Segon dia de Falles amb avís meteorològic

Falla

L’oratge de finals d’agost i de l’inici del setembre ens està demostrant que els avisos meteorològics que llança Aemet són de gran utilitat, sempre que tinguem en compte que ens indiquen el que pot passar, mai el que va a passar.

M’explique: es tracta d’alertes que ens indiquen que existeixen unes condicions meteorològiques determinades perquè es produïsquen determinats fenòmens meteorològics, però a la fi també entren en jocs factors geogràfics, i la mateixa dinàmica atmosfèrica, i el resultat mai es pot saber amb antelació.

Hui, segon dia de setembre i segon dia de Falles, també hem de conviure amb un avís meteorològic taronja a València i bona part de Castelló, i això implica que la pluja, les tronades i puntualment la pedra podran ser de nou els protagonistes.

Avis metereològic

Fins a migdia cal esperar les pluges més intenses en punts de la costa i al prelitoral. Precipitacions localment moderades i de forta intensitat sempre amb el risc que vinguen acompanyades de pedra.

De vesprada podran obrir-se clars a la costa i les pluges i les tronades més intenses es registraran per l’interior.

Oratge hui dijous 2 de setembre

Les temperatures es mantindran fresques, per davall dels valors normals per l’època.

Temperatures hui dijous 2 de setembre

Amb les Falles ben banyades, i tenint en compte que la pluja caiguda els últims dies també té la seua part positiva, encararem la recta final de la setmana i els dies grans de les Falles amb oratge més estable i amb temperatures a l’alça.

Demà divendres serà un dia prou més estable, assolellat i amb temperatures més altes.

Temperatures demà divendres 3 de setembre

Només a les muntanyes del nord i en punts de l’interior podrà arribar a quallar alguna tronada.

Oratge demà divendres 3 de setembre

Dissabte encara pujaran un poc més les temperatures, i diumenge en deixar-se sentir el ponent i el llebeig, sobretot ala mitat sud de la Comunitat arribarà a fer calor al centre del dia.

Dilluns començarem setmana amb més núvols al cel i temperatures lleugerament més baixes però amb ambient molt bascós.

 

Oratge a partir del dissabte 4 de setembre

Últimes notícies

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.

La jutgessa de la DANA rebutja citar a declarar l’edil valencià Juan Carlos Caballero

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha denegat la declaració del regidor Juan Carlos Caballero i ha desestimat també un recurs per investigar un possible fals testimoni de la diputada provincial Reme Mazzolari.

De Foios a campió del món: el camí de Ferran Torres fins a batre el ‘Dibu’ Martínez

Ferran Torres ha passat de jugar amb els seus gossos al pati de casa en Foios a marcar el gol del segon Mundial d’Espanya davant l’Argentina del ‘Dibu’ Martínez a New Jersey. Un recorregut marcat per l’ambició, els sacrificis familiars i una carrera d’elit que ara arriba al seu punt més alt.

Les màximes superen ja els 38 graus a la Comunitat Valenciana abans de la nova ona de calor

Les màximes han superat este dilluns els 38 graus en diversos municipis de València i Alacant, en la jornada prèvia a una nova ona de calor.

Dos asteroides porten ja el nom de dos investigadors de la Universitat d’Alacant

Dos asteroides han sigut batejats amb els noms de la geòloga Laura M. Parro i l’enginyer aeroespacial Eloy Peña Asensio, investigadors de la Universitat d’Alacant especialistes en petits cossos del sistema solar i defensa planetària.

De Foios al cim del món: el camí de Ferran Torres fins al gol de la final del Mundial

Ferran Torres, criat entre regats al carrer Major de Foios i partides amb els seus gossos, ha donat a Espanya el seu segon Mundial amb un gol decisiu davant l’Argentina del Dibu Martínez a New Jersey.