Anuncios

Comencem el desembre, pendents de nou de l’arribada del vent

Palmera a l'aire

 

Hui, 1 de desembre es considera que comença l’hivern des del punt de vista meteorològic. Oficialment, astronòmicament no començarà fins d’ací a 20 dies, el pròxim dia 21.

Ahir descansàrem del vent que ens havia torturat les últimes setmanes. Un vent del nord-oest (mestral) molt fort i molt fred que ens llançava de cap a abans d’hora cap a l’hivern. Però comencem el desembre, pendents de nou de l’arribada del vent.

Es deixa sentir des de primera hora. Bufa fluix però abans d’acabar el dia notarem com es reforça. De moments ponent pur, i això vol dir que hui farà pujar les temperatures. A la costa els termòmetres arraparan els 20 graus.

El matí serà assolellat però esta vesprada i sobretot a poqueta nit augmentarà la nuvolositat i no descarte que durant la matinada es puga registrar algun ruixat al nord. La cota de neu quedarà alta, per damunt dels 1.300 metres.

2-Hui-1

 

3-màx-i-mín-dc-1

Demà dijous començarem el dia amb el cel prou cobert i amb pluges dèbils, intermitents i esporàdiques que avançaran de nord a sud. Amb el pas del front notarem com es reforça de nou el vent i com baixen les temperatures.

 

6-Dj-2

 

7-màx-i-mín-dj-2

Divendres començarà amb ambient fred i ventós però com lluirà el sol sense cap impediment al centre del dia l’ambient no serà tant fred com el de dijous.

Estem a les portes d’un cap de setmana amb pont afegit i això vol dir l’oratge cobra importància. Un oratge que a mitjà termini sembla que no presentarà grans canvis. El mestral el tenim garantit, i les temperatures un dia pujaran i altre baixaran però tampoc experimentaran grans canvis.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La cap de Protecció Civil afirma que va proposar l’És-Alert hora i mitja abans del seu enviament

La responsable de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana va declarar davant la jutgessa que va intentar suggerir l'enviament del Es-Alert a les 18.29 hores el dia de la dana, però l'avís massiu no es va llançar fins a les 20.11.

Alacant mou fitxa per a mantindre l’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'Ajuntament d'Alacant ha iniciat les negociacions perquè The Ocean Race continue eixint des del seu port després de 2027, secundat per la Generalitat i la Diputació, i reforçant la seua aposta per la innovació i la sostenibilitat marina.

Morant acusa el Consell d’ocultar dades sobre derivacions sanitàries a la privada

Diana Morant critica la falta de transparència del Consell sobre els diners destinats a derivar pacients a la sanitat privada i sosté que eixos recursos millorarien la sanitat pública.

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.

Detingut a Cullera per una plantació de marihuana i galls presumptament usats en baralles

Un home de 29 anys ha sigut detingut a Cullera com a presumpte responsable d'una plantació de marihuana i d'una granja de galls amb lesions compatibles amb baralles, a més de diverses infraccions administratives.

Yerai Cortés reivindica un flamenc popular i cru en el seu nou disc Popular

Yerai Cortés presenta Popular, un àlbum en el qual reivindica un flamenc cru, pròxim al poble i marcat per un procés creatiu distint després d'una greu lesió a la mà.

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.

Calor i temps estable per a iniciar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient càlid i estable, màximes per damunt de 25 graus i possibles tempestes vespertines a l'interior nord.