Calor sense extrems

oratge

Després de la calor que vam patir el cap de setmana passat molta gent es pregunta si este estiu tornarà a fer tanta calor o ja notarem que encarem la recta final d’agost i les temperatures començaran a  baixar?

De moment es respira millor, podem dormir per la nit i al centre del dia vivim lluny dels 40-45 graus que marcaven fa no res els termòmetres.

Les nits encara són difícils de dormir perquè els termòmetres encara registren temperatures entre els 22 i els 24 graus, i la humitat i els núvols baixos s’encarreguen de deixar l’ambient molt bascós.

Este matí hem vist núvols baixos a la costa que no tardaran en donar el relleu al sol, però a partir de migdia haurem d’estar atents a la formació i evolució vertical de núvols en punts de muntanya del nord perquè localment poden deixar ruixats i tronades, sempre més probables a les immediacions de la serralada ibèrica.

 

Les temperatures no patiran canvis o tendiran a pujar les màximes.

oratge2

Demà dijous tot indica que tornarem a tindre un matí de sol amb temperatures més altes, i una vesprada amb núvols de tempesta a les muntanyes del nord i també en punts de l’interior de València. Pensem que a les muntanyes d’Alacant podrà veure’s algun núvol créixer amb més energia, però que quedarà en no res.

or

or

Les previsions donen sol i calor tant divendres com dissabte. Dies de calma i d’estabilitat amb temperatures més altes al centre i a l’interior que a la costa, i diumenge a més de calor caldrà estar atents de nou als núvols de tronada que puguen créixer al nord i per l’interior.

or

Últimes notícies

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.