9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Registrats dos terratrèmols en Benimodo i Xeraco

Mapa de localització d'un terratrèmol en Benimodo

Emergències ha rebut sis tocades de telèfon relacionades amb el sisme de Benimodo | IGN

Esta passada nit, s’han sentit dos xicotets tremolors en València, concretament en les localitats de Benimodo, en la comarca de la Ribera, i Xeraco, en la comarca de la Safor, segons les dades de l’Institut Geogràfic Nacional (IGN). El que més s’ha notat, perquè s’ha produït a una menor profunditat, ha sigut el de Benimodo.

 

En este sentit, el sisme de Benimodo s’ha produït a les 00.31 hores a una profunditat d’un quilòmetre i una magnitud de 2,6 en l’escala de Richter. Emergències de la Generalitat ha informat que ha rebut fins a sis tocades de telèfon relacionades amb este terratrèmol, però que no hi ha hagut danys personals ni materials.

 

 

Per la seua banda, el terratrèmol de Xeraco s’ha produït a les 23.45 hores i ha presentat una profunditat de 17 quilòmetres i una magnitud 2 en l’escala de Richter, pel que pràcticament no s’ha notat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.