Anuncios

Comencem el desembre, pendents de nou de l’arribada del vent

Palmera a l'aire

 

Hui, 1 de desembre es considera que comença l’hivern des del punt de vista meteorològic. Oficialment, astronòmicament no començarà fins d’ací a 20 dies, el pròxim dia 21.

Ahir descansàrem del vent que ens havia torturat les últimes setmanes. Un vent del nord-oest (mestral) molt fort i molt fred que ens llançava de cap a abans d’hora cap a l’hivern. Però comencem el desembre, pendents de nou de l’arribada del vent.

Es deixa sentir des de primera hora. Bufa fluix però abans d’acabar el dia notarem com es reforça. De moments ponent pur, i això vol dir que hui farà pujar les temperatures. A la costa els termòmetres arraparan els 20 graus.

El matí serà assolellat però esta vesprada i sobretot a poqueta nit augmentarà la nuvolositat i no descarte que durant la matinada es puga registrar algun ruixat al nord. La cota de neu quedarà alta, per damunt dels 1.300 metres.

2-Hui-1

 

3-màx-i-mín-dc-1

Demà dijous començarem el dia amb el cel prou cobert i amb pluges dèbils, intermitents i esporàdiques que avançaran de nord a sud. Amb el pas del front notarem com es reforça de nou el vent i com baixen les temperatures.

 

6-Dj-2

 

7-màx-i-mín-dj-2

Divendres començarà amb ambient fred i ventós però com lluirà el sol sense cap impediment al centre del dia l’ambient no serà tant fred com el de dijous.

Estem a les portes d’un cap de setmana amb pont afegit i això vol dir l’oratge cobra importància. Un oratge que a mitjà termini sembla que no presentarà grans canvis. El mestral el tenim garantit, i les temperatures un dia pujaran i altre baixaran però tampoc experimentaran grans canvis.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.