenciana, amb una inversió de 29.000 milions, busca consolidar la recuperació després de la DANA d'octubre i previndre futures catàstrofes.