11 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Calor sense extrems

oratge

Després de la calor que vam patir el cap de setmana passat molta gent es pregunta si este estiu tornarà a fer tanta calor o ja notarem que encarem la recta final d’agost i les temperatures començaran a  baixar?

De moment es respira millor, podem dormir per la nit i al centre del dia vivim lluny dels 40-45 graus que marcaven fa no res els termòmetres.

Les nits encara són difícils de dormir perquè els termòmetres encara registren temperatures entre els 22 i els 24 graus, i la humitat i els núvols baixos s’encarreguen de deixar l’ambient molt bascós.

Este matí hem vist núvols baixos a la costa que no tardaran en donar el relleu al sol, però a partir de migdia haurem d’estar atents a la formació i evolució vertical de núvols en punts de muntanya del nord perquè localment poden deixar ruixats i tronades, sempre més probables a les immediacions de la serralada ibèrica.

 

Les temperatures no patiran canvis o tendiran a pujar les màximes.

oratge2

Demà dijous tot indica que tornarem a tindre un matí de sol amb temperatures més altes, i una vesprada amb núvols de tempesta a les muntanyes del nord i també en punts de l’interior de València. Pensem que a les muntanyes d’Alacant podrà veure’s algun núvol créixer amb més energia, però que quedarà en no res.

or

or

Les previsions donen sol i calor tant divendres com dissabte. Dies de calma i d’estabilitat amb temperatures més altes al centre i a l’interior que a la costa, i diumenge a més de calor caldrà estar atents de nou als núvols de tronada que puguen créixer al nord i per l’interior.

or

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.