La neu podria arribar esta setmana als cims més elevats d’Alacant

La neu podria arribar a una part de la Comunitat, especialment a la província d’Alacant, entre demà i dijous amb la baixada de temperatures que es preveu. Els cims de les muntanyes alicantines més elevades serien els afectats segons aporten les dades transmeses pel Laboratori de Climatologia de la Universitat d’Alacant.

 

La cota de neu baixarà 200 metres fins els 1200 al llarg de demà, per eixe motiu la neu solament es quedaria restringida als pics més alts de la serra d’Aitana, Serella, Mariola o Font Roja, segons informa el periòdic ‘Información’. Com hem avançat a este mateix mitjà, les temperatures aniran en descens de cara a final de setmana per una irrupció d’aire àrtic, la qual cosa farà que la cota de neu es reduirà aproximadament fins als 1000 metres.

Últimes notícies

El Valencia Basket busca colpejar primer en la semifinal davant un Joventut sense pressió

El Valencia Basket arriba a la semifinal de la Lliga Endesa amb avantatge de pista i el paper de favorit davant un Asisa Joventut sense pressió, impulsat pel gran moment de Ricky Rubio i amb un Pedro Martínez que alerta del potencial verd-i-negre.

La falta de personal i de suport psicològic en residències de majors colpeja més les nits i els festius

Un estudi de l OCU assenyala que moltes residències de majors funcionen amb poc personal, especialment de nit i en festius, i que més d un terç dels residents no rep atenció psicològica setmanal.

L’economia d’Alacant esquiva l’impacte dels aranzels de Trump gràcies a la venda a la UE

Un informe de la Cambra de Comerç d’Alacant conclou que l’impacte dels aranzels dels Estats Units ha sigut limitat perquè les empreses han impulsat les exportacions a la Unió Europea i el sector servicis.

Set pingüins saltarroques del nord arriben a l’Oceanogràfic de València

L’Oceanogràfic de València ha incorporat set pingüins saltarroques del nord, una de les espècies de pingüí més amenaçades del món i catalogada en perill per la UICN.

Sergio de Larrea encara les semifinals amb el València Basket sense decidir encara el seu futur a la NBA

El base del València Basket Sergio de Larrea assegura que encara no ha decidit si mantindrà la seua candidatura al draft de la NBA i recalca que està centrat en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.

Sergio de Larrea aparca el somni NBA per a centrar-se en les semifinals amb el València Basket

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea ha admés que encara no sap si mantindrà la seua inscripció en el draft de la NBA i assegura que ara només pensa en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.

Bautista s’acomiada a la primera ronda de Stuttgart davant Marcos Giron

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha quedat eliminat en la primera ronda del torne sobre herba de Stuttgart en perdre en dos sets contra l’estatunidenc Marcos Giron, que s’enfrontarà ara al primer cap de sèrie, Ben Shelton.

Huit claus per a entendre la vaga indefinida del professorat valencià que ja fa 30 dies

La vaga indefinida del professorat no universitari de la pública valenciana complix 30 dies amb mobilitzacions massives, una sola pujada salarial acordada i huit grans reivindicacions sobre la taula.