Cap de setmana de cels clars i temperatures suaus a la Comunitat

 

L’estabilitat meteorològica torna a la Comunitat Valenciana, després del fort temporal de pluges de la passada setmana i la presència d’algunes precipitacions disperses en alguns moments d’aquests últims dies. Segons les previsions de l’Agència estatal de meteorologia, Aemet, per al cap de setmana s’esperen cels clars i temperatures suaus.

 

Aemet pronostica per a aquest divendres un dia amb cels clars o poc nuvolats, amb núvols d’evolució diürna en les zones d’interior de la província de Castelló. Pel que fa a les temperatures, les mínimes patiran descensos, mentre que les màximes pujaran a tot el territori valencià, excepte a la costa, on descendiran.

 

El vent bufarà fluix de ponent (oest), amb intervals de moderat que han pogut registrar-se a primeres hores del dia. Amb el pas de les hores el vent tendirà a bufar variable i fluix.

 

Per a dissabte Aemet preveu un dia tranquil, dominat pels cels clars o amb pocs núvols. Novament es podran registrar núvols d’evolució diürna en les zones d’interior de l’extrem nord de la Comunitat.

 

Les temperatures no patiran canvis importants, ni en les màximes ni en les mínimes, i el vent bufarà fluix i variable, amb intervals de vent de mestral (nord-oest) moderat al principi del dia en l’extrem nord.

 

Diumenge els cels tindran presència de pocs núvols, i les temperatures seguiran sense canvis. El vent seguirà la seua tònica de la jornada anterior, bufant fluix i variable, amb intervals de mestral moderat al nord de Castelló durant les primeres hores del dia.

 

Temperatures per a hui divendres

Aquest divendres els termòmetres de la Comunitat registren valors suaus respecte a les màximes, que aniran dels 17 als 23 ºC.

 

Així, tindrem 23 ºC de màxima a punts com València, Elx o Orihuela; 22 ºC a Alacant; 21 ºC a Castelló de la Plana i Gandia; o 20 ºC a Dénia, la Vall d’Uixó, Vinaròs o Ontinyent. Els valors més frescos es registraran a Alcoi i Requena (18 ºC) i Morella (17 ºC).

 

Respecte a les mínimes, se situaran entre els 7 i 11 ºC en la majoria de punts. En aquest sentit, tindrem 11 ºC de mínima a València, Alacant, Dénia, o Gandia; 10 ºC a Orihuela i Vinaròs; 9 ºC a Castelló de la Plana i Elx; 8 ºC a la Vall d’Uixó; i 7 ºC a Ontinyent i Alcoi. Com és habitual, les temperatures mínimes més fredes es registraran a Morella (5 ºC) i Requena (4 ºC).

Últimes notícies

La Comunitat viu la primera nit d’agost sense nits tòrrides

Per primera vegada en este mes d’agost, cap estació d’Aemet a la Comunitat Valenciana ha registrat nit tòrrida, amb mínimes que han baixat fins als 12,7 graus a Vilafranca del Cid.

Bejís es refà de la brutal tempesta que ha deixat 186 l/m² en poques hores

Bejís es recupera de la tempesta torrencial que este dissabte ha deixat 186 l/m², amb greus inundacions, danys en ponts i caiguda d’arbres. El temporal també ha afectat altres punts de Castelló i diverses localitats de la província de València.

Deting per amenaçar amb una navalla un socorrista i un banyista en una piscina municipal de València

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 39 anys per amenaçar de mort amb una navalla un socorrista i un banyista en una piscina municipal, després d’una discussió per incomplir una norma del recinte.

Detinguts un pare i el seu fill per repartir cocaïna a domicili en moto a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 56 anys i el seu fill de 30 per repartir cocaïna a domicili amb un ciclomotor des d’un pis del barri de Carrús, on s’han intervingut 95 grams de droga i més de 5.600 euros en metàl·lic.

El Rototom encén motors a Benicàssim com a gran cita reggae d’Europa

El Rototom Sunsplash ha iniciat a Benicàssim una setmana de música reggae, convivència i activitats socials, culturals i de benestar, amb especial atenció al calor i a la sostenibilitat. El festival reforça espais com el Foro Social i àrees familiars perquè el públic visca unes vacacions diferents.

Diumenge amb ruixats al nord de la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un ambient poc nuvolós, amb ruixats i tronades a la vesprada al terç nord i temperatures màximes lleugerament més baixes.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora, i manté avisos grocs per precipitacions i tempestes en altres zones de la província.

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.