Un grup de 14 persones queden atrapades en la neu en Penyagolosa

Neu

Els efectius s’han desplaçat des de diferents pistes forestals | CPBC

 

Esta vesprada de dissabte, en una pista forestal del Parc Natural del Penyagolosa, en la localitat de Vistabella del Maestrat, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló), un grup de 14 persones ha quedat atrapat en la neu.

 

Segons informa en ‘Twitter’ el Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC), fins al lloc s’han desplaçat tres equips de rescat amb llevaneus i han accedit per diferents pistes forestals des de Llucena, Xodos i Vistabella del Maestrat. 

 

El grup, que havia viatjat amb els seus vehicles, no podien eixir de la zona i nevava en eixe moment. Els camins, encara amb molta neu acumulada, dificultaven l’accés. Un dels efectius que es desplaçava des de Llucena s’ha trobat als excursionistes amb els vehicles que, afortunadament, ja havien pogut abandonar el lloc a on estaven atrapats. Finalment, no han necessitat ajuda i es trobaven en bon estat de salut.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.