Segon dia de Falles amb avís meteorològic

Falla

L’oratge de finals d’agost i de l’inici del setembre ens està demostrant que els avisos meteorològics que llança Aemet són de gran utilitat, sempre que tinguem en compte que ens indiquen el que pot passar, mai el que va a passar.

M’explique: es tracta d’alertes que ens indiquen que existeixen unes condicions meteorològiques determinades perquè es produïsquen determinats fenòmens meteorològics, però a la fi també entren en jocs factors geogràfics, i la mateixa dinàmica atmosfèrica, i el resultat mai es pot saber amb antelació.

Hui, segon dia de setembre i segon dia de Falles, també hem de conviure amb un avís meteorològic taronja a València i bona part de Castelló, i això implica que la pluja, les tronades i puntualment la pedra podran ser de nou els protagonistes.

Avis metereològic

Fins a migdia cal esperar les pluges més intenses en punts de la costa i al prelitoral. Precipitacions localment moderades i de forta intensitat sempre amb el risc que vinguen acompanyades de pedra.

De vesprada podran obrir-se clars a la costa i les pluges i les tronades més intenses es registraran per l’interior.

Oratge hui dijous 2 de setembre

Les temperatures es mantindran fresques, per davall dels valors normals per l’època.

Temperatures hui dijous 2 de setembre

Amb les Falles ben banyades, i tenint en compte que la pluja caiguda els últims dies també té la seua part positiva, encararem la recta final de la setmana i els dies grans de les Falles amb oratge més estable i amb temperatures a l’alça.

Demà divendres serà un dia prou més estable, assolellat i amb temperatures més altes.

Temperatures demà divendres 3 de setembre

Només a les muntanyes del nord i en punts de l’interior podrà arribar a quallar alguna tronada.

Oratge demà divendres 3 de setembre

Dissabte encara pujaran un poc més les temperatures, i diumenge en deixar-se sentir el ponent i el llebeig, sobretot ala mitat sud de la Comunitat arribarà a fer calor al centre del dia.

Dilluns començarem setmana amb més núvols al cel i temperatures lleugerament més baixes però amb ambient molt bascós.

 

Oratge a partir del dissabte 4 de setembre

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més de 60 km de retencions a primera hora en les carreteres de València

Retencions d'una mica més de 60 quilòmetres a primera hora a la província, amb els majors embossos en l'A-7, V-31 i V-30 en sentit a València, Alacant i Barcelona.

Intervingudes més de 50 tones d’aliments i articles no aptes en naus d’Alacant

La Guàrdia Civil ha intervingut més de 50 tones de productes no aptes en dos naus del polígon Garrachico, a Alacant. Hi ha quatre persones investigades i gènere immobilitzat o destruït per riscos per a la salut.

Set comunitats en alerta per vent, onatge, pluja i neu; Andalusia, en taronja

Set comunitats mantenen avisos per fenòmens adversos i Andalusia eleva el nivell a taronja a Almeria per temporal marítim amb ones de fins a 3 metres. Ceuta i Melilla seguixen en groc.

L’atur baixa al febrer en la Comunitat Valenciana: 1.102 persones menys i més afiliació

La Comunitat Valenciana va tancar febrer amb 1.102 aturats menys (-0,38%), fins a 290.629, i amb 11.313 afiliats més. A Espanya l'atur va repuntar lleument en 3.584 persones.

Pluges febles en el sud de València i nord d’Alacant amb descens de màximes

Cels nuvolosos i ruixats febles, més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. Pugen les mínimes i el vent del nord-est deixarà ratxes molt fortes.

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.