11.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Segon dia de Falles amb avís meteorològic

Falla

L’oratge de finals d’agost i de l’inici del setembre ens està demostrant que els avisos meteorològics que llança Aemet són de gran utilitat, sempre que tinguem en compte que ens indiquen el que pot passar, mai el que va a passar.

M’explique: es tracta d’alertes que ens indiquen que existeixen unes condicions meteorològiques determinades perquè es produïsquen determinats fenòmens meteorològics, però a la fi també entren en jocs factors geogràfics, i la mateixa dinàmica atmosfèrica, i el resultat mai es pot saber amb antelació.

Hui, segon dia de setembre i segon dia de Falles, també hem de conviure amb un avís meteorològic taronja a València i bona part de Castelló, i això implica que la pluja, les tronades i puntualment la pedra podran ser de nou els protagonistes.

Avis metereològic

Fins a migdia cal esperar les pluges més intenses en punts de la costa i al prelitoral. Precipitacions localment moderades i de forta intensitat sempre amb el risc que vinguen acompanyades de pedra.

De vesprada podran obrir-se clars a la costa i les pluges i les tronades més intenses es registraran per l’interior.

Oratge hui dijous 2 de setembre

Les temperatures es mantindran fresques, per davall dels valors normals per l’època.

Temperatures hui dijous 2 de setembre

Amb les Falles ben banyades, i tenint en compte que la pluja caiguda els últims dies també té la seua part positiva, encararem la recta final de la setmana i els dies grans de les Falles amb oratge més estable i amb temperatures a l’alça.

Demà divendres serà un dia prou més estable, assolellat i amb temperatures més altes.

Temperatures demà divendres 3 de setembre

Només a les muntanyes del nord i en punts de l’interior podrà arribar a quallar alguna tronada.

Oratge demà divendres 3 de setembre

Dissabte encara pujaran un poc més les temperatures, i diumenge en deixar-se sentir el ponent i el llebeig, sobretot ala mitat sud de la Comunitat arribarà a fer calor al centre del dia.

Dilluns començarem setmana amb més núvols al cel i temperatures lleugerament més baixes però amb ambient molt bascós.

 

Oratge a partir del dissabte 4 de setembre

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.