Cauen les màximes fins a vuit graus mentre segueix l’avís per ratxes de vent fort a Castelló

La temperatures màximes registraran este diumenge un descens generalitzat en la majoria de la Comunitat Valenciana, d'entre quatre i huit graus, mentre segueix actiu l'avís groc (risc) per ratxes de vent fort que podran arribar als 80 quilòmetres per hora en el nord-oest de la província de Castelló. 

 

La jornada estarà marcada per intervals nuvolosos en la meitat sud de la regió i pel predomini de cels amb pocs núvols o pràcticament buidats en la resta de la Comunitat. En diversos punts de les comarques de l'interior, el diumenge ha clarejat amb gelades febles, segons la predicció de l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). 

La baixada dels termòmetres es farà notar en les tres capitals, on el mercuri oscil·larà entre 16 i 8 graus a València, 17 i 6 a Castelló de la Plana i 18 i 8 a Alacant. Xifres significativament més fredes en localitats d'interior com Morella, que no superarà els 8 graus i registrarà gelades. Per contra, municipis alacantins com Dénia i Elx anotaran les màximes més acusades, per damunt de 18 graus. 

 

Quant al vent, tornarà a bufar de component nord-oest moderat a l'interior nord de Castelló, on les ratxes podran superar els 80 quilòmetres per hora entre les 8 i les 16 hores de la jornada. Ja durant la vesprada, l'avís per intervals forts baixa a verd (sense risc). 

 

 

Igual que la passada jornada, el fort vent anirà acompanyat de l'avís taronja (risc alt) per perill d'incendis forestals en les comarques de l'interior de les províncies de Castelló i València; verd (sense risc) en la resta de la regió, segons el Centre de Coordinació d'Emergències 112 de la Generalitat. 

 

Baixada de mínimes per al dilluns

La setmana arrancarà este dilluns, 27 de novembre, amb temperatures mínimes significativament baixes en zones de l'interior de la Comunitat Valenciana i predomini de cels poc nuvolosos, amb alguns intervals de núvols alts, com informa la predicció de l'Agència de Meteorologia. Les màximes, en canvi, no registraran canvis importants —sí pujaran el dimarts 28 i tornaran a baixar un dia més tard—, i el vent serà ja de caràcter fluix en la major part de la regió.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.