Cels clars amb ascensos i descensos de temperatures a la Comunitat Valenciana

Ejemplo de shortcode con estilo
  L’inici de setmana es presenta de moment estable a la Comunitat Valenciana, pel que fa a l’oratge. Segons les previsions de l’Agència Estatal de meteorologia, Aemet, la setmana estarà dominada pels cels clars, tot i que si viurem pujades i baixades de temperatures.   Per a aquest dilluns els pronòstics d’Aemet apunten a cels […]

 

L’inici de setmana es presenta de moment estable a la Comunitat Valenciana, pel que fa a l’oratge. Segons les previsions de l’Agència Estatal de meteorologia, Aemet, la setmana estarà dominada pels cels clars, tot i que si viurem pujades i baixades de temperatures.

 

Per a aquest dilluns els pronòstics d’Aemet apunten a cels clars o poc nuvolats a tot el territori valencià.

 

Pel que fa a les temperatures, patiran pocs canvis respecte a dies anteriors. Així, s’esperen valors que es mouran entre els 20 i els 22 ºC de màxima en la majoria de zones. Tindrem màximes de 20 ºC a punts com Alcoi, Alacant o Gandia; 21 ºC a Castelló, València, Requena o Vinaròs; i 22 ºC a Elx i Ontinyent. Per damunt d’aquests valors estarà Orihuela, amb 23 ºC, i Morella i Dénia, amb 17 i 19 ºC respectivament.

 

Respecte a les mínimes, la majoria de llocs registraran valors entre 7 i 10 graus centígrads. Els punts més frescos seran Requena, amb 5 ºC de mínima, i Morella, amb 3 ºC.

 

Quant a la previsió del vent, al nord de Castelló s’espera vent del nord-oest (mestral) que bufarà de fluix a moderat. A la resta de la Comunitat el vent serà fluix variable, tendint a bufar de l’est (llevant).

 

Per a dimarts els cels continuaran amb pocs núvols, tot i que sí que es registraran intervals de núvols alts ocasionals. Les temperatures descendiran, sobretot en el cas de les màximes, que poden patir caigudes d’entre 4 i 6 graus.

 

El vent tindrà presència destacable al litoral alacantí. Així, s’espera vent del nord-est (gregal) que bufarà de moderat a fort. A Castelló s’espera que bufe també el gregal, de fluix a moderat, i tendint a bufar també fluix del sud-est (xaloc). A València i l’interior d’Alacant el vent serà variable i fluix, tot i que tendirà a bufar de llevant, de fluix a moderat.

 

Per a dimecres Aemet manté les previsions de cels clars o amb pocs núvols. Les temperatures mínimes es mantindran en els valors dels dies anteriors, mentre que les màximes pujaran.

 

El vent de gregal continuarà bufant de forma moderada al litoral d’Alacant, mentre que la resta de la Comunitat comptarà amb vent fluix i variable, que podrà tendir a bufar de llevant.

 

Per a dijous, de moment, hi ha previst un dia dominat per intervals de núvols. Les mínimes continuarien semblants als dies previs, mentre que les màximes tornarien a baixar.

 

El vent mantindria el seu comportament de dimecres al litoral d’Alacant, amb ratxes de gregal moderat. En la resta del territori, vent fluix amb predomini del llevant, de fluix a moderat.

Últimes notícies

Mercadona oferix treball per a preparar comandes tres dies a la setmana

La jornada de 22,5 hores inclou un salari inicial de 975 euros bruts mensuals, amb progressió fins als 1.319 euros i complements quan pertoquen

Només la mitat dels joves amb discapacitat se sent integrat en l’oci municipal

Un estudi de la Fundació ONCE revela que, encara que la mitat dels xiquets i adolescents amb discapacitat participa en activitats d’oci municipals, només el 46 % se sent realment integrat amb el grup. L’informe alerta de situacions d’exclusió i recomana reforçar adaptacions i suports.

La Renda Valenciana d’Inclusió exigirà arrelament i veïnatge per a accedir a les ajudes

La nova regulació de la Renda Valenciana d’Inclusió, que entrarà en vigor dilluns, i la futura llei d’habitatge social incorporaran criteris d’arrelament i veïnatge per a accedir a estes prestacions i vivendes públiques.

Un nou dispositiu usarà el sudor per a detectar obesitat i diabetis

La UPV col·labora en UltraSense, un dispositiu portable que analitza el sudor per a detectar de manera precoç malalties metabòliques com l’obesitat, la diabetis o el fetge gras. El sistema, basat en biosensors de grafé, permetrà una monitorització contínua i remota de l’estat de salut.

Pérez Llorca es retrata tranquil davant el suposat dosier i insta el PSPV a portar-lo al jutjat

Juanfran Pérez Llorca assegura que està completament tranquil pel suposat dosier sobre ell i membres del seu Consell i anima el PSPV a portar-lo als jutjats si veu alguna infracció. PSPV i Compromís qüestionen la seua continuïtat i el fet que el PP encara no l’haja confirmat com a candidat a la Generalitat.

La grip es dispara un 71 % mentre la incidència de covid cau a la meitat

La grip ha augmentat un 71,4 % en una setmana a la Comunitat Valenciana fins als 6 casos per cada cent mil persones, mentres la covid-19 ha baixat un 54,3 % i el conjunt d’infeccions respiratòries agudes també retrocedix.

Les dones que cosiren el futur de les seues famílies

El cronista Albert Llueca ret homenatge en el seu article a les costureres valencianes, reivindica que es recorde la seua aportació i defensa unes condicions laborals dignes.

Detingut a Dénia per amenaçar de mort una dona perquè no declarara en un juí

La Policia Nacional ha detingut a Dénia un home de 54 anys acusat d’amenaçar de mort una dona perquè no acudira a un juí a l’Audiència Provincial d’Alacant. La víctima i sa mare van arribar a plantejar-se no assistir per por a represàlies.