Anuncios

Roben un ou per a poder ser pares: la increïble història d’una parella homosexual de pingüins

Imatge il·lustrativa d'una parella de pingüins

Imatge il·lustrativa d’una parella de pingüins | Arxiu

 

Història increïble la que ens arriba des d’un zoològic d’Holanda, a on una parella de pingüins homosexuals ha robat un ou per a poder ser pares i, segons expliquen els seus mateixos cuidadors, els dos animals es van tornant per tal de proporcionar la calentor a qui serà la seua futura cria adoptiva.

 

Anuncios

Els dos pingüins són de l’espècie del Cap (Spheniscus demersus) i es troben en captiveri en el zoo de DierenPark Amersfoort, en la província holandesa d’Ultrecht. Els dos animals van robar l’ou a una parella heterosexual de pingüins que ja n’han post un altre. Este és el vídeo a on el mateix centre explica la història:

 

 

L’homosexualitat és freqüent entre els pingüins

«L’homosexualitat és bastant comú entre els pingüins, però el que més destaca d’esta parella és que s’han apoderat ells mateixos d’un ou», explica Marc Belt, cuidador del zoològic, en declaracions a DutchNews.nl. Anteriorment, en alguns zoològics els cuidadors havien tret un ou de pingüí per a que el cuidara una parella de mascles, però mai abans s’havia observat un robatori entre membres de la mateixa espècie.

 

En este sentit, un estudi internacional fet fa quasi 10 anys ja afirmava que les relacions homosexuals són freqüents en esta classe d’animals. De fet, de les 53 parelles estudiades en este treball, 15 eren exclusivament masculines, mentres que estos animals compartixen les feines de cura i alimentació de les cries, tant en parelles del mateix sexe com en les heterosexuals.

 

Altres espècies d’aus també compten amb parelles homosexuals, com ara els flamencs, fet que s’ha observat, per exemple, en el zoo de Denver (Estats Units). Tot i que el robatori d’un ou pot ser molt criticat, el cert és que esta  història ha generat molts comentaris de suport i d’acompanyament a esta parella homosexual de pingüins.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.
Anuncios