13.1 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Cauen les màximes fins a vuit graus mentre segueix l’avís per ratxes de vent fort a Castelló

La temperatures màximes registraran este diumenge un descens generalitzat en la majoria de la Comunitat Valenciana, d'entre quatre i huit graus, mentre segueix actiu l'avís groc (risc) per ratxes de vent fort que podran arribar als 80 quilòmetres per hora en el nord-oest de la província de Castelló. 

 

La jornada estarà marcada per intervals nuvolosos en la meitat sud de la regió i pel predomini de cels amb pocs núvols o pràcticament buidats en la resta de la Comunitat. En diversos punts de les comarques de l'interior, el diumenge ha clarejat amb gelades febles, segons la predicció de l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). 

La baixada dels termòmetres es farà notar en les tres capitals, on el mercuri oscil·larà entre 16 i 8 graus a València, 17 i 6 a Castelló de la Plana i 18 i 8 a Alacant. Xifres significativament més fredes en localitats d'interior com Morella, que no superarà els 8 graus i registrarà gelades. Per contra, municipis alacantins com Dénia i Elx anotaran les màximes més acusades, per damunt de 18 graus. 

 

Quant al vent, tornarà a bufar de component nord-oest moderat a l'interior nord de Castelló, on les ratxes podran superar els 80 quilòmetres per hora entre les 8 i les 16 hores de la jornada. Ja durant la vesprada, l'avís per intervals forts baixa a verd (sense risc). 

 

 

Igual que la passada jornada, el fort vent anirà acompanyat de l'avís taronja (risc alt) per perill d'incendis forestals en les comarques de l'interior de les províncies de Castelló i València; verd (sense risc) en la resta de la regió, segons el Centre de Coordinació d'Emergències 112 de la Generalitat. 

 

Baixada de mínimes per al dilluns

La setmana arrancarà este dilluns, 27 de novembre, amb temperatures mínimes significativament baixes en zones de l'interior de la Comunitat Valenciana i predomini de cels poc nuvolosos, amb alguns intervals de núvols alts, com informa la predicció de l'Agència de Meteorologia. Les màximes, en canvi, no registraran canvis importants —sí pujaran el dimarts 28 i tornaran a baixar un dia més tard—, i el vent serà ja de caràcter fluix en la major part de la regió.

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.