Un grup de 14 persones queden atrapades en la neu en Penyagolosa

Neu

Els efectius s’han desplaçat des de diferents pistes forestals | CPBC

 

Esta vesprada de dissabte, en una pista forestal del Parc Natural del Penyagolosa, en la localitat de Vistabella del Maestrat, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló), un grup de 14 persones ha quedat atrapat en la neu.

 

Segons informa en ‘Twitter’ el Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC), fins al lloc s’han desplaçat tres equips de rescat amb llevaneus i han accedit per diferents pistes forestals des de Llucena, Xodos i Vistabella del Maestrat. 

 

El grup, que havia viatjat amb els seus vehicles, no podien eixir de la zona i nevava en eixe moment. Els camins, encara amb molta neu acumulada, dificultaven l’accés. Un dels efectius que es desplaçava des de Llucena s’ha trobat als excursionistes amb els vehicles que, afortunadament, ja havien pogut abandonar el lloc a on estaven atrapats. Finalment, no han necessitat ajuda i es trobaven en bon estat de salut.

Últimes notícies

L’Elx, amb deu jugadors, sorprén l’Espanyol a Cornellà

L’Elx ha guanyat 1-3 l’Espanyol al RCDE Stadium malgrat jugar amb deu des del minut 6, amb doblet de Fer Niño i gol de Valera.

Deting a València el jove que buscaven per matar a colps el seu padrastre

La Policia Nacional ha detingut a València un jove de 23 anys, fugit des del 8 de setembre, acusat de matar a colps amb una mancuerna el seu padrastre al barri de Sant Isidre.

València reobri el Jardí del Túria excepte el tram del Palau de la Música

L'Ajuntament de València ha reobert el Jardí del Túria després del temporal, però manté tancat el tram del voltant del Palau de la Música per treballs de neteja i manteniment després del desbordament d'un col·lector.

Una empresa del Parc Científic d’Alacant crea una tecnologia per a blindar arxius 3D industrials

Curial, empresa vinculada al Parc Científic de la Universitat d’Alacant, ha desenvolupat una tecnologia pròpia que marca de forma indetectable cada arxiu 3D per a reforçar-ne la protecció i rastrejar possibles fugues en projectes industrials d’I+D+i.

Rescaten un voltor que havia caigut a l’aigua a l’embassament de Cirat, a Montanejos

Bombers del Consorci Provincial de Castelló han rescatat un voltor que havia caigut a l’aigua a l’embassament de Cirat, a Montanejos, i també han auxiliat un motorista accidentat en una pista forestal entre Adzaneta del Maestrat i Llucena.

Per què Aemet no activa l’avís roig per les últimes pluges a València

Aemet defensa que l’avís roig per pluges a València s’ha de limitar a episodis realment extraordinaris i que els llindars varien segons la freqüència d’estos fenòmens a cada territori.

Més de 3.200 llamps colpegen la Comunitat Valenciana en una vesprada de fortes tempestes

Les tempestes del 16 de setembre han deixat 3.258 llamps núvol-terra a la Comunitat Valenciana i fins a 113,6 l/m2 a L'Eliana, segons Meteorage i Avamet.

Condemnat a més de huit anys de presó per agredir sexualment la seua exparella a Cox

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a huit anys i mig de presó un home per agredir sexualment la seua exparella a Cox en 2022. La sentència imposa també 16 anys i mig d’allunyament, huit de llibertat vigilada i una indemnització de 10.120 euros.