Roben un ou per a poder ser pares: la increïble història d’una parella homosexual de pingüins

Imatge il·lustrativa d'una parella de pingüins

Imatge il·lustrativa d’una parella de pingüins | Arxiu

 

Història increïble la que ens arriba des d’un zoològic d’Holanda, a on una parella de pingüins homosexuals ha robat un ou per a poder ser pares i, segons expliquen els seus mateixos cuidadors, els dos animals es van tornant per tal de proporcionar la calentor a qui serà la seua futura cria adoptiva.

 

Els dos pingüins són de l’espècie del Cap (Spheniscus demersus) i es troben en captiveri en el zoo de DierenPark Amersfoort, en la província holandesa d’Ultrecht. Els dos animals van robar l’ou a una parella heterosexual de pingüins que ja n’han post un altre. Este és el vídeo a on el mateix centre explica la història:

 

 

L’homosexualitat és freqüent entre els pingüins

«L’homosexualitat és bastant comú entre els pingüins, però el que més destaca d’esta parella és que s’han apoderat ells mateixos d’un ou», explica Marc Belt, cuidador del zoològic, en declaracions a DutchNews.nl. Anteriorment, en alguns zoològics els cuidadors havien tret un ou de pingüí per a que el cuidara una parella de mascles, però mai abans s’havia observat un robatori entre membres de la mateixa espècie.

 

En este sentit, un estudi internacional fet fa quasi 10 anys ja afirmava que les relacions homosexuals són freqüents en esta classe d’animals. De fet, de les 53 parelles estudiades en este treball, 15 eren exclusivament masculines, mentres que estos animals compartixen les feines de cura i alimentació de les cries, tant en parelles del mateix sexe com en les heterosexuals.

 

Altres espècies d’aus també compten amb parelles homosexuals, com ara els flamencs, fet que s’ha observat, per exemple, en el zoo de Denver (Estats Units). Tot i que el robatori d’un ou pot ser molt criticat, el cert és que esta  història ha generat molts comentaris de suport i d’acompanyament a esta parella homosexual de pingüins.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.