Renfe suspén tots els trens del dissabte amb Madrid com a origen o destinació

 

Actualització 09/01/2021 a les 10.35 hores. Renfe ha anunciat este dissabte la suspensió, al llarg del dia, dels servicis ferroviaris amb origen i destinació Madrid a causa de les fortes nevades i acumulació excessiva de neu al llarg de la línia provocada per la borrasca ‘Filomena‘.

 

La suspensió afecta el servici de l’AVE, trens de llarga i mitjana distància, així com el servici de Rodalia de la capital.

 

Renfe suspén el servici d’AVE entre Madrid i València a partir de les 21.00 hores pel temporal ‘Filomena’

Renfe ha anunciat la supressió del servici d’Alta Velocitat (AVE) en la línia de Madrid-Cuenca-València a partir de les 21.00 hores d’este divendres per les fortes nevades a causa de la borrasca ‘Filomena’ i per acumulació excessiva de neu al llarg de la línia.

 

D’esta forma, no circularan els següents trens: Puerta de Atocha-València, amb arribada a les 23.03 hores; Puerta de Atocha-Alacant, amb arribada a les 23.50 hores; València-Puerta de Atocha, amb eixida a les 21.15 hores, i Alacant-Puerta de Atocha, amb eixida a les 20.10 hores.

 

Este divendres, Renfe ha suprimit tots els servici de Mitjana distància entre Madrid i València i, es cancel·len també els servicis de València a Saragossa.

 

Este pla afecta també els servicis d’Alacant-Santander i Castelló-Gijón, rutes en les que els viatgers seran transbordats mitjançant tren de Rodalia entre les estacions de Puerta de Atocha i Chamartín.

Últimes notícies

Les víctimes del metro commemoraran 20 anys de la tragèdia junt amb les de la dana

L’associació Víctimes del metro 3 de juliol recordarà el pròxim 3 de juliol el vinté aniversari de la tragèdia de 2006 amb un acte al jardí del monument, en què també participaran les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024.

Quatre detinguts en desmantellar una doble plantació de marihuana a Oliva

La Guàrdia Civil ha desmantellat dues plantacions interiors de marihuana en vivendes d'Oliva i ha detingut quatre hòmens d'una organització criminal, un d'ells amb prohibició d'entrada a l'espai Schengen.

Benidorm es prepara amb 50.000 litres de cervesa pel debut d’Anglaterra al Mundial

Els bars de Benidorm han omplit les cambres amb fins a 50.000 litres de cervesa per al debut d’Anglaterra contra Croàcia al Mundial, un partit que atraurà milers d’aficionats britànics.

Així funcionen els requisits d’empadronament per a l’abonament transport segons cada comunitat

La limitació de Madrid per a la targeta de transport personal ha reobert el debat sobre si cal estar empadronat per a obtindre l’abonament en cada comunitat autònoma.

Dimarts assolellat i lleuger descens de les màximes al sud d’Alacant

Dimarts l'oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat o ras i un lleuger descens de les temperatures màximes a la mitat sud d'Alacant.

Un jurat popular declara culpables dos acusats d’assassinar i descuartitzar el propietari del pis on vivien

Un jurat popular ha declarat culpables d’homicidi un home i una dona per la mort i el descuartizament del propietari del pis on vivien, al barri de Verge del Carme d’Alacant. La Fiscalia manté la petició de 17 anys de presó per a cadascun, mentres les defenses anuncien recurs.

Un jove es presentada a la comissaria de Burjassot i és detingut per apunyalar mortalment un home

La Policia Nacional ha detingut un jove de 24 anys després que es presentara a la comissaria de Burjassot amb les mans plenes de sang i confessara haver matat un home presumptament apunyalant-lo.

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.