Calor sense extrems

oratge

Després de la calor que vam patir el cap de setmana passat molta gent es pregunta si este estiu tornarà a fer tanta calor o ja notarem que encarem la recta final d’agost i les temperatures començaran a  baixar?

De moment es respira millor, podem dormir per la nit i al centre del dia vivim lluny dels 40-45 graus que marcaven fa no res els termòmetres.

Les nits encara són difícils de dormir perquè els termòmetres encara registren temperatures entre els 22 i els 24 graus, i la humitat i els núvols baixos s’encarreguen de deixar l’ambient molt bascós.

Este matí hem vist núvols baixos a la costa que no tardaran en donar el relleu al sol, però a partir de migdia haurem d’estar atents a la formació i evolució vertical de núvols en punts de muntanya del nord perquè localment poden deixar ruixats i tronades, sempre més probables a les immediacions de la serralada ibèrica.

 

Les temperatures no patiran canvis o tendiran a pujar les màximes.

oratge2

Demà dijous tot indica que tornarem a tindre un matí de sol amb temperatures més altes, i una vesprada amb núvols de tempesta a les muntanyes del nord i també en punts de l’interior de València. Pensem que a les muntanyes d’Alacant podrà veure’s algun núvol créixer amb més energia, però que quedarà en no res.

or

or

Les previsions donen sol i calor tant divendres com dissabte. Dies de calma i d’estabilitat amb temperatures més altes al centre i a l’interior que a la costa, i diumenge a més de calor caldrà estar atents de nou als núvols de tronada que puguen créixer al nord i per l’interior.

or

Últimes notícies

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.

Mercadona estrena en Guadalajara la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa amb una inversió de 2,9 milions

Mercadona ha reformat un supermercat de Guadalajara amb 2,9 milions d’euros per convertir-lo en la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa, amb més espai per a frescos i estalvi d’energia i aigua. La cadena preveu arribar a 60 establiments d’este nou model a Espanya abans que acabe 2026.

Josep Puerto rebaixa la pressió al València Basket: Les expectatives són cosa dels altres

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha assegurat en l’inici dels entrenaments que l’equip se centra en treballar i competir, i que les expectatives pel triplet de la passada temporada corresponen a l’entorn.