15.7 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Cels clars amb ascensos i descensos de temperatures a la Comunitat Valenciana

 

L’inici de setmana es presenta de moment estable a la Comunitat Valenciana, pel que fa a l’oratge. Segons les previsions de l’Agència Estatal de meteorologia, Aemet, la setmana estarà dominada pels cels clars, tot i que si viurem pujades i baixades de temperatures.

 

Per a aquest dilluns els pronòstics d’Aemet apunten a cels clars o poc nuvolats a tot el territori valencià.

 

Pel que fa a les temperatures, patiran pocs canvis respecte a dies anteriors. Així, s’esperen valors que es mouran entre els 20 i els 22 ºC de màxima en la majoria de zones. Tindrem màximes de 20 ºC a punts com Alcoi, Alacant o Gandia; 21 ºC a Castelló, València, Requena o Vinaròs; i 22 ºC a Elx i Ontinyent. Per damunt d’aquests valors estarà Orihuela, amb 23 ºC, i Morella i Dénia, amb 17 i 19 ºC respectivament.

 

Respecte a les mínimes, la majoria de llocs registraran valors entre 7 i 10 graus centígrads. Els punts més frescos seran Requena, amb 5 ºC de mínima, i Morella, amb 3 ºC.

 

Quant a la previsió del vent, al nord de Castelló s’espera vent del nord-oest (mestral) que bufarà de fluix a moderat. A la resta de la Comunitat el vent serà fluix variable, tendint a bufar de l’est (llevant).

 

Per a dimarts els cels continuaran amb pocs núvols, tot i que sí que es registraran intervals de núvols alts ocasionals. Les temperatures descendiran, sobretot en el cas de les màximes, que poden patir caigudes d’entre 4 i 6 graus.

 

El vent tindrà presència destacable al litoral alacantí. Així, s’espera vent del nord-est (gregal) que bufarà de moderat a fort. A Castelló s’espera que bufe també el gregal, de fluix a moderat, i tendint a bufar també fluix del sud-est (xaloc). A València i l’interior d’Alacant el vent serà variable i fluix, tot i que tendirà a bufar de llevant, de fluix a moderat.

 

Per a dimecres Aemet manté les previsions de cels clars o amb pocs núvols. Les temperatures mínimes es mantindran en els valors dels dies anteriors, mentre que les màximes pujaran.

 

El vent de gregal continuarà bufant de forma moderada al litoral d’Alacant, mentre que la resta de la Comunitat comptarà amb vent fluix i variable, que podrà tendir a bufar de llevant.

 

Per a dijous, de moment, hi ha previst un dia dominat per intervals de núvols. Les mínimes continuarien semblants als dies previs, mentre que les màximes tornarien a baixar.

 

El vent mantindria el seu comportament de dimecres al litoral d’Alacant, amb ratxes de gregal moderat. En la resta del territori, vent fluix amb predomini del llevant, de fluix a moderat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Domingo amb cels buidats i pujada general de les temperatures

El diumenge arriba amb estabilitat per altes pressions, sense pluges i amb un ascens general de les temperatures. Hi haurà calitja a Canàries i boires matinals en diverses zones.

Un home ha resultat ferit en caure al fossat d’una tomba mentres reparava una làpida a Torrevieja

Un home ha caigut uns tres metres al fossat d'una tomba quan reparava una làpida en el cementeri de Torrevieja. Va ser rescatat amb escala i matalàs de buit i traslladat a l'hospital

Castro advertix: no és el millor moment per a mesurar-se al Barça

El tècnic del Llevant va alertar que el Barça arriba més concentrat després d'una derrota. Va detallar un pla per a minimitzar pèrdues, defendre junts i atacar els espais.

Corberán veu a la plantilla en un moment de forma i ambició molt positius

El tècnic del València va afirmar que l'equip arriba amb bona forma i ambició abans de visitar al Vila-real. Va insistir en la necessitat de sumar malgrat la rivalitat regional.

Pedri, al rescat d’un Barcelona tocat davant un Llevant que somia amb fer història

Pedri està recuperat i el Barcelona busca redreçar el rumb davant un Llevant penúltim que mai ha puntuat al Camp Nou. El dol, el diumenge a les 16.15 hores.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una motocicleta a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945, a l'altura del quilòmetre 5,8 de Los Montesinos, després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Un home de 63 anys ha resultat ferit per policontusiones i ha sigut traslladat a l'Hospital Vega Baixa.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Tres hòmens han sigut detinguts i han ingressat a la presó per enviar càpsules seques de cascall a diverses províncies i als Estats Units. La Guàrdia Civil ha intervingut 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete després d'interceptar paquets en l'aeroport d'Alacant-Elx.

Dos anys de l’incendi de Campanar: la reconstrucció de l’edifici avança cap a la seua recta final

En el segon aniversari, el bloc de Campanar seguix en rehabilitació integral després del desenrunament i amb millores previstes en seguretat i eficiència. La comunitat commemora a les víctimes i confia a tornar a la fi d'any.