9.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Un grup de 14 persones queden atrapades en la neu en Penyagolosa

Neu

Els efectius s’han desplaçat des de diferents pistes forestals | CPBC

 

Esta vesprada de dissabte, en una pista forestal del Parc Natural del Penyagolosa, en la localitat de Vistabella del Maestrat, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló), un grup de 14 persones ha quedat atrapat en la neu.

 

Segons informa en ‘Twitter’ el Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC), fins al lloc s’han desplaçat tres equips de rescat amb llevaneus i han accedit per diferents pistes forestals des de Llucena, Xodos i Vistabella del Maestrat. 

 

El grup, que havia viatjat amb els seus vehicles, no podien eixir de la zona i nevava en eixe moment. Els camins, encara amb molta neu acumulada, dificultaven l’accés. Un dels efectius que es desplaçava des de Llucena s’ha trobat als excursionistes amb els vehicles que, afortunadament, ja havien pogut abandonar el lloc a on estaven atrapats. Finalment, no han necessitat ajuda i es trobaven en bon estat de salut.

Últimes notícies

Elgezabal ja treballa parcialment amb el grup després d’operar-se el genoll dret

Unai Elgezabal va començar este dimecres a integrar-se de manera parcial en els entrenaments del Llevant després d'una artroscòpia amb meniscectomía parcial en el genoll dret. El central avança en la seua readaptació després del trencament de menisc patida davant l'Athletic.

La grip baixa un 13,6% en la Comunitat Valenciana fins a 75,7 casos; el VRS repunta i la covid és nul·la

La incidència de grip descendix un 13,6% fins a 75,7 casos per 100.000 en la Comunitat Valenciana, mentres el VRS puja i la covid queda en zero. El total d'infeccions respiratòries també retrocedix.

Mor Brad Branson, primera gran estrela del València Basket

L'exjugador estatunidenc ha mort als 67 anys. València Basket va anunciar un minut de silenci i va subratllar el seu impacte com a referent del club.

Neva a l’interior de Castelló i les ratxes de vent aconseguixen 124 km/h

Les zones altes de Castelló han registrat neu i les ratxes de vent han superat els 100 km/h, amb 124 a Xodos i 121 a Xixona. Aemet preveu empitjorament a partir de migdia.

Pérez Llorca anuncia més desgravacions per a les rendes mitjanes amb efectes retroactius

El president ha avançat que en les pròximes setmanes ampliarà les deduccions socials per a rendes mitjanes. El pla inclou retroactivitat i afecta a prop d'un milió de persones.

L’alcalde d’Almussafes denuncia per injúries i calúmnies al seu denunciant per assetjament sexual

Toni González ha presentat una denúncia contra la persona que el va acusar d'assetjament sexual i laboral i contra altres dos del seu entorn. Manté el càrrec en el grup mixt i sosté que és el punt culminant d'una campanya en contra seua.

Avís groc per nevades en el Racó d’Ademuz a partir de 900 metres

Aemet ha establit l'avís groc per nevades a l'interior nord de València, amb cota en 900 m i acumulacions previstes de 2 cm fins a les 16 h. La jornada suma ratxes de fins a 90 km/h i avisos costaners a Alacant i Castelló.

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó de Castelló II

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona de 41 anys durant un control d'accés a visitants a la presó de Castelló II. Se li van intervindre 78 g de presumpte haixix i 2,20 g de suposada cocaïna ocults a l'interior del cos.