13.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Registrats dos terratrèmols en Benimodo i Xeraco

Mapa de localització d'un terratrèmol en Benimodo

Emergències ha rebut sis tocades de telèfon relacionades amb el sisme de Benimodo | IGN

Esta passada nit, s’han sentit dos xicotets tremolors en València, concretament en les localitats de Benimodo, en la comarca de la Ribera, i Xeraco, en la comarca de la Safor, segons les dades de l’Institut Geogràfic Nacional (IGN). El que més s’ha notat, perquè s’ha produït a una menor profunditat, ha sigut el de Benimodo.

 

En este sentit, el sisme de Benimodo s’ha produït a les 00.31 hores a una profunditat d’un quilòmetre i una magnitud de 2,6 en l’escala de Richter. Emergències de la Generalitat ha informat que ha rebut fins a sis tocades de telèfon relacionades amb este terratrèmol, però que no hi ha hagut danys personals ni materials.

 

 

Per la seua banda, el terratrèmol de Xeraco s’ha produït a les 23.45 hores i ha presentat una profunditat de 17 quilòmetres i una magnitud 2 en l’escala de Richter, pel que pràcticament no s’ha notat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.