L’estabilitat té continuïtat

Hem deixat enrere un cap de setmana immillorable per disfrutar tant de la mar com de la muntanya. Ha sigut assolellat i amb temperatures idònies: ni massa altes ni massa baixes.

I la setmana comença amb amb pocs canvis. Només destacar la possibilitat que esta vesprada es formen tronades a les muntanyes de nord. Seran més probables a Aragó que a la Comunitat Valenciana però no podem descartar que toquen de refilada les zones més interiors de Castelló o del nord de València. Les temperatures tornaran a quedar més altes al centre i en punts de l’interior que a la costa.

Demà dimarts desapareix la possibilitat de tronades. Només vorem núvols de matí a la costa i de vesprada a les muntanyes però ni uns ni els altres tindran cap conseqüència. Les temperatures encara podran pujar un parell de graus, apropant-se als 30 graus a les comarques més centrals i interiors de València i d’Alacant.

No estem acostumats a tindre tants dies seguits d’estabilitat esta primavera però tot indica que ara es moment de disfrutar del sol i de temperatures propies de l’època perquè tant dimecres, dijous com divendres es mantindran les condicions dels primers dies de la setmana.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA reclama a Camarero els arxius adjunts del xat del Consell

El jutjat de Catarroja ha demanat a Susana Camarero que entregue voluntàriament els arxius adjunts del xat 'Consell PP' abans de decidir si cita a declarar com a testimoni el conseller Vicente Martínez Mus per la gestió de la DANA de 2024.

Pérez Llorca defensa que la singularitat que s’ha de tractar és la valenciana en la nova finançació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, rebutja negociar la finançació en taules bilaterals i defensa que, si hi ha singularitats, s’atenga la de la Comunitat Valenciana, la menys finançada. La CEV reclama una reunió entre Pedro Sánchez i Alberto Núñez Feijóo i que el debat es faça al Consell de Política Fiscal i Financera.

Els empresaris exigixen un calendari ferm per al túnel passador ferroviari de València

La CEV ha reclamat al Govern d Espanya un calendari vinculant per a executar el túnel passador ferroviari de València, clau per a la connexió amb Europa i que, segons els empresaris, continua pràcticament a zero.

L’alumne amb millor nota de la Comunitat estudiarà Medicina a la UMH

Ricardo Regalado, alumne del col·legi La Purísima de Torrevieja, ha aconseguit un 13,92 sobre 14 en la PAU i cursarà Medicina a la Universitat Miguel Hernández, al campus de Sant Joan d’Alacant.

Rovira recorda que l’‘Extra FLA’ és deute i que a la Comunitat no li regalen res

El conseller d’Hisenda José Antonio Rovira ha remarcat que l’‘Extra FLA’ és nou endeutament i que el Govern central només ingressa a la Comunitat Valenciana el que li correspon per llei.

Set dies de paros en TRAM d’Alacant durant les Fogueres i quatre en Metrovalència este juny

Els maquinistes de FGV han convocat un nou cicle de paros entre el 19 i el 30 de juny, amb set jornades en TRAM d’Alacant, que coincidixen amb les Fogueres, i quatre dies en Metrovalència, per a reclamar més seguretat operacional i millores professionals.

Registre policial a la clínica del logopeda assassinat per uns possibles abusos a un menor

Agents d'Homicidis i Policia Científica de la Policia Nacional han registrat la clínica logopèdica de València on un pare ha assassinat el professional que tractava el seu fill de 2 anys, després de sospitar d'uns possibles abusos sexuals al menor.

Simulacre a la platja del Postiguet amb moto aquàtica i dron per a millorar els rescats

El servici de Salvament i Socorrisme i la Unitat de Platges de la Policia Local d'Alacant han provat al Postiguet un protocol de rescat amb moto aquàtica i dron per a comprovar el temps de resposta davant una emergència en l'aigua.