20.2 C
València
Dijous, 6 novembre, 2025

Registrats dos terratrèmols en la costa de Torrevieja

 

En menys de 24 hores s’han registrat dos terratrèmols en la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant). El primer d’ells s’ha registrat en la platja dels Nàufrags de la localitat amb una magnitud de 2,6 i a una profunditat de sis metres.

 

El ‘112 Comunitat Valenciana’ ha rebut una telefonada alertant del tremolor i la Policia Local ha confirmat que s’ha sentit en la població i que no hi ha danys materials. Cap a les 04.00 hores de la matinada d’este dilluns ha tingut lloc un segon terratrèmol, també en la mar, d’una magnitud de 2,5 i a una profunditat de quatre quilòmetres.

 

Este segon sisme també ha sigut sentit per la població i no hi ha danys ni personals ni materials, han indicat les mateixes fonts.

Últimes notícies

Elx busca tallar la seua mala ratxa davant una Reial Societat en auge

Elx i Reial Societat arriben amb dinàmiques oposades: quatre jornades sense guanyar per als il·licitans i tres victòries seguides per als txuri urdin, encara sense triomfs fora en set mesos.

El PPCV assegura que el relleu de Mazón no es decidirà només a Madrid

El PPCV ha subratllat que el relleu de Carlos Mazón no es decidirà només des de Madrid i que es negociarà a València amb Vox amb discreció. La prioritat, afirma, és mantindre l'estabilitat i la recuperació després de la dana.

Picabaralla entre Vox i Sumar pels aplaudiments a les víctimes de la DANA en el Congrés

Sumar i Vox han creuat retrets en la comissió d'investigació de la DANA pel gest d'aplaudir a les víctimes. El compareixent Josep Ignasi Carpio ha denunciat falta d'escolta a València i ha assenyalat a Vox, mentres el partit ha reivindicat el seu suport amb fets.

Vox exigix al PP a València un rebuig total a les polítiques migratòries i verdes

Vox condicionarà la negociació amb el PP per al Govern valencià a un rebuig total de les polítiques migratòries i verds de la UE. La formació avisa que no es conformarà amb cessions puntuals.

Vicente Lafuente, nou president de la CEV, apel·la a estabilitat política i pressupostos

Triat per aclamació per a un mandat de quatre anys, Lafuente ha reclamat estabilitat política i comptes aprovats per a donar certitud a empreses i societat.

La jutgessa de la DANA requerix el tiquet de l’aparcament de Maribel Vilaplana

La magistrada que instruïx la causa per la DANA del 29 d'octubre ha demanat a l'empresa del pàrquing de la plaça de Tetuan el tiquet o un informe d'entrada i eixida. La petició arriba després de la declaració de la periodista, que no conservava el justificant i va facilitar la seua matrícula.

El Consell replica al Govern i afirma que només 1.123 milions han arribat després de la DANA

El Consell ha qüestionat les xifres del Govern sobre la reconstrucció després de la DANA i ha xifrat en 1.123 milions les ajudes efectivament rebudes. També ha denunciat 565 milions pendents i 34.000 famílies sense cobrar.

Transports reobrirà 10 km més de la C-3 entre València i Cheste pel GP de MotoGP

Transports reobrirà 10 km de la C-3 entre Aldaia i el baixador del Circuit de Cheste els dies 14, 15 i 16 de novembre. Renfe operarà 118 trens llançadora per al GP de MotoGP i des del dia 17 es recuperarà el servici fins a Loriguilla.