12.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Comencem el desembre, pendents de nou de l’arribada del vent

Palmera a l'aire

 

Hui, 1 de desembre es considera que comença l’hivern des del punt de vista meteorològic. Oficialment, astronòmicament no començarà fins d’ací a 20 dies, el pròxim dia 21.

Ahir descansàrem del vent que ens havia torturat les últimes setmanes. Un vent del nord-oest (mestral) molt fort i molt fred que ens llançava de cap a abans d’hora cap a l’hivern. Però comencem el desembre, pendents de nou de l’arribada del vent.

Es deixa sentir des de primera hora. Bufa fluix però abans d’acabar el dia notarem com es reforça. De moments ponent pur, i això vol dir que hui farà pujar les temperatures. A la costa els termòmetres arraparan els 20 graus.

El matí serà assolellat però esta vesprada i sobretot a poqueta nit augmentarà la nuvolositat i no descarte que durant la matinada es puga registrar algun ruixat al nord. La cota de neu quedarà alta, per damunt dels 1.300 metres.

2-Hui-1

 

3-màx-i-mín-dc-1

Demà dijous començarem el dia amb el cel prou cobert i amb pluges dèbils, intermitents i esporàdiques que avançaran de nord a sud. Amb el pas del front notarem com es reforça de nou el vent i com baixen les temperatures.

 

6-Dj-2

 

7-màx-i-mín-dj-2

Divendres començarà amb ambient fred i ventós però com lluirà el sol sense cap impediment al centre del dia l’ambient no serà tant fred com el de dijous.

Estem a les portes d’un cap de setmana amb pont afegit i això vol dir l’oratge cobra importància. Un oratge que a mitjà termini sembla que no presentarà grans canvis. El mestral el tenim garantit, i les temperatures un dia pujaran i altre baixaran però tampoc experimentaran grans canvis.

 

 

Últimes notícies

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.

Reial Madrid 2-0 Llevant: triomf en el caos amb gols de Mbappé i Asencio

El Reial Madrid es va imposar 2-0 al Llevant després d'un primer temps de xiulets i dubtes. L'entrada de Güler i Mastantuono va canviar el guió i l'equip va reaccionar.

València atorgarà la Medalla d’Or a la Real Germanor de Sant Antoni Abad

L'Ajuntament concedirà la seua màxima distinció a la Real Germanor de Sant Antoni Abad. El lliurament serà el 9 d'Octubre, després de rebre el títol de 'Real' i a les portes del seu 75 aniversari.

Mor un jove de 19 anys en ennuegar-se amb un grilló de mandarina a Alacant

Un jove de 19 anys ha mort a la Platja de Sant Joan després d'ennuegar-se amb un grilló de mandarina mentres estava amb amics. Els equips d'emergència no han aconseguit reanimar-ho i s'ha ordenat l'autòpsia.

Corberán crida a rebel·lar-se en Lliga davant el Getafe

El tècnic del València apel·la a caràcter i determinació per a competir en el Coliseum després de menys de 72 hores de descans. Assenyala pilota parada, transicions i defensa com a claus.

Final per la supervivència: Getafe i València es juguen aire en el Coliseum

Getafe i València disputen un dol directe per la permanència. Els azulones arriben en mala ratxa i amb tres reforços, mentres els che busquen el seu primer triomf fora.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia. Hi ha 19 detinguts, 121 víctimes identificades i 57 comptes bloquejats.