Segon dia de Falles amb avís meteorològic

Falla

L’oratge de finals d’agost i de l’inici del setembre ens està demostrant que els avisos meteorològics que llança Aemet són de gran utilitat, sempre que tinguem en compte que ens indiquen el que pot passar, mai el que va a passar.

M’explique: es tracta d’alertes que ens indiquen que existeixen unes condicions meteorològiques determinades perquè es produïsquen determinats fenòmens meteorològics, però a la fi també entren en jocs factors geogràfics, i la mateixa dinàmica atmosfèrica, i el resultat mai es pot saber amb antelació.

Hui, segon dia de setembre i segon dia de Falles, també hem de conviure amb un avís meteorològic taronja a València i bona part de Castelló, i això implica que la pluja, les tronades i puntualment la pedra podran ser de nou els protagonistes.

Avis metereològic

Fins a migdia cal esperar les pluges més intenses en punts de la costa i al prelitoral. Precipitacions localment moderades i de forta intensitat sempre amb el risc que vinguen acompanyades de pedra.

De vesprada podran obrir-se clars a la costa i les pluges i les tronades més intenses es registraran per l’interior.

Oratge hui dijous 2 de setembre

Les temperatures es mantindran fresques, per davall dels valors normals per l’època.

Temperatures hui dijous 2 de setembre

Amb les Falles ben banyades, i tenint en compte que la pluja caiguda els últims dies també té la seua part positiva, encararem la recta final de la setmana i els dies grans de les Falles amb oratge més estable i amb temperatures a l’alça.

Demà divendres serà un dia prou més estable, assolellat i amb temperatures més altes.

Temperatures demà divendres 3 de setembre

Només a les muntanyes del nord i en punts de l’interior podrà arribar a quallar alguna tronada.

Oratge demà divendres 3 de setembre

Dissabte encara pujaran un poc més les temperatures, i diumenge en deixar-se sentir el ponent i el llebeig, sobretot ala mitat sud de la Comunitat arribarà a fer calor al centre del dia.

Dilluns començarem setmana amb més núvols al cel i temperatures lleugerament més baixes però amb ambient molt bascós.

 

Oratge a partir del dissabte 4 de setembre

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.