Cap de setmana de cels clars i temperatures suaus a la Comunitat

 

L’estabilitat meteorològica torna a la Comunitat Valenciana, després del fort temporal de pluges de la passada setmana i la presència d’algunes precipitacions disperses en alguns moments d’aquests últims dies. Segons les previsions de l’Agència estatal de meteorologia, Aemet, per al cap de setmana s’esperen cels clars i temperatures suaus.

 

Aemet pronostica per a aquest divendres un dia amb cels clars o poc nuvolats, amb núvols d’evolució diürna en les zones d’interior de la província de Castelló. Pel que fa a les temperatures, les mínimes patiran descensos, mentre que les màximes pujaran a tot el territori valencià, excepte a la costa, on descendiran.

 

El vent bufarà fluix de ponent (oest), amb intervals de moderat que han pogut registrar-se a primeres hores del dia. Amb el pas de les hores el vent tendirà a bufar variable i fluix.

 

Per a dissabte Aemet preveu un dia tranquil, dominat pels cels clars o amb pocs núvols. Novament es podran registrar núvols d’evolució diürna en les zones d’interior de l’extrem nord de la Comunitat.

 

Les temperatures no patiran canvis importants, ni en les màximes ni en les mínimes, i el vent bufarà fluix i variable, amb intervals de vent de mestral (nord-oest) moderat al principi del dia en l’extrem nord.

 

Diumenge els cels tindran presència de pocs núvols, i les temperatures seguiran sense canvis. El vent seguirà la seua tònica de la jornada anterior, bufant fluix i variable, amb intervals de mestral moderat al nord de Castelló durant les primeres hores del dia.

 

Temperatures per a hui divendres

Aquest divendres els termòmetres de la Comunitat registren valors suaus respecte a les màximes, que aniran dels 17 als 23 ºC.

 

Així, tindrem 23 ºC de màxima a punts com València, Elx o Orihuela; 22 ºC a Alacant; 21 ºC a Castelló de la Plana i Gandia; o 20 ºC a Dénia, la Vall d’Uixó, Vinaròs o Ontinyent. Els valors més frescos es registraran a Alcoi i Requena (18 ºC) i Morella (17 ºC).

 

Respecte a les mínimes, se situaran entre els 7 i 11 ºC en la majoria de punts. En aquest sentit, tindrem 11 ºC de mínima a València, Alacant, Dénia, o Gandia; 10 ºC a Orihuela i Vinaròs; 9 ºC a Castelló de la Plana i Elx; 8 ºC a la Vall d’Uixó; i 7 ºC a Ontinyent i Alcoi. Com és habitual, les temperatures mínimes més fredes es registraran a Morella (5 ºC) i Requena (4 ºC).

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.