La Comunitat Valenciana seguix en avís per altes temperatures que poden arribar als 39º

La província de València seguix este divendres en avís groc per calor ja que les temperatures màximes poden aconseguir els 39 graus, segons la predicció de la Aemet. Així, el termòmetre registrarà pocs canvis excepte augments de les màximes en el sud i oest de València. D'esta manera, en el litoral nord i sud aconseguiran els 36 graus, a l'interior nord els 37 i a l'interior sud als 39.

 

Per la seua banda, el cel seguirà poc nuvolós o clar mentre que el vent bufarà variable fluix tendint a est i sud-est a la vesprada, segons les mateixes fonts.

Campanyes per evitar accidents a causa de la calor

 

L’Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT) alerta del protocol per al treball en dies com els que estem vivint d’altes temperatures. Promou campanyes per evitar accidents i a detectar els síntomes més corresponents als colps de calor, esgotaments per la calor o els síncopes. Per això aconsella que es planifiquen els treballs a l'exterior i que es coneguen els riscos per evitar els accidents abans anomenats.

 

L’INVASSAT promou que en casos de mareig, debilitat, pols dèbil, confusió, pell calenta i seca són els primers símptomes de síncope o colp de calor. I en cas de dolors musculars o de cap, pell gelada i humida, calfreds a les cames, temperatura corporal de 39 graus són els símptomes d’esgotament per calor. En cas d’experimentar-los no baixar la guàrdia i acudir al centre de salut més proper.

 

 

 

Últimes notícies

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.

Rescaten amb helicòpter un cavall que havia caigut a un estany a Cullera

Els bombers han alçat amb un helicòpter un cavall que havia quedat atrapat en un estany del Brosquil, a Cullera, i no podia eixir pel seu propi peu. L’animal es troba en bon estat i ja ha sigut retornat al seu amo.

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.