Renfe suspén tots els trens del dissabte amb Madrid com a origen o destinació

 

Actualització 09/01/2021 a les 10.35 hores. Renfe ha anunciat este dissabte la suspensió, al llarg del dia, dels servicis ferroviaris amb origen i destinació Madrid a causa de les fortes nevades i acumulació excessiva de neu al llarg de la línia provocada per la borrasca ‘Filomena‘.

 

La suspensió afecta el servici de l’AVE, trens de llarga i mitjana distància, així com el servici de Rodalia de la capital.

 

Renfe suspén el servici d’AVE entre Madrid i València a partir de les 21.00 hores pel temporal ‘Filomena’

Renfe ha anunciat la supressió del servici d’Alta Velocitat (AVE) en la línia de Madrid-Cuenca-València a partir de les 21.00 hores d’este divendres per les fortes nevades a causa de la borrasca ‘Filomena’ i per acumulació excessiva de neu al llarg de la línia.

 

D’esta forma, no circularan els següents trens: Puerta de Atocha-València, amb arribada a les 23.03 hores; Puerta de Atocha-Alacant, amb arribada a les 23.50 hores; València-Puerta de Atocha, amb eixida a les 21.15 hores, i Alacant-Puerta de Atocha, amb eixida a les 20.10 hores.

 

Este divendres, Renfe ha suprimit tots els servici de Mitjana distància entre Madrid i València i, es cancel·len també els servicis de València a Saragossa.

 

Este pla afecta també els servicis d’Alacant-Santander i Castelló-Gijón, rutes en les que els viatgers seran transbordats mitjançant tren de Rodalia entre les estacions de Puerta de Atocha i Chamartín.

Últimes notícies

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.