Cap de setmana de cels clars i temperatures suaus a la Comunitat

 

L’estabilitat meteorològica torna a la Comunitat Valenciana, després del fort temporal de pluges de la passada setmana i la presència d’algunes precipitacions disperses en alguns moments d’aquests últims dies. Segons les previsions de l’Agència estatal de meteorologia, Aemet, per al cap de setmana s’esperen cels clars i temperatures suaus.

 

Aemet pronostica per a aquest divendres un dia amb cels clars o poc nuvolats, amb núvols d’evolució diürna en les zones d’interior de la província de Castelló. Pel que fa a les temperatures, les mínimes patiran descensos, mentre que les màximes pujaran a tot el territori valencià, excepte a la costa, on descendiran.

 

El vent bufarà fluix de ponent (oest), amb intervals de moderat que han pogut registrar-se a primeres hores del dia. Amb el pas de les hores el vent tendirà a bufar variable i fluix.

 

Per a dissabte Aemet preveu un dia tranquil, dominat pels cels clars o amb pocs núvols. Novament es podran registrar núvols d’evolució diürna en les zones d’interior de l’extrem nord de la Comunitat.

 

Les temperatures no patiran canvis importants, ni en les màximes ni en les mínimes, i el vent bufarà fluix i variable, amb intervals de vent de mestral (nord-oest) moderat al principi del dia en l’extrem nord.

 

Diumenge els cels tindran presència de pocs núvols, i les temperatures seguiran sense canvis. El vent seguirà la seua tònica de la jornada anterior, bufant fluix i variable, amb intervals de mestral moderat al nord de Castelló durant les primeres hores del dia.

 

Temperatures per a hui divendres

Aquest divendres els termòmetres de la Comunitat registren valors suaus respecte a les màximes, que aniran dels 17 als 23 ºC.

 

Així, tindrem 23 ºC de màxima a punts com València, Elx o Orihuela; 22 ºC a Alacant; 21 ºC a Castelló de la Plana i Gandia; o 20 ºC a Dénia, la Vall d’Uixó, Vinaròs o Ontinyent. Els valors més frescos es registraran a Alcoi i Requena (18 ºC) i Morella (17 ºC).

 

Respecte a les mínimes, se situaran entre els 7 i 11 ºC en la majoria de punts. En aquest sentit, tindrem 11 ºC de mínima a València, Alacant, Dénia, o Gandia; 10 ºC a Orihuela i Vinaròs; 9 ºC a Castelló de la Plana i Elx; 8 ºC a la Vall d’Uixó; i 7 ºC a Ontinyent i Alcoi. Com és habitual, les temperatures mínimes més fredes es registraran a Morella (5 ºC) i Requena (4 ºC).

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.