Un cap de setmana normal

Calor

 

Fa només 7 dies (divendres passat) estàvem immersos en plena ona de calor, i encara ens quedàvem més de dos dies de patir moltíssima calor.

Este cap de setmana serà diferent. Tot pinta que serà estable i assolellat, però amb temperatures normals per l’època.

Amb pocs núvols hem començat el dia i amb pocs núvols l’acabarem. Les temperatures nocturnes, després de les tronades d’ahir, i amb el cel més ras han sigut més fresques, però amb el sol lluint sense impediments pujaran al centre del dia.

or

or

El cap de setmana començarà amb pocs canvis. Lluirà el sol. L’oratge serà estable i les temperatures encara pujaran un poc més al centre del dia.

or

or

Diumenge el cel estarà un poc més cobert. Núvols que no deixaran pluja però que faran que l’ambient siga més bascós i humit per la nit i a l’albada i també molt bascós, però amb temperatures més baixes al centre de la jornada.

Dilluns començarem setmana amb poques novetats tractant de confirmar les tronades que podran formar-se dimarts de vesprada al nord.

or

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat assegura que 4 de cada 5 famílies de la DANA no han cobrat les ajudes de primera necessitat

El Consell critica la falta de pagaments estatals i el bloqueig de fons municipals, mentres defén que el Pla Endavant suma el 57% d'accions finalitzades o en curs.

Acció Cultural demana al TSJCV investigar a Mazón i que la resta del cas seguisca a Catarroja

L'acusació popular ha demanat al TSJCV investigar a Carlos Mazón, aforat, i que la instrucció de la resta d'investigats continue a Catarroja per a evitar demores.

Castelló repartirà 2.000 polseres detectores de substàncies per a previndre agressions sexistes en la Magdalena

Castelló distribuirà 2.000 polseres detectores, tapavasos i polseres de tela durant la Magdalena per a previndre agressions sexistes. Hi haurà quatre Punts Violeta i reforç policial.

Pérez Llorca subratlla l’impuls del Consell a la igualtat amb solucions reals i recursos

Pérez Llorca ha defés que la igualtat s'impulsa amb 'solucions reals' i 'fets mesurables': més programes (de 2 a 9) i 1,8 milions en polítiques públiques. Els premis Isabel Ferrer han reconegut a Mamàs en Acció, Lola Guillamón i Marcela Fernández Losada, amb una crida a visibilitzar el lideratge femení

Avís groc el dissabte a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12, amb tempesta ocasional. Este divendres hi ha avís groc per precipitacions en la Comunitat i, a Alacant, també per mala mar amb vent del sud-oest i ones de 3 metres.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical, instruments i partitures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha aprovat una deducció autonòmica en l'IRPF de fins a 150 € per a gastos de formació musical, instruments, partitures i quotes de societats. És aplicable amb efectes des de l'1 de gener de 2025 en la campanya que comença el 8 d'abril i afecta a bases de fins a 60.000 € individuals i 78.000 € conjuntes.

Digital-IA Fest acosta la IA a les xicotetes localitats valencianes este dissabte

Digital-IA Fest celebra este dissabte una jornada en línia gratuïta per a acostar la intel·ligència artificial a municipis valencians de menys de 20.000 habitants. El programa combina formació pràctica i demostracions de creadors locals.

El trencament d’una catenària paralitza la Línia 6 i part de la 4 del tramvia a València

Una catenària danyada impedix la circulació del tramvia a València: la Línia 6 queda suspesa i la Línia 4 s'interromp entre Doctor Lluch i Pont d'Assot. Tècnics treballen en la reparació.