Cauen les màximes fins a vuit graus mentre segueix l’avís per ratxes de vent fort a Castelló

La temperatures màximes registraran este diumenge un descens generalitzat en la majoria de la Comunitat Valenciana, d'entre quatre i huit graus, mentre segueix actiu l'avís groc (risc) per ratxes de vent fort que podran arribar als 80 quilòmetres per hora en el nord-oest de la província de Castelló. 

 

La jornada estarà marcada per intervals nuvolosos en la meitat sud de la regió i pel predomini de cels amb pocs núvols o pràcticament buidats en la resta de la Comunitat. En diversos punts de les comarques de l'interior, el diumenge ha clarejat amb gelades febles, segons la predicció de l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). 

La baixada dels termòmetres es farà notar en les tres capitals, on el mercuri oscil·larà entre 16 i 8 graus a València, 17 i 6 a Castelló de la Plana i 18 i 8 a Alacant. Xifres significativament més fredes en localitats d'interior com Morella, que no superarà els 8 graus i registrarà gelades. Per contra, municipis alacantins com Dénia i Elx anotaran les màximes més acusades, per damunt de 18 graus. 

 

Quant al vent, tornarà a bufar de component nord-oest moderat a l'interior nord de Castelló, on les ratxes podran superar els 80 quilòmetres per hora entre les 8 i les 16 hores de la jornada. Ja durant la vesprada, l'avís per intervals forts baixa a verd (sense risc). 

 

 

Igual que la passada jornada, el fort vent anirà acompanyat de l'avís taronja (risc alt) per perill d'incendis forestals en les comarques de l'interior de les províncies de Castelló i València; verd (sense risc) en la resta de la regió, segons el Centre de Coordinació d'Emergències 112 de la Generalitat. 

 

Baixada de mínimes per al dilluns

La setmana arrancarà este dilluns, 27 de novembre, amb temperatures mínimes significativament baixes en zones de l'interior de la Comunitat Valenciana i predomini de cels poc nuvolosos, amb alguns intervals de núvols alts, com informa la predicció de l'Agència de Meteorologia. Les màximes, en canvi, no registraran canvis importants —sí pujaran el dimarts 28 i tornaran a baixar un dia més tard—, i el vent serà ja de caràcter fluix en la major part de la regió.

Últimes notícies

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.

Mercadona estrena en Guadalajara la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa amb una inversió de 2,9 milions

Mercadona ha reformat un supermercat de Guadalajara amb 2,9 milions d’euros per convertir-lo en la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa, amb més espai per a frescos i estalvi d’energia i aigua. La cadena preveu arribar a 60 establiments d’este nou model a Espanya abans que acabe 2026.

Josep Puerto rebaixa la pressió al València Basket: Les expectatives són cosa dels altres

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha assegurat en l’inici dels entrenaments que l’equip se centra en treballar i competir, i que les expectatives pel triplet de la passada temporada corresponen a l’entorn.

Arcadi España insta el PP a revisar la jurisprudència del Suprem sobre l’expulsió de menors

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el PP a llegir la jurisprudència del Tribunal Suprem sobre expulsions de menors després del recurs presentat pels populars pel plant dels ministres al Senat. Ha defensat que el Govern actuarà dins de l’Estat de dret amb criteris humanitaris davant la crisi migratòria de Ceuta.

El Villarreal afronta l’Atlético pendent de la cessió de Kambwala i amb la baixa de Diatta

El Villarreal prepara el partit de diumenge contra l’Atlético de Madrid amb la baixa per sanció d’Alassane Diatta i a l’espera de concretar la cessió de Willy Kambwala, amb Osasuna i el Como com a opcions.

Arcadi España defensa l’enviament de trens vells de Madrid a València com una millora necessària

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, defensa que l’enviament de trens de Madrid a València permetrà augmentar la capacitat de les línies de Cercanies, i qualifica les critiques d’altres partits de ‘conflicte i soroll’.

Mestalla enceta la seua última temporada com a casa del València CF

Mestalla viu esta temporada 2026-27 la seua última campanya com a estadi del València CF, abans del trasllat definitiu al Nou Mestalla previst per a l’estiu de 2027.