Cels clars amb ascensos i descensos de temperatures a la Comunitat Valenciana

 

L’inici de setmana es presenta de moment estable a la Comunitat Valenciana, pel que fa a l’oratge. Segons les previsions de l’Agència Estatal de meteorologia, Aemet, la setmana estarà dominada pels cels clars, tot i que si viurem pujades i baixades de temperatures.

 

Per a aquest dilluns els pronòstics d’Aemet apunten a cels clars o poc nuvolats a tot el territori valencià.

 

Pel que fa a les temperatures, patiran pocs canvis respecte a dies anteriors. Així, s’esperen valors que es mouran entre els 20 i els 22 ºC de màxima en la majoria de zones. Tindrem màximes de 20 ºC a punts com Alcoi, Alacant o Gandia; 21 ºC a Castelló, València, Requena o Vinaròs; i 22 ºC a Elx i Ontinyent. Per damunt d’aquests valors estarà Orihuela, amb 23 ºC, i Morella i Dénia, amb 17 i 19 ºC respectivament.

 

Respecte a les mínimes, la majoria de llocs registraran valors entre 7 i 10 graus centígrads. Els punts més frescos seran Requena, amb 5 ºC de mínima, i Morella, amb 3 ºC.

 

Quant a la previsió del vent, al nord de Castelló s’espera vent del nord-oest (mestral) que bufarà de fluix a moderat. A la resta de la Comunitat el vent serà fluix variable, tendint a bufar de l’est (llevant).

 

Per a dimarts els cels continuaran amb pocs núvols, tot i que sí que es registraran intervals de núvols alts ocasionals. Les temperatures descendiran, sobretot en el cas de les màximes, que poden patir caigudes d’entre 4 i 6 graus.

 

El vent tindrà presència destacable al litoral alacantí. Així, s’espera vent del nord-est (gregal) que bufarà de moderat a fort. A Castelló s’espera que bufe també el gregal, de fluix a moderat, i tendint a bufar també fluix del sud-est (xaloc). A València i l’interior d’Alacant el vent serà variable i fluix, tot i que tendirà a bufar de llevant, de fluix a moderat.

 

Per a dimecres Aemet manté les previsions de cels clars o amb pocs núvols. Les temperatures mínimes es mantindran en els valors dels dies anteriors, mentre que les màximes pujaran.

 

El vent de gregal continuarà bufant de forma moderada al litoral d’Alacant, mentre que la resta de la Comunitat comptarà amb vent fluix i variable, que podrà tendir a bufar de llevant.

 

Per a dijous, de moment, hi ha previst un dia dominat per intervals de núvols. Les mínimes continuarien semblants als dies previs, mentre que les màximes tornarien a baixar.

 

El vent mantindria el seu comportament de dimecres al litoral d’Alacant, amb ratxes de gregal moderat. En la resta del territori, vent fluix amb predomini del llevant, de fluix a moderat.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.