5.8 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

La Generalitat emet un avís especial per nevades a cotes baixes a València i Castelló

L'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències ha enviat un avís especial per nevades en tota la província de Castelló i a l'interior de la província de València després dels avisos per fenomen advers emesos per l'Agència Estatal de Meteorologia. 

 

  

Segons la Generalitat, seran nevades de nivell taronja a l'interior de Castelló i a l'interior nord de València amb acumulacions de neu de més de cinc centímetres. La "singularitat" d'aquest episodi és que també afectarà a les zones litorals de Castelló, on hi ha avise nivell groc amb acumulats de dos centímetres a partir de cotes relativament baixes (300 m). Aquest avís groc també afectarà a l'interior sud de València. 

 

 

S'espera que addicionalment es produïsquen pluges que a nivell local poden tenir "certa persistència", però sense arribar a llindars de risc. Esta situació es perllongarà en les zones interiors fins a primeres hores del dimecres 28 de febrer, mentre que en el litoral s'espera que finalitze a últimes hores del dimarts. 

Des de l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències es recomana als municipis i organismes amb competències en la gestió de les emergències que mantinguen la necessària atenció i seguiment de tots els avisos que emeta durant aqueixos dies el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat "amb la finalitat d'activar amb antelació els seus protocols d'actuació i establir les pertinents mesures preventives en els seus respectius àmbits". 

  

 

 

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.