16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Tancats els ports de València, Gandia i Sagunt al trànsit marítim pel temporal

 

 

Els ports que gestiona l’Autoritat Portuària de València a Gandia, Sagunt i València estan tancats al trànsit marítim a causa del temporal de pluja i vent que afecta a la Comunitat Valenciana aquest dissabte.

 

Així ho ha indicat l’Autoritat Portuària de València en el seu compte de Twitter. El port de la capital porta tancat des d’aquest divendres a les 23.45 hores per la climatologia.

 

Aquest dissabte al matí s’ha tancat el port de Sagunt entorn de les 9.30 hores per les mateixes causes. Una hora més tard tancava també la instal·lació portuària de Gandia, per mala mar i ratxes de vent de fins a 40 quilòmetres per hora.

 

Pluges generalitzades en la meitat sud de la Comunitat que podrien ser localment fortes i persistents

Les precipitacions seran les protagonistes de la jornada en gran part de la Comunitat Valenciana, especialment en la meitat sud, on podrien ser localment forts i persistents i vindre acompanyades de tempesta.

 

Segons la predicció de Aemet, en la resta del territori valencià les pluges seran de caràcter més dispers i el vent bufarà del nord-est moderat amb ratxes molt fortes. Quant a les temperatures, es mantindran per baix dels 20 graus en tota la Comunitat Valenciana, amb màximes de 19 a Castelló; 18 a Alacant, Dénia, València i la Vall d’Uixó i 17 a Elx i Gandia.

 

Pel que respecta a les mínimes, tan sols a Morella i Requena han baixat dels 10 graus, amb 6 i 8 respectivament. A les ciutats més grans, s’han registrat les més altes, amb 15 graus a Alacant i Castelló, i 14 a Elx, Oriola i València.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA inaugura ‘Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]’ amb obres dels 70 a 2025

El MACA obri este divendres la retrospectiva 'Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]', amb peces dels anys 70 a 2025, moltes inèdites, oberta fins al 17 de maig. La mostra centra el focus en sèries recents inspirades en Sempere i en el diàleg entre línia, llum i espai.

El Palau de la Música llança MOSTRA365 amb activitats i jornades de cinema tot l’any

El Palau de la Música acollirà MOSTRA365, una agenda estable de cinema amb propostes pedagògiques, divulgatives i interdisciplinàries de febrer a desembre. Hi haurà sessions a la Sala Rodrigo per 6 euros.

Obres a Sedaví perforen una canalització i deixen sense gas a diverses localitats de València

La perforació accidental d'una canalització durant unes obres a Sedaví ha deixat sense gas a diversos municipis de l'Horta Sud i la Ribera. La incidència ja s'ha solucionat i el subministrament s'està recuperant de manera progressiva.

Pérez Llorca ressalta el valor de les obres en infraestructures hídriques a Finestrat

El president de la Generalitat ha visitat les obres en la bassa de reg L'Alhambra a Finestrat i ha defés que mantindre i modernitzar les infraestructures hídriques aporta eficiència i tranquil·litat als regants. L'actuació, dotada amb més de 440.000 euros, reimpermeabilitza un embassament que dona servici a unes 400 hectàrees.

El 16 de març serà no lectiu a Aldaia, Picanya, Mislata, Gandia, Burjassot i Xirivella

Educació ha autoritzat de manera excepcional que el 16 de març siga no lectiu en sis municipis per les Falles en el curs 2025-26. La mesura se suma a altres casos ja aprovats i no crea precedent.

Scariolo avisa: jugar en el Roig Arena contra el València és una de les tasques més dures

El tècnic del Reial Madrid va elogiar al València Basket i va avisar de la duresa de jugar en el Roig Arena abans de la semifinal de Copa del Rei. Va repassar antecedents i claus del pla de partit.

Marcelino critica que a València es va decidir destruir immediatament un equip guanyador

El tècnic del Vila-real va assenyalar que al València es va desmantellar un equip guanyador després de la Copa de 2019 i va centrar el focus en el derbi: tres punts sense revenges.

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.