Cap de setmana caracteritzat pel pas d’un front atlàntic poc actiu

sol

Sol amb calor atípica este divendres | PixaBay

 

El cap de setmana vindrà marcat per una dualitat clara de l’oratge. Dissabte serà un dia assolellat en tot el territori valencià amb vents de ponent dèbils i temperatures que tornaran a superar els 20ºC en moltes zones. En canvi, diumenge arribarà una nova borrasca atlàntica que portarà nuvolositat compacta, una baixada de les temperatures i algunes precipitacions dèbils en València i Castelló, principalment.

 

Divendres suau i amb poques novetats

Este divendres despertarem amb un ambient molt suau, temperatures que seran més típiques d’octubre que de finals de novembre. Les temperatures mínimes a penes baixaran dels 10ºC en l’interior, mentres que en la costa seguiran àmpliament per damunt dels 15ºC.

 

Durant el dia, els vents de ponent faran pujar les temperatures una altra volta, fins a tocar els 22 o 23ºC a primeres hores de la vesprada en molts sectors del litoral de les comarques de València. En la resta, també seran elevades, però els costarà més superar la xifra dels 20ºC. En l’interior i en les serres interiors les temperatures màximes quedaran molt paregudes, en uns 15ºC.

 

El sol dominarà gran part de la jornada acompanyat de núvols alts i mitjans formats pel vent en les serres interiors però que no implicaran més conseqüències, seguint la tònica de les últimes jornades.

 

Previsió de símbols per aquest divendres

Previsió de símbols per a este divendres | Aemet

 

Dissabte esplèndid

Dissabte a primeres hores farà un poc més de fresca que divendres, però sense exageracions. Les temperatures mínimes podrien baixar dels 7ºC en les serres interiors, mentres que en la costa quedaran en els 14ºC.

 

El matí serà totalment assolellat, pràcticament ni un núvol. Durant la vesprada començaran a arribar núvols prims per les comarques d’Alacant i València juntament amb un vent de ponent que es tornarà a intensificar de nou. Les temperatures màximes quedaran molt paregudes a les de divendres.

 

Diumenge més inestable

El cap de setmana acabarà amb un temps més variable. Al llarg del matí l’arribada d’una borrasca atlàntica comportarà un augment ràpid dels núvols que es faran més compactes de cara al migdia i la vesprada, quan no es descarten algunes pluges dèbils, més probables en les comarques de Castelló. El vent de ponent, que predominarà durant gran part del dia, virarà a gregal en últimes hores de la jornada.

 

Les temperatures experimentaran un clar descens, sobretot les màximes. Ja no s’arribaran els 20ºC a cap lloc i durant la nit es baixarà fins als 5ºC en moltes més zones de l’interior del territori valencià. Mentres, en el litoral, els valors mínims s’aproximaran als 10ºC.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.