Cap de setmana de cels clars i temperatures suaus a la Comunitat

 

L’estabilitat meteorològica torna a la Comunitat Valenciana, després del fort temporal de pluges de la passada setmana i la presència d’algunes precipitacions disperses en alguns moments d’aquests últims dies. Segons les previsions de l’Agència estatal de meteorologia, Aemet, per al cap de setmana s’esperen cels clars i temperatures suaus.

 

Aemet pronostica per a aquest divendres un dia amb cels clars o poc nuvolats, amb núvols d’evolució diürna en les zones d’interior de la província de Castelló. Pel que fa a les temperatures, les mínimes patiran descensos, mentre que les màximes pujaran a tot el territori valencià, excepte a la costa, on descendiran.

 

El vent bufarà fluix de ponent (oest), amb intervals de moderat que han pogut registrar-se a primeres hores del dia. Amb el pas de les hores el vent tendirà a bufar variable i fluix.

 

Per a dissabte Aemet preveu un dia tranquil, dominat pels cels clars o amb pocs núvols. Novament es podran registrar núvols d’evolució diürna en les zones d’interior de l’extrem nord de la Comunitat.

 

Les temperatures no patiran canvis importants, ni en les màximes ni en les mínimes, i el vent bufarà fluix i variable, amb intervals de vent de mestral (nord-oest) moderat al principi del dia en l’extrem nord.

 

Diumenge els cels tindran presència de pocs núvols, i les temperatures seguiran sense canvis. El vent seguirà la seua tònica de la jornada anterior, bufant fluix i variable, amb intervals de mestral moderat al nord de Castelló durant les primeres hores del dia.

 

Temperatures per a hui divendres

Aquest divendres els termòmetres de la Comunitat registren valors suaus respecte a les màximes, que aniran dels 17 als 23 ºC.

 

Així, tindrem 23 ºC de màxima a punts com València, Elx o Orihuela; 22 ºC a Alacant; 21 ºC a Castelló de la Plana i Gandia; o 20 ºC a Dénia, la Vall d’Uixó, Vinaròs o Ontinyent. Els valors més frescos es registraran a Alcoi i Requena (18 ºC) i Morella (17 ºC).

 

Respecte a les mínimes, se situaran entre els 7 i 11 ºC en la majoria de punts. En aquest sentit, tindrem 11 ºC de mínima a València, Alacant, Dénia, o Gandia; 10 ºC a Orihuela i Vinaròs; 9 ºC a Castelló de la Plana i Elx; 8 ºC a la Vall d’Uixó; i 7 ºC a Ontinyent i Alcoi. Com és habitual, les temperatures mínimes més fredes es registraran a Morella (5 ºC) i Requena (4 ºC).

Últimes notícies

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.