Cap de setmana caracteritzat pel pas d’un front atlàntic poc actiu

sol

Sol amb calor atípica este divendres | PixaBay

 

El cap de setmana vindrà marcat per una dualitat clara de l’oratge. Dissabte serà un dia assolellat en tot el territori valencià amb vents de ponent dèbils i temperatures que tornaran a superar els 20ºC en moltes zones. En canvi, diumenge arribarà una nova borrasca atlàntica que portarà nuvolositat compacta, una baixada de les temperatures i algunes precipitacions dèbils en València i Castelló, principalment.

 

Divendres suau i amb poques novetats

Este divendres despertarem amb un ambient molt suau, temperatures que seran més típiques d’octubre que de finals de novembre. Les temperatures mínimes a penes baixaran dels 10ºC en l’interior, mentres que en la costa seguiran àmpliament per damunt dels 15ºC.

 

Durant el dia, els vents de ponent faran pujar les temperatures una altra volta, fins a tocar els 22 o 23ºC a primeres hores de la vesprada en molts sectors del litoral de les comarques de València. En la resta, també seran elevades, però els costarà més superar la xifra dels 20ºC. En l’interior i en les serres interiors les temperatures màximes quedaran molt paregudes, en uns 15ºC.

 

El sol dominarà gran part de la jornada acompanyat de núvols alts i mitjans formats pel vent en les serres interiors però que no implicaran més conseqüències, seguint la tònica de les últimes jornades.

 

Previsió de símbols per aquest divendres

Previsió de símbols per a este divendres | Aemet

 

Dissabte esplèndid

Dissabte a primeres hores farà un poc més de fresca que divendres, però sense exageracions. Les temperatures mínimes podrien baixar dels 7ºC en les serres interiors, mentres que en la costa quedaran en els 14ºC.

 

El matí serà totalment assolellat, pràcticament ni un núvol. Durant la vesprada començaran a arribar núvols prims per les comarques d’Alacant i València juntament amb un vent de ponent que es tornarà a intensificar de nou. Les temperatures màximes quedaran molt paregudes a les de divendres.

 

Diumenge més inestable

El cap de setmana acabarà amb un temps més variable. Al llarg del matí l’arribada d’una borrasca atlàntica comportarà un augment ràpid dels núvols que es faran més compactes de cara al migdia i la vesprada, quan no es descarten algunes pluges dèbils, més probables en les comarques de Castelló. El vent de ponent, que predominarà durant gran part del dia, virarà a gregal en últimes hores de la jornada.

 

Les temperatures experimentaran un clar descens, sobretot les màximes. Ja no s’arribaran els 20ºC a cap lloc i durant la nit es baixarà fins als 5ºC en moltes més zones de l’interior del territori valencià. Mentres, en el litoral, els valors mínims s’aproximaran als 10ºC.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.