Renfe suspén tots els trens del dissabte amb Madrid com a origen o destinació

 

Actualització 09/01/2021 a les 10.35 hores. Renfe ha anunciat este dissabte la suspensió, al llarg del dia, dels servicis ferroviaris amb origen i destinació Madrid a causa de les fortes nevades i acumulació excessiva de neu al llarg de la línia provocada per la borrasca ‘Filomena‘.

 

La suspensió afecta el servici de l’AVE, trens de llarga i mitjana distància, així com el servici de Rodalia de la capital.

 

Renfe suspén el servici d’AVE entre Madrid i València a partir de les 21.00 hores pel temporal ‘Filomena’

Renfe ha anunciat la supressió del servici d’Alta Velocitat (AVE) en la línia de Madrid-Cuenca-València a partir de les 21.00 hores d’este divendres per les fortes nevades a causa de la borrasca ‘Filomena’ i per acumulació excessiva de neu al llarg de la línia.

 

D’esta forma, no circularan els següents trens: Puerta de Atocha-València, amb arribada a les 23.03 hores; Puerta de Atocha-Alacant, amb arribada a les 23.50 hores; València-Puerta de Atocha, amb eixida a les 21.15 hores, i Alacant-Puerta de Atocha, amb eixida a les 20.10 hores.

 

Este divendres, Renfe ha suprimit tots els servici de Mitjana distància entre Madrid i València i, es cancel·len també els servicis de València a Saragossa.

 

Este pla afecta també els servicis d’Alacant-Santander i Castelló-Gijón, rutes en les que els viatgers seran transbordats mitjançant tren de Rodalia entre les estacions de Puerta de Atocha i Chamartín.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El soroll, l’agressor invisible que amenaça la salut sense que li parem atenció

El soroll es consolida com un agressor invisible per a la salut, amb especial impacte en xiquets, persones majors i els qui patixen patologies que afecten el sistema nerviós i locomotor, sobretot en entorns urbans i escolars pròxims al trànsit.

Inescop impulsa la formació d’experts africans en cuir sostenible a Elda

Inescop ha format a Elda a professionals del cuir i calçat de Tanzània, Uganda i Etiòpia en control de qualitat, sostenibilitat i noves metodologies de treball dins d'un projecte europeu.

Dimecres amb núvols alts, possible pols en suspensió i ruixats en el nord interior de la Comunitat

Este dimecres s'esperen intervals de núvols mitjans i alts en la Comunitat Valenciana, possibles boires i pols en suspensió en el sud i ruixats aïllats a l'interior nord, amb temperatures en lleuger ascens.

Un expert de la UPV resta alarma al terratrémol d’Ontinyent i el considera un fenomen normal

Un catedràtic de Geofísica de la UPV explica que el terratrémol de 3,5 graus registrat a Ontinyent és habitual en la zona i demana tranquil·litat a la població.

Ontinyent registra un terratrémol de magnitud 3,5 sentit en tot el municipi

Ontinyent ha registrat un terratrémol de magnitud 3,5, sentit en tot el municipi, dins d'una sèrie de huit sismes en poques hores que han despertat a part de la població.

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.