Renfe suspén tots els trens del dissabte amb Madrid com a origen o destinació

 

Actualització 09/01/2021 a les 10.35 hores. Renfe ha anunciat este dissabte la suspensió, al llarg del dia, dels servicis ferroviaris amb origen i destinació Madrid a causa de les fortes nevades i acumulació excessiva de neu al llarg de la línia provocada per la borrasca ‘Filomena‘.

 

La suspensió afecta el servici de l’AVE, trens de llarga i mitjana distància, així com el servici de Rodalia de la capital.

 

Renfe suspén el servici d’AVE entre Madrid i València a partir de les 21.00 hores pel temporal ‘Filomena’

Renfe ha anunciat la supressió del servici d’Alta Velocitat (AVE) en la línia de Madrid-Cuenca-València a partir de les 21.00 hores d’este divendres per les fortes nevades a causa de la borrasca ‘Filomena’ i per acumulació excessiva de neu al llarg de la línia.

 

D’esta forma, no circularan els següents trens: Puerta de Atocha-València, amb arribada a les 23.03 hores; Puerta de Atocha-Alacant, amb arribada a les 23.50 hores; València-Puerta de Atocha, amb eixida a les 21.15 hores, i Alacant-Puerta de Atocha, amb eixida a les 20.10 hores.

 

Este divendres, Renfe ha suprimit tots els servici de Mitjana distància entre Madrid i València i, es cancel·len també els servicis de València a Saragossa.

 

Este pla afecta també els servicis d’Alacant-Santander i Castelló-Gijón, rutes en les que els viatgers seran transbordats mitjançant tren de Rodalia entre les estacions de Puerta de Atocha i Chamartín.

Últimes notícies

El PSPV acusa a Barcala d’ocultar documents sobre les vivendes socials d’Alacant

El PSPV denuncia que l'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, oculta informes clau sobre l'escàndol de les vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres el govern local defén que només s'entregaran els informes finals dels expedients.

Nia Coffey posa fi a la seua etapa al València Basket i torna a la WNBA

La interior estatunidenc Nia Coffey activa la clàusula d'eixida del seu contracte temporal amb el València Basket després de conquistar la Copa de la Reina i s'incorpora de nou a la WNBA.

Pérez Llorca acata que la jutgessa ves-te a Mazón en la causa per la DANA i evita valoracions

Pérez Llorca insistix que no valora decisions judicials després del veto a la personació de Carlos Mazón en la causa per la DANA de 2024 i reclama celeritat per a esclarir els fets.

Bernabé demana a Mazón que compte tota la veritat sobre la DANA davant la justícia

Pilar Bernabé critica la personació de Carlos Mazón en la causa per la DANA, li reclama que diga tota la veritat i denúncia la gestió del PP i l'ús de l'aforament.

La supervivent espanyola del naufragi a Indonèsia denuncia en el juí la falta d’auxili a la seua família

L'única supervivent espanyola adulta del naufragi al Parc Nacional de Komodo declara en el juí que la tripulació no va activar protocols de seguretat ni va ajudar al seu marit i fills, morts en l'enfonsament.

Mazón estudiarà el rebuig de la jutgessa a la seua personació en la causa de la DANA

Carlos Mazón anuncia que analitzarà la decisió de la jutgessa que ha rebutjat la seua personació en la causa sobre la gestió de la DANA a Catarroja i actuarà en conseqüència.

La jutgessa de Catarroja nega a Mazón personar-se en la causa penal per la DANA

La magistrada de Catarroja manté a Carlos Mazón com a testimoni en la causa per la gestió de la DANA i rebutja el seu intent de personar-se, al no existir eixa figura en el procés penal espanyol.

La jutgessa de Catarroja impedix a Mazón personar-se en la causa penal per la dana

La jutgessa de Catarroja denega la sol·licitud de Carlos Mazón per a personar-se en la causa penal sobre la gestió de la dana i manté la seua condició de testimoni.