11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Segon dia de Falles amb avís meteorològic

Falla

L’oratge de finals d’agost i de l’inici del setembre ens està demostrant que els avisos meteorològics que llança Aemet són de gran utilitat, sempre que tinguem en compte que ens indiquen el que pot passar, mai el que va a passar.

M’explique: es tracta d’alertes que ens indiquen que existeixen unes condicions meteorològiques determinades perquè es produïsquen determinats fenòmens meteorològics, però a la fi també entren en jocs factors geogràfics, i la mateixa dinàmica atmosfèrica, i el resultat mai es pot saber amb antelació.

Hui, segon dia de setembre i segon dia de Falles, també hem de conviure amb un avís meteorològic taronja a València i bona part de Castelló, i això implica que la pluja, les tronades i puntualment la pedra podran ser de nou els protagonistes.

Avis metereològic

Fins a migdia cal esperar les pluges més intenses en punts de la costa i al prelitoral. Precipitacions localment moderades i de forta intensitat sempre amb el risc que vinguen acompanyades de pedra.

De vesprada podran obrir-se clars a la costa i les pluges i les tronades més intenses es registraran per l’interior.

Oratge hui dijous 2 de setembre

Les temperatures es mantindran fresques, per davall dels valors normals per l’època.

Temperatures hui dijous 2 de setembre

Amb les Falles ben banyades, i tenint en compte que la pluja caiguda els últims dies també té la seua part positiva, encararem la recta final de la setmana i els dies grans de les Falles amb oratge més estable i amb temperatures a l’alça.

Demà divendres serà un dia prou més estable, assolellat i amb temperatures més altes.

Temperatures demà divendres 3 de setembre

Només a les muntanyes del nord i en punts de l’interior podrà arribar a quallar alguna tronada.

Oratge demà divendres 3 de setembre

Dissabte encara pujaran un poc més les temperatures, i diumenge en deixar-se sentir el ponent i el llebeig, sobretot ala mitat sud de la Comunitat arribarà a fer calor al centre del dia.

Dilluns començarem setmana amb més núvols al cel i temperatures lleugerament més baixes però amb ambient molt bascós.

 

Oratge a partir del dissabte 4 de setembre

Últimes notícies

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.