Registrats dos terratrèmols en Benimodo i Xeraco

Mapa de localització d'un terratrèmol en Benimodo

Emergències ha rebut sis tocades de telèfon relacionades amb el sisme de Benimodo | IGN

Esta passada nit, s’han sentit dos xicotets tremolors en València, concretament en les localitats de Benimodo, en la comarca de la Ribera, i Xeraco, en la comarca de la Safor, segons les dades de l’Institut Geogràfic Nacional (IGN). El que més s’ha notat, perquè s’ha produït a una menor profunditat, ha sigut el de Benimodo.

 

En este sentit, el sisme de Benimodo s’ha produït a les 00.31 hores a una profunditat d’un quilòmetre i una magnitud de 2,6 en l’escala de Richter. Emergències de la Generalitat ha informat que ha rebut fins a sis tocades de telèfon relacionades amb este terratrèmol, però que no hi ha hagut danys personals ni materials.

 

 

Per la seua banda, el terratrèmol de Xeraco s’ha produït a les 23.45 hores i ha presentat una profunditat de 17 quilòmetres i una magnitud 2 en l’escala de Richter, pel que pràcticament no s’ha notat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.