La Comunitat Valenciana seguix en avís per altes temperatures que poden arribar als 39º

La província de València seguix este divendres en avís groc per calor ja que les temperatures màximes poden aconseguir els 39 graus, segons la predicció de la Aemet. Així, el termòmetre registrarà pocs canvis excepte augments de les màximes en el sud i oest de València. D'esta manera, en el litoral nord i sud aconseguiran els 36 graus, a l'interior nord els 37 i a l'interior sud als 39.

 

Per la seua banda, el cel seguirà poc nuvolós o clar mentre que el vent bufarà variable fluix tendint a est i sud-est a la vesprada, segons les mateixes fonts.

Campanyes per evitar accidents a causa de la calor

 

L’Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT) alerta del protocol per al treball en dies com els que estem vivint d’altes temperatures. Promou campanyes per evitar accidents i a detectar els síntomes més corresponents als colps de calor, esgotaments per la calor o els síncopes. Per això aconsella que es planifiquen els treballs a l'exterior i que es coneguen els riscos per evitar els accidents abans anomenats.

 

L’INVASSAT promou que en casos de mareig, debilitat, pols dèbil, confusió, pell calenta i seca són els primers símptomes de síncope o colp de calor. I en cas de dolors musculars o de cap, pell gelada i humida, calfreds a les cames, temperatura corporal de 39 graus són els símptomes d’esgotament per calor. En cas d’experimentar-los no baixar la guàrdia i acudir al centre de salut més proper.

 

 

 

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.