Comencem el desembre, pendents de nou de l’arribada del vent

Palmera a l'aire

 

Hui, 1 de desembre es considera que comença l’hivern des del punt de vista meteorològic. Oficialment, astronòmicament no començarà fins d’ací a 20 dies, el pròxim dia 21.

Ahir descansàrem del vent que ens havia torturat les últimes setmanes. Un vent del nord-oest (mestral) molt fort i molt fred que ens llançava de cap a abans d’hora cap a l’hivern. Però comencem el desembre, pendents de nou de l’arribada del vent.

Es deixa sentir des de primera hora. Bufa fluix però abans d’acabar el dia notarem com es reforça. De moments ponent pur, i això vol dir que hui farà pujar les temperatures. A la costa els termòmetres arraparan els 20 graus.

El matí serà assolellat però esta vesprada i sobretot a poqueta nit augmentarà la nuvolositat i no descarte que durant la matinada es puga registrar algun ruixat al nord. La cota de neu quedarà alta, per damunt dels 1.300 metres.

2-Hui-1

 

3-màx-i-mín-dc-1

Demà dijous començarem el dia amb el cel prou cobert i amb pluges dèbils, intermitents i esporàdiques que avançaran de nord a sud. Amb el pas del front notarem com es reforça de nou el vent i com baixen les temperatures.

 

6-Dj-2

 

7-màx-i-mín-dj-2

Divendres començarà amb ambient fred i ventós però com lluirà el sol sense cap impediment al centre del dia l’ambient no serà tant fred com el de dijous.

Estem a les portes d’un cap de setmana amb pont afegit i això vol dir l’oratge cobra importància. Un oratge que a mitjà termini sembla que no presentarà grans canvis. El mestral el tenim garantit, i les temperatures un dia pujaran i altre baixaran però tampoc experimentaran grans canvis.

 

 

Últimes notícies

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana abans de l’avís roig per calor extrema

La passada nit moltes localitats de la Comunitat Valenciana no han baixat dels 20 graus, amb fins a 27,4 a Alcoi, en la vespra d’un avís roig per màximes que poden arribar als 44 graus al litoral de València i Alacant.

Una agent de la Policia Local d’El Campello salva la vida d’un motorista amb RCP

Una agent de la Policia Local d’El Campello ha salvat la vida d’un motorista accidentat a la N-332 practicant-li maniobres de RCP fins a l’arribada dels servicis sanitaris.

Mor un home en xocar dos camions a l’A-3 a Requena

Un home de 55 anys ha mort i un altre de 41 ha resultat ferit en una col·lisió entre dos camions a l’A-3, al terme de Requena. El tram ja està obert i sense complicacions per al trànsit.

Borkowoska encapçala l’arribada dels fitxatges del València Basket per a la pretemporada

L’aterratge a València de la polonesa Kamila Borkowoska obri l’arribada escalonada dels nous reforços del Valencia Basket femení per al primer projecte de Javi Torralba, vigent campió de Lliga i Copa.

Avis roig per calor extrema en el litoral de València i el nord d’Alacant

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís roig al litoral de València i al nord d’Alacant per temperatures de fins a 44 graus, amb altres zones de la Comunitat Valenciana en nivell taronja i groc.

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.