17.8 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Cauen les màximes fins a vuit graus mentre segueix l’avís per ratxes de vent fort a Castelló

La temperatures màximes registraran este diumenge un descens generalitzat en la majoria de la Comunitat Valenciana, d'entre quatre i huit graus, mentre segueix actiu l'avís groc (risc) per ratxes de vent fort que podran arribar als 80 quilòmetres per hora en el nord-oest de la província de Castelló. 

 

La jornada estarà marcada per intervals nuvolosos en la meitat sud de la regió i pel predomini de cels amb pocs núvols o pràcticament buidats en la resta de la Comunitat. En diversos punts de les comarques de l'interior, el diumenge ha clarejat amb gelades febles, segons la predicció de l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). 

La baixada dels termòmetres es farà notar en les tres capitals, on el mercuri oscil·larà entre 16 i 8 graus a València, 17 i 6 a Castelló de la Plana i 18 i 8 a Alacant. Xifres significativament més fredes en localitats d'interior com Morella, que no superarà els 8 graus i registrarà gelades. Per contra, municipis alacantins com Dénia i Elx anotaran les màximes més acusades, per damunt de 18 graus. 

 

Quant al vent, tornarà a bufar de component nord-oest moderat a l'interior nord de Castelló, on les ratxes podran superar els 80 quilòmetres per hora entre les 8 i les 16 hores de la jornada. Ja durant la vesprada, l'avís per intervals forts baixa a verd (sense risc). 

 

 

Igual que la passada jornada, el fort vent anirà acompanyat de l'avís taronja (risc alt) per perill d'incendis forestals en les comarques de l'interior de les províncies de Castelló i València; verd (sense risc) en la resta de la regió, segons el Centre de Coordinació d'Emergències 112 de la Generalitat. 

 

Baixada de mínimes per al dilluns

La setmana arrancarà este dilluns, 27 de novembre, amb temperatures mínimes significativament baixes en zones de l'interior de la Comunitat Valenciana i predomini de cels poc nuvolosos, amb alguns intervals de núvols alts, com informa la predicció de l'Agència de Meteorologia. Les màximes, en canvi, no registraran canvis importants —sí pujaran el dimarts 28 i tornaran a baixar un dia més tard—, i el vent serà ja de caràcter fluix en la major part de la regió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El fill de la viuda de la CAM recorre a Estrasburg l’absolució de Miguel López

El primogènit de María del Carmen Martínez ha elevat al Tribunal Europeu de Drets Humans l'absolució del seu cunyat Miguel López. La demanda s'ha presentat després de la fallada del Constitucional, que ha deixat sense efecte la repetició del juí que havia ordenat el Suprem.

Pérez Llorca reafirma davant el TSJCV la seua aposta per un diàleg estable amb la Justícia

Pérez Llorca ha traslladat al president del TSJCV el compromís del Consell de reforçar la col·laboració amb la Justícia. Les inversions han aconseguit 101 milions i han permés concloure seus a Llíria, Gandia i Alzira.

València acull per quarta vegada la Copa del Rei i el Roig Arena s’estrena com a seu

La Copa del Rei de bàsquet arriba este dijous a València per quarta vegada i estrenarà el Roig Arena, amb 15.600 places. Persistixen les 'malediccions' de l'amfitrió i del sext classificat.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i set borrasques

El temporal de vent en la Comunitat Valenciana cessarà el divendres 20 després de quasi un mes de ratxes de ponent i nord-oest impulsades per set borrasques. Aemet preveu calma amb l'arribada de l'anticicló i advertix de riscos residuals malgrat la menor intensitat.

Cau a Madrid un fugitiu suec buscat per homicidi i tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut a Madrid a un fugitiu reclamat a Suècia per homicidi, lesions i tràfic de drogues. L'home va fugir via Alacant i va ser localitzat en un hotel del centre.

Vaga de metges: més del 90% segons sindicats i 10,4% segons Sanitat

La primera jornada de l'atur contra la reforma de l'estatut marc deixa un seguiment dispar en la Comunitat Valenciana: més del 90% per als convocants i 10,4% per a Sanitat. El sindicat mèdic recorre els servicis mínims i preveu parar una setmana al mes fins a juny.

La majoria de veïns desallotjats per l’incendi a Xàbia torna a les seues cases després de la inspecció

La majoria dels evacuats per l'incendi del dijous a Xàbia han pogut tornar este dilluns després d'una inspecció favorable. La planta 2 continua tancada.

Sis atesos per fum i desenes desallotjades en un incendi en vivendes socials d’Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum i diverses desenes han sigut desallotjades després d'un incendi en les vivendes socials de Miguel Hernández, a Alacant. El vent i un brasero han afavorit la propagació i l'ajuntament ha activat ajuda residencial.