La Generalitat emet un avís especial per nevades a cotes baixes a València i Castelló

L'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències ha enviat un avís especial per nevades en tota la província de Castelló i a l'interior de la província de València després dels avisos per fenomen advers emesos per l'Agència Estatal de Meteorologia. 

 

  

Segons la Generalitat, seran nevades de nivell taronja a l'interior de Castelló i a l'interior nord de València amb acumulacions de neu de més de cinc centímetres. La "singularitat" d'aquest episodi és que també afectarà a les zones litorals de Castelló, on hi ha avise nivell groc amb acumulats de dos centímetres a partir de cotes relativament baixes (300 m). Aquest avís groc també afectarà a l'interior sud de València. 

 

 

S'espera que addicionalment es produïsquen pluges que a nivell local poden tenir "certa persistència", però sense arribar a llindars de risc. Esta situació es perllongarà en les zones interiors fins a primeres hores del dimecres 28 de febrer, mentre que en el litoral s'espera que finalitze a últimes hores del dimarts. 

Des de l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències es recomana als municipis i organismes amb competències en la gestió de les emergències que mantinguen la necessària atenció i seguiment de tots els avisos que emeta durant aqueixos dies el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat "amb la finalitat d'activar amb antelació els seus protocols d'actuació i establir les pertinents mesures preventives en els seus respectius àmbits". 

  

 

 

Últimes notícies

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari del SVB i del SAMU.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevella

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevella, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor un home major en l’incendi d’una vivenda a Callosa d’En Sarrià

Un home major amb mobilitat reduïda ha mort en l’incendi d’una vivenda en un bloc de quatre altures a Callosa d’En Sarrià. El foc s’ha originat en la segona planta i s’ha donat per extingit poc després del migdia.

El Consell reafirma el seu suport a les víctimes de l’accident de Metrovalencia en el 20é aniversari

El Consell ha expressat el seu afecte, respecte i proximitat a les famílies de les 43 víctimes mortals i als 47 ferits de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari de la tragèdia.

Banyar-se al Mediterrani és segur: la UV descarta un risc general per la bactèria carnívora

La Universitat de València afirma que banyar-se al Mediterrani és segur per a la població sana i que el risc associat a la bactèria Vibrio vulnificus és molt baix, tot i la seua expansió estacional en aigües salobres.

14 milions d’euros per a reduir la bretxa salarial en la Generalitat fins a 2027

El Consell ha aprovat repartir 14 milions d’euros entre Sanitat, Educació, Justícia i Funció Pública per a continuar fins a 2027 el programa contra la bretxa salarial en la Generalitat.

Feijóo acusa Sánchez d’usar la llei de néts i la regularització per a fer “enginyeria social”

Alberto Núñez Feijóo ha acusat Pedro Sánchez a Castelló de fer una “enginyeria social” sense “objectius innocents” amb la regularització d’immigrants i la coneguda com a llei de néts, i l’ha acusat de no planificar recursos ni actuar amb transparència.