Es retira l’avís groc a tota la Comunitat i tornen les altes temperatures

Sembla que la situació d’inestabilitat dona una treva, almenys durant alguns dies al territori valencià. Els últims dies han deixat pluges i tempestes, sobretot aquest cap de setmana, en el qual s’han registrat diverses incidències relacionades amb inundacions i caigudes d’arbres. Però com sovint sol ocórrer a la franja mediterrània, quan s’acaba la gota freda a vegades tornen les altes temperatures que fins al moment s’havien mantingut més suaus. Hui la Comunitat s’alça amb cels rasos, i segons l’Agència Estatal de Meteorologia s’ha retirat l’avís groc per pluges i les tres províncies mantenen l’avís verd (sense risc o risc baix). El mateix ocorre en la resta de l’estat espanyol, que es troba sense risc.

 

A Castelló trobem cel poc nuvolós amb intervals de núvols baixos matinals i núvols d’evolució diürna en zones de muntanya a les comarques de l’interior. Les temperatures sense canvis, amb 29ºC de màxima i 18ºC de mínima a la Vall d’Uixó, 29ºC de màxima i 20ºC de mínima a Vinaròs; 29ºC de màxima i 19ºC de mínima a Castelló de la Plana, i 26ºC de màxima a Morella i 15ºC de mínima. A la província de València situació similar amb intervals de núvols matinals i núvols d’evolució diürna a les zones de muntanya i una part del litoral però sense probabilitat de pluja. A les comarques del litoral, en canvi el cel es manté ras i sense núvols. El vent bufarà variable fluix. Hui tindrem 30ºC de màxima i 18ºC de mínima a Ontinyent; a Gandia, 28ºC de màxima i 21ºC de mínima i a València 29ºC de màxima i 20ºC de mínima.

A Alacant cels rasos menys en zones de muntanya que tindran núvols al llarg del matí però evolucionaran al llarg del dia. Vent variable fluix, i temperatures amb mínimes i màximes lleugerament més altes. Hui trobem 28ºC de màxima i 21ºC de mínima a Alacant. A Orihuela 31ºC de màxima i 21ºC de mínima, a Dénia 29ºC de màxima i 21ºC de mínima i a Alcoi 28ºC de màxima i 18ºC de mínima.

De cara a demà s’espera un augment de les temperatures, a comarques tant del litoral com de l’interior on podrien augmentar un o dos graus tant les màximes, com les mínimes. Es mantindrà demà també l’avís verd a les tres províncies.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.