Dies de calma d’agost

oratge

oratge | oratge

A les acaballes del mes d’agost són habituals les tempestes que fan de pont entre els mesos de juliol i el de setembre, però no és fàcil que siga a l’inici de mes quan l’oratge siga variable i tempestuós. Pot ser un dia de forma puntual podem tindre ruixats, tronades i temperatures fresques, però són situacions de poca durada. De seguida s’imposen el sol i l’estabilitat.

És el que ha passat en les últimes hores. S’ha imposat l’estabilitat i tot i que l’ambient és fresc acabaran pujant les temperatures al centre del dia.

Les tronades d’ahir de vesprada foren menys generals del que estava previst. Tocaren el nord de Castelló, on localment descarregaren amb força, però a la resta de la Comunitat el dia va ser més estable i més calorós del que marcaven les previsions.

Acabem de deixar enrere una nit prou fresca ( ja ens conformen a passar la nit a 20 graus). El dia comença més fresc, amb bona visibilitat i pocs núvols al cel, però no tardarem en començar a notar com les temperatures pugen de forma més decidida i superen els valors d’ahir.

A mitja vesprada podran créixer nuvolades un poc més compactes al nord on podria arribar a caure alguna gota.

or

orat

Demà dimecres també farà més sol de matí que de vesprada. En conjunt hem de parlar d’un dia marcat per l’estabilitat, amb temperatures més altes tant durant el dia com durant la nit. De vesprada també cal esperar algun plugim dèbil al nord.

orage

oratge

Tot indica que la recta final de la setmana estarà presidida per temps estable i assolellat amb temperatures més altes. Pujaran dijous, també ho faran divendres i dissabte encetarem el cap de setmana amb pocs canvis, amb oratge estable i temperatures més altes per l’interior (entre els 35 i els 38 graus per l’interior) que a la costa on els termòmetres superaran de nou els 30 graus.

oratge

Últimes notícies

La segona quinzena de juny arranca amb calor i alguns ruixats de vesprada a la Comunitat

La segona quinzena de juny ha començat en la Comunitat Valenciana amb temps estable, molta calor i algun ruixat amb tronada a la vesprada, especialment en zones d’interior, segons Aemet.

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.