L’estabilitat té continuïtat

Hem deixat enrere un cap de setmana immillorable per disfrutar tant de la mar com de la muntanya. Ha sigut assolellat i amb temperatures idònies: ni massa altes ni massa baixes.

I la setmana comença amb amb pocs canvis. Només destacar la possibilitat que esta vesprada es formen tronades a les muntanyes de nord. Seran més probables a Aragó que a la Comunitat Valenciana però no podem descartar que toquen de refilada les zones més interiors de Castelló o del nord de València. Les temperatures tornaran a quedar més altes al centre i en punts de l’interior que a la costa.

Demà dimarts desapareix la possibilitat de tronades. Només vorem núvols de matí a la costa i de vesprada a les muntanyes però ni uns ni els altres tindran cap conseqüència. Les temperatures encara podran pujar un parell de graus, apropant-se als 30 graus a les comarques més centrals i interiors de València i d’Alacant.

No estem acostumats a tindre tants dies seguits d’estabilitat esta primavera però tot indica que ara es moment de disfrutar del sol i de temperatures propies de l’època perquè tant dimecres, dijous com divendres es mantindran les condicions dels primers dies de la setmana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.

Sis mesos de Pérez Llorca al capdavant del Consell: rebaixa fiscal, vivenda i reforç de servicis públics

Juanfran Pérez Llorca complix sis mesos al capdavant del Consell amb la baixada d'impostos, l'accés a la vivenda i el reforç de sanitat, educació i infraestructures com a eixos de la seua acció de govern.

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.