La borrasca Fabien tomba arbres, murs i mobiliari urbà en València

Arbre

Arbre caigut en Vilamarxant | Twitter

Els estralls de la borrasca Fabien estan causant problemes en el territori valencià, a causa de les fortes ratxes de vent que s’estan donant en alguns municipis. 

 

Un d’ells, ha sigut la caiguda d’un arbre en la ciutat de València, sobre un vehicle que estava estacionat en la via pública. En concret, l’incident ha tingut lloc en el carrer Horticultor Bosch, prop del barri de Benicalap. A pesar dels danys materials, no hi ha hagut que lamentar cap ferit, i els efectius de bombers s’estan encarregant de retirar l’arbre. 

 

No ha sigut l’únic incident, ja que efectius de bombers dels parcs de Burjassot i de Paterna s’han hagut de traslladar fins al carrer séquia de Moncada en Burjassot, en l’Horta de València, on un mur ha estat a punt de caure en el carrer. La paret, que compta amb un clos superior i una planta enfiladissa, ha hagut de ser apuntalat pels efectius, i bolcar cap a fora de la via pública per a evitar danys majors. 

 

També en Vilamarxant, en la comarca de Camp de Túria, un arbre s’ha desplomat en un parc infantil, recaient damunt el tancat de protecció, que s’ha trencat, motiu que ha impedit més danys en el carrer. Tampoc hi ha hagut que lamentar cap ferit. 

 

 

Ja ahir, a última hora, els bombers van haver d’actuar per la nit d’urgència, en el municipi de Cullera, en la Ribera Baixa (València), davant el risc imminent de caiguda d’una planxa metàl·lica que es trobava a diferents metres d’altura. L’incident es va produir en el polideportiu municipal, que en eixos moments es trobava ple d’usuaris que estaven realitzant activitats deportives en la instal·lació. 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.