Dies de calma d’agost

oratge

oratge | oratge

A les acaballes del mes d’agost són habituals les tempestes que fan de pont entre els mesos de juliol i el de setembre, però no és fàcil que siga a l’inici de mes quan l’oratge siga variable i tempestuós. Pot ser un dia de forma puntual podem tindre ruixats, tronades i temperatures fresques, però són situacions de poca durada. De seguida s’imposen el sol i l’estabilitat.

És el que ha passat en les últimes hores. S’ha imposat l’estabilitat i tot i que l’ambient és fresc acabaran pujant les temperatures al centre del dia.

Les tronades d’ahir de vesprada foren menys generals del que estava previst. Tocaren el nord de Castelló, on localment descarregaren amb força, però a la resta de la Comunitat el dia va ser més estable i més calorós del que marcaven les previsions.

Acabem de deixar enrere una nit prou fresca ( ja ens conformen a passar la nit a 20 graus). El dia comença més fresc, amb bona visibilitat i pocs núvols al cel, però no tardarem en començar a notar com les temperatures pugen de forma més decidida i superen els valors d’ahir.

A mitja vesprada podran créixer nuvolades un poc més compactes al nord on podria arribar a caure alguna gota.

or

orat

Demà dimecres també farà més sol de matí que de vesprada. En conjunt hem de parlar d’un dia marcat per l’estabilitat, amb temperatures més altes tant durant el dia com durant la nit. De vesprada també cal esperar algun plugim dèbil al nord.

orage

oratge

Tot indica que la recta final de la setmana estarà presidida per temps estable i assolellat amb temperatures més altes. Pujaran dijous, també ho faran divendres i dissabte encetarem el cap de setmana amb pocs canvis, amb oratge estable i temperatures més altes per l’interior (entre els 35 i els 38 graus per l’interior) que a la costa on els termòmetres superaran de nou els 30 graus.

oratge

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Arcadi España reafirma com a prioritat la reforma del finançament autonòmic i la quitació de deute

Arcadi España situa entre les seues prioritats la reforma del model de finançament autonòmic dissenyat per María Jesús Montero i la quitació de deute a les comunitats, ja en tramitació en el Congrés.

Vox manté la prioritat nacional i el PP desplaça el debat a l’arrelament en les ajudes socials

Vox defén que els nacionals tinguen prioritat en l'accés a ajudes socials mentres el PP centra la discussió a exigir arrelament. PSPV i Compromís alerten que el concepte de prioritat nacional és inconstitucional i racista.

El Govern reforça les ajudes fiscals als afectats per la dana de València i els incendis forestals

El Govern aprova un reial decret llei amb millores financeres i exempcions fiscals per als afectats per la dana a València i pels incendis forestals del passat estiu, amb més de 9.200 milions mobilitzats entre 2024 i 2025.

Rubén Burgos apel·la al compromís total del València Basket abans de l’inici del playoff

Rubén Burgos destaca la il·lusió i el compromís del València Basket abans dels quarts de final de la Lliga Femenina davant Ensino Lugo i confia a barallar per revalidar el títol.

Matías Dituro es consolida com el porter de confiança de Sarabia a l’Elx

Matías Dituro acumula 17 partits de Lliga amb l'Elx i supera a Iñaki Peña en minuts disputats, consolidant-se com el portera de confiança de Sarabia en plena reacció de l'equip il·licità.

Dimitrievski confia en el cansament de l’Atlètic i demana estrényer a Mestalla

Stole Dimitrievski considera que l'Atlètic de Madrid arribarà més cansat a Mestalla per la Champions i demana al València un partit intens per a aprofitar l'ocasió.

Detingut en l’aeroport d’Alacant-Elx amb 3,5 quilos de cocaïna ocults en una maleta

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 27 anys en l'aeroport d'Alacant-Elx després de trobar 3,5 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta, classificada com a equipatge rush.

La comissió de vivenda d’Alacant seguix malgrat l’informe que limita les compareixences

La comissió municipal sobre les irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan manté les seues sessions de l'11 i 22 de maig malgrat un informe del secretari que desaconsella citacions i restringix les compareixences.