L’estabilitat té continuïtat

Hem deixat enrere un cap de setmana immillorable per disfrutar tant de la mar com de la muntanya. Ha sigut assolellat i amb temperatures idònies: ni massa altes ni massa baixes.

I la setmana comença amb amb pocs canvis. Només destacar la possibilitat que esta vesprada es formen tronades a les muntanyes de nord. Seran més probables a Aragó que a la Comunitat Valenciana però no podem descartar que toquen de refilada les zones més interiors de Castelló o del nord de València. Les temperatures tornaran a quedar més altes al centre i en punts de l’interior que a la costa.

Demà dimarts desapareix la possibilitat de tronades. Només vorem núvols de matí a la costa i de vesprada a les muntanyes però ni uns ni els altres tindran cap conseqüència. Les temperatures encara podran pujar un parell de graus, apropant-se als 30 graus a les comarques més centrals i interiors de València i d’Alacant.

No estem acostumats a tindre tants dies seguits d’estabilitat esta primavera però tot indica que ara es moment de disfrutar del sol i de temperatures propies de l’època perquè tant dimecres, dijous com divendres es mantindran les condicions dels primers dies de la setmana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia reclama un futbol més exemplar per a la joventut davant els càntics racistes

Eder Sarabia demana que el futbol siga un espai més exemplar per a la joventut i reclama respecte enfront del racisme i la xenofòbia després dels càntics racistes en el partit España-Egipte.

Quinze detinguts per una estafa de quasi 200.000 euros en combustible després de suplantar a empreses

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va defraudar més de 196.000 euros en combustible i material en fer-se passar per empreses reals i contractar targetes de carburant.

Que bé viuríem sense accents gràfics

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parlasobre l’accent de València/Valéncia' que utilitza el cas de Mónica Oltra per a discutir el model lingüístic valencià i la batalla ideològica que hi ha darrere

L’interior de València frega el ple per Setmana Santa i Benidorm lidera la costa

Els hotels de l'interior de la província de València aconseguixen una previsió d'ocupació del 87,4% entre Dijous Sant i Dilluns de Pasqua, mentres que Benidorm se situa al capdavant del litoral amb un 81,7%. El conjunt de la Comunitat Valenciana afronta la Setmana Santa amb una demanda elevada i marge per a millorar amb les reserves d'última hora.

Gayà celebra els seus 401 partits amb el València: del xiquet en la graderia al capità a Mestalla

José Luis Gayà aconseguix els 401 partits amb el València i es consolida com a sèptim jugador amb més partits en la història del club, orgullós de passar de la graderia a defendre l'escut.

Sarabia advertix d’un partit intens i ple d’alternatives davant el Rayo Vallecano

Eder Sarabia anticipa un dol molt dinàmic i intens davant el Rayo Vallecano, marcat per l'agressivitat i verticalitat del rival i pels dubtes després de l'aturada de seleccions.

La Policia investiga la mort per arma blanca d’un home en un parc de València

La Policia Nacional investiga la mort per arma blanca d'un home de 55 anys, sense llar i d'origen algerià, trobat sense vida en un parc de l'avinguda Jacinto Benavente de València.

El Xaloc Powerchair d’Alacant baralla per la seua quarta lliga de futbol en cadira elèctrica

El Xaloc Powerchair d'Alacant, format per jugadors amb gran dependència, afronta la recta final de la lliga de futbol en cadira elèctrica a un punt del líder i somia amb el seu quart títol nacional.