Dies de calma d’agost

oratge

oratge | oratge

A les acaballes del mes d’agost són habituals les tempestes que fan de pont entre els mesos de juliol i el de setembre, però no és fàcil que siga a l’inici de mes quan l’oratge siga variable i tempestuós. Pot ser un dia de forma puntual podem tindre ruixats, tronades i temperatures fresques, però són situacions de poca durada. De seguida s’imposen el sol i l’estabilitat.

És el que ha passat en les últimes hores. S’ha imposat l’estabilitat i tot i que l’ambient és fresc acabaran pujant les temperatures al centre del dia.

Les tronades d’ahir de vesprada foren menys generals del que estava previst. Tocaren el nord de Castelló, on localment descarregaren amb força, però a la resta de la Comunitat el dia va ser més estable i més calorós del que marcaven les previsions.

Acabem de deixar enrere una nit prou fresca ( ja ens conformen a passar la nit a 20 graus). El dia comença més fresc, amb bona visibilitat i pocs núvols al cel, però no tardarem en començar a notar com les temperatures pugen de forma més decidida i superen els valors d’ahir.

A mitja vesprada podran créixer nuvolades un poc més compactes al nord on podria arribar a caure alguna gota.

or

orat

Demà dimecres també farà més sol de matí que de vesprada. En conjunt hem de parlar d’un dia marcat per l’estabilitat, amb temperatures més altes tant durant el dia com durant la nit. De vesprada també cal esperar algun plugim dèbil al nord.

orage

oratge

Tot indica que la recta final de la setmana estarà presidida per temps estable i assolellat amb temperatures més altes. Pujaran dijous, també ho faran divendres i dissabte encetarem el cap de setmana amb pocs canvis, amb oratge estable i temperatures més altes per l’interior (entre els 35 i els 38 graus per l’interior) que a la costa on els termòmetres superaran de nou els 30 graus.

oratge

Últimes notícies

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.