11.4 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Registrats dos terratrèmols en Benimodo i Xeraco

Mapa de localització d'un terratrèmol en Benimodo

Emergències ha rebut sis tocades de telèfon relacionades amb el sisme de Benimodo | IGN

Esta passada nit, s’han sentit dos xicotets tremolors en València, concretament en les localitats de Benimodo, en la comarca de la Ribera, i Xeraco, en la comarca de la Safor, segons les dades de l’Institut Geogràfic Nacional (IGN). El que més s’ha notat, perquè s’ha produït a una menor profunditat, ha sigut el de Benimodo.

 

En este sentit, el sisme de Benimodo s’ha produït a les 00.31 hores a una profunditat d’un quilòmetre i una magnitud de 2,6 en l’escala de Richter. Emergències de la Generalitat ha informat que ha rebut fins a sis tocades de telèfon relacionades amb este terratrèmol, però que no hi ha hagut danys personals ni materials.

 

 

Per la seua banda, el terratrèmol de Xeraco s’ha produït a les 23.45 hores i ha presentat una profunditat de 17 quilòmetres i una magnitud 2 en l’escala de Richter, pel que pràcticament no s’ha notat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca, Tellado i Mompó han acompanyat a Catalá en el sopar de Nadal del PP de València

Mig miler d'afiliats han acudit al sopar de Nadal del PP de València, en la qual Pérez Llorca, Tellado i Mompó han abrigallat a Catalá. L'alcaldessa ha reivindicat unitat, ha fet balanç de gestió i ha carregat contra el PSOE.

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.

Enric Mas confia a tornar millor després de la seua operació de varices

El mallorquí es va mostrar optimista en la presentació del Movistar Team: després d'operar-se de varices a la cama esquerra, ja entrena i apunta a iniciar 2026 amb bon peu.

Unzué apunta a Uijtdebroeks com a líder del Movistar per a 2026

Movistar va presentar els seus equips i el seu full de ruta per a 2026. Unzué confia a impulsar a Cian Uijtdebroeks com a referent i reforçar el bloc masculí i femení.

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.

Ford renova per sis mesos l’ERTO Xarxa d’Almussafes amb les mateixes condicions

La planta d'Almussafes ha renovat per sis mesos l'ERTO Xarxa amb les regles vigents en 2025: 4.152 afectats de manera rotativa, 996 llocs diaris en regulacion i el 90% del salari amb el 100% de complements.

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.

La Diputació preveu reobrir la Plaça de Bous de València abans de la Fira de Falles de 2026

La Diputació de València ha avançat al 90% la renovació integral de la il·luminació de la Plaça de Bous i preveu reobrir el cus abans de la Fira de Falles de 2026. L'actuació millora eficiència, seguretat i estàndards per a retransmissió en alta definició.