Dies de calma d’agost

oratge

oratge | oratge

A les acaballes del mes d’agost són habituals les tempestes que fan de pont entre els mesos de juliol i el de setembre, però no és fàcil que siga a l’inici de mes quan l’oratge siga variable i tempestuós. Pot ser un dia de forma puntual podem tindre ruixats, tronades i temperatures fresques, però són situacions de poca durada. De seguida s’imposen el sol i l’estabilitat.

És el que ha passat en les últimes hores. S’ha imposat l’estabilitat i tot i que l’ambient és fresc acabaran pujant les temperatures al centre del dia.

Les tronades d’ahir de vesprada foren menys generals del que estava previst. Tocaren el nord de Castelló, on localment descarregaren amb força, però a la resta de la Comunitat el dia va ser més estable i més calorós del que marcaven les previsions.

Acabem de deixar enrere una nit prou fresca ( ja ens conformen a passar la nit a 20 graus). El dia comença més fresc, amb bona visibilitat i pocs núvols al cel, però no tardarem en començar a notar com les temperatures pugen de forma més decidida i superen els valors d’ahir.

A mitja vesprada podran créixer nuvolades un poc més compactes al nord on podria arribar a caure alguna gota.

or

orat

Demà dimecres també farà més sol de matí que de vesprada. En conjunt hem de parlar d’un dia marcat per l’estabilitat, amb temperatures més altes tant durant el dia com durant la nit. De vesprada també cal esperar algun plugim dèbil al nord.

orage

oratge

Tot indica que la recta final de la setmana estarà presidida per temps estable i assolellat amb temperatures més altes. Pujaran dijous, també ho faran divendres i dissabte encetarem el cap de setmana amb pocs canvis, amb oratge estable i temperatures més altes per l’interior (entre els 35 i els 38 graus per l’interior) que a la costa on els termòmetres superaran de nou els 30 graus.

oratge

Últimes notícies

Corberán es marca com a repte portar el València a Europa sense perdre de vista els objectius

Carlos Corberán ha aclarit abans del debut a Mestalla que l’objectiu marcat és millorar la temporada passada, encara que admet que somia amb classificar el València CF per a competició europea. El tècnic ha destacat que el vestidor té la il·lusió posada en Europa, però ha remarcat que el que compta són els fets.

Mestalla enceta l’última temporada amb l’estrena de LaLiga entre València i Celta

València i Celta de Vigo debuten este dissabte en LaLiga a Mestalla, en el primer partit de l’última temporada del vell estadi abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027. Tots dos equips arriben amb dubtes i novetats en la plantilla després d’una pretemporada irregular.

Anselmi confia en el bloc de l’Elx per a plantar cara al Barça al Martínez Valero

Martín Anselmi ha explicat que la clau perquè l’Elx competa davant el Barcelona és mantindre la seua essència i actuar com un bloc. El tècnic argentí ha demanat el suport d’un Martínez Valero ple i ha confirmat que Ponce, Buonanotte i Osorio estan llestos per a debutar.

Alzira es recompon després del diluvi amb ratxes de 146 km/h i greus danys materials

Alzira es recupera del fort episodi de pluja i vent registrat el dijous, amb ratxes de fins a 146 km/h que han causat importants destrosses en arbres, vivendes, empreses i en la parròquia de Santa Catalina, però sense danys personals greus.

Els nous trens de Rodalia encenen el debat polític a la Comunitat Valenciana

L’enviament de trens més nous per a Rodalia en la Comunitat Valenciana ha obert una dura pugna política: el PSPV defensa la mesura mentre PP, Compromís i Vox la titllen d’insuficient o de burla.

Íñigo Pérez demana més agressivitat al Villarreal abans de visitar l’Atlético

L’entrenador del Villarreal assegura que l’equip ha de corregir la passivitat defensiva mostrada davant el Racing per competir al Metropolitano contra l’Atlético de Madrid.

L’habitatge del futur es flexiona: noves arquitectes replantegen com volem viure

Tres joves arquitectes plantegen models d’habitatge més flexibles, sostenibles i socials per a afrontar la crisi residencial i adaptar-se a noves formes de vida i treball.

Una bandera gegant celebrarà els 35 anys d’independència d’Ucraïna a Alacant

La comunitat ucraïnesa d’Alacant, la més nombrosa d’Espanya, commemorarà diumenge el 35 aniversari de la restauració de la independència amb una marxa solidària amb una bandera de 100 metres. Torrevella se sumarà dissabte amb una concentració, una marxa i una programació cultural fins a la nit.