12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Calor sense extrems

oratge

Després de la calor que vam patir el cap de setmana passat molta gent es pregunta si este estiu tornarà a fer tanta calor o ja notarem que encarem la recta final d’agost i les temperatures començaran a  baixar?

De moment es respira millor, podem dormir per la nit i al centre del dia vivim lluny dels 40-45 graus que marcaven fa no res els termòmetres.

Les nits encara són difícils de dormir perquè els termòmetres encara registren temperatures entre els 22 i els 24 graus, i la humitat i els núvols baixos s’encarreguen de deixar l’ambient molt bascós.

Este matí hem vist núvols baixos a la costa que no tardaran en donar el relleu al sol, però a partir de migdia haurem d’estar atents a la formació i evolució vertical de núvols en punts de muntanya del nord perquè localment poden deixar ruixats i tronades, sempre més probables a les immediacions de la serralada ibèrica.

 

Les temperatures no patiran canvis o tendiran a pujar les màximes.

oratge2

Demà dijous tot indica que tornarem a tindre un matí de sol amb temperatures més altes, i una vesprada amb núvols de tempesta a les muntanyes del nord i també en punts de l’interior de València. Pensem que a les muntanyes d’Alacant podrà veure’s algun núvol créixer amb més energia, però que quedarà en no res.

or

or

Les previsions donen sol i calor tant divendres com dissabte. Dies de calma i d’estabilitat amb temperatures més altes al centre i a l’interior que a la costa, i diumenge a més de calor caldrà estar atents de nou als núvols de tronada que puguen créixer al nord i per l’interior.

or

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.