Cap de setmana de cels clars i temperatures suaus a la Comunitat

 

L’estabilitat meteorològica torna a la Comunitat Valenciana, després del fort temporal de pluges de la passada setmana i la presència d’algunes precipitacions disperses en alguns moments d’aquests últims dies. Segons les previsions de l’Agència estatal de meteorologia, Aemet, per al cap de setmana s’esperen cels clars i temperatures suaus.

 

Aemet pronostica per a aquest divendres un dia amb cels clars o poc nuvolats, amb núvols d’evolució diürna en les zones d’interior de la província de Castelló. Pel que fa a les temperatures, les mínimes patiran descensos, mentre que les màximes pujaran a tot el territori valencià, excepte a la costa, on descendiran.

 

El vent bufarà fluix de ponent (oest), amb intervals de moderat que han pogut registrar-se a primeres hores del dia. Amb el pas de les hores el vent tendirà a bufar variable i fluix.

 

Per a dissabte Aemet preveu un dia tranquil, dominat pels cels clars o amb pocs núvols. Novament es podran registrar núvols d’evolució diürna en les zones d’interior de l’extrem nord de la Comunitat.

 

Les temperatures no patiran canvis importants, ni en les màximes ni en les mínimes, i el vent bufarà fluix i variable, amb intervals de vent de mestral (nord-oest) moderat al principi del dia en l’extrem nord.

 

Diumenge els cels tindran presència de pocs núvols, i les temperatures seguiran sense canvis. El vent seguirà la seua tònica de la jornada anterior, bufant fluix i variable, amb intervals de mestral moderat al nord de Castelló durant les primeres hores del dia.

 

Temperatures per a hui divendres

Aquest divendres els termòmetres de la Comunitat registren valors suaus respecte a les màximes, que aniran dels 17 als 23 ºC.

 

Així, tindrem 23 ºC de màxima a punts com València, Elx o Orihuela; 22 ºC a Alacant; 21 ºC a Castelló de la Plana i Gandia; o 20 ºC a Dénia, la Vall d’Uixó, Vinaròs o Ontinyent. Els valors més frescos es registraran a Alcoi i Requena (18 ºC) i Morella (17 ºC).

 

Respecte a les mínimes, se situaran entre els 7 i 11 ºC en la majoria de punts. En aquest sentit, tindrem 11 ºC de mínima a València, Alacant, Dénia, o Gandia; 10 ºC a Orihuela i Vinaròs; 9 ºC a Castelló de la Plana i Elx; 8 ºC a la Vall d’Uixó; i 7 ºC a Ontinyent i Alcoi. Com és habitual, les temperatures mínimes més fredes es registraran a Morella (5 ºC) i Requena (4 ºC).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.

Labora llança ajudes als ajuntaments per a contractar aturades majors de 45 anys

Labora posarà en marxa una nova convocatòria d'ajudes dirigida a ajuntaments per a contractar dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforçar així la seua ocupabilitat i retorn al mercat laboral.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.

Benidorm estrena un quadre de comandament per a controlar l’impacte ambiental del turisme

Benidorm llança un projecte pilot que crea un quadre de comandament digital per a mesurar i comparar l'impacte ambiental del sector hoteler, amb la finalitat d'impulsar un turisme més sostenible.

Els veïns de Tabarca fan el primer pas perquè l’illa siga entitat local menor

L'Associació de Veïns de Tabarca Illa Plana ha iniciat els tràmits perquè l'illa es constituïsca en entitat local menor i guanye autonomia respecte a l'Ajuntament d'Alacant.

Torrent i la Generalitat forcen una reunió amb la CHJ per a salvar l’aqüeducte Els Arquets de Baix

Torrent i la Generalitat han sol·licitat una reunió amb la CHJ per a defendre la reconstrucció de l'aqüeducte Els Arquets de Baix, arrasat per la dana, amb nous arguments tècnics i patrimonials.