11.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Un grup de 14 persones queden atrapades en la neu en Penyagolosa

Neu

Els efectius s’han desplaçat des de diferents pistes forestals | CPBC

 

Esta vesprada de dissabte, en una pista forestal del Parc Natural del Penyagolosa, en la localitat de Vistabella del Maestrat, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló), un grup de 14 persones ha quedat atrapat en la neu.

 

Segons informa en ‘Twitter’ el Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC), fins al lloc s’han desplaçat tres equips de rescat amb llevaneus i han accedit per diferents pistes forestals des de Llucena, Xodos i Vistabella del Maestrat. 

 

El grup, que havia viatjat amb els seus vehicles, no podien eixir de la zona i nevava en eixe moment. Els camins, encara amb molta neu acumulada, dificultaven l’accés. Un dels efectius que es desplaçava des de Llucena s’ha trobat als excursionistes amb els vehicles que, afortunadament, ja havien pogut abandonar el lloc a on estaven atrapats. Finalment, no han necessitat ajuda i es trobaven en bon estat de salut.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.