Calor menys intensa

Comencem la setmana amb un oratge que presenta poques variacions respecte al del cap de setmana, a la setmana passada, tot continua per un estil i això vol dir que encara tenim al davant dies de molta calor.

És cert que els mapes donen un descens de les temperatures però com tenim el nivell tan alt haurem d’agrair un descens de les temperatures de dos o tres graus allà on més es note, i no tots els dies perquè pense que les temperatures un dia baixaran lleugerament per tornar a pujar l’endemà i deixar-nos més o menys com estàvem (ofegats de calor).

Ens recolzarem en els mapes de temperatura per comentar el temps que ens espera esta setmana.

D’entrada hui trobem un panorama molt semblant al del cap de setmana. A l’oest de la Península encara es veu el reflectida de la DANA que ha estat bombejant aire càlid des del nord d’Àfrica amb la isoterma de 25-30 graus entre Granada i el sud d’Anglaterra tocant l’interior de la Comunitat Valenciana

Això es traduirà en un dia de molta calor amb màximes entre els 35 i els 40 graus a les comarques centrals i interiors, i entre els 23 i els 34 graus a la costa.

Demà dimarts els colors del mapa de temperatura són més clars al nord-oest (cap a on es desplaça la DANA) mentre que els colors més càlids es desplacen cap a l’est.

Que vol dir això? Efectivament les temperatures mostraran tendència a pujar de nou sobretot per l’interior.

Dimecres les temperatures baixaran lleugerament per tornar a pujar de cara a la recta final de la setmana. Als mapes veiem colors més clars dimecres però com tornen a fer-se més foscos a partir de dijous.

Últimes notícies

Nit sufocant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa valenciana

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, en una nova nit tòrrida al conjunt del litoral valencià, on moltes localitats no han baixat dels 25 graus.

Setmana de cel ras i calor intensa a València i al sud d’Alacant

Les màximes han baixat a Castelló però es manté la calor intensa a València i al sud d’Alacant, amb cels rasos i avisos de temperatures elevades també per a dimarts.

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.