Tancats els ports de València, Gandia i Sagunt al trànsit marítim pel temporal

 

 

Els ports que gestiona l’Autoritat Portuària de València a Gandia, Sagunt i València estan tancats al trànsit marítim a causa del temporal de pluja i vent que afecta a la Comunitat Valenciana aquest dissabte.

 

Així ho ha indicat l’Autoritat Portuària de València en el seu compte de Twitter. El port de la capital porta tancat des d’aquest divendres a les 23.45 hores per la climatologia.

 

Aquest dissabte al matí s’ha tancat el port de Sagunt entorn de les 9.30 hores per les mateixes causes. Una hora més tard tancava també la instal·lació portuària de Gandia, per mala mar i ratxes de vent de fins a 40 quilòmetres per hora.

 

Pluges generalitzades en la meitat sud de la Comunitat que podrien ser localment fortes i persistents

Les precipitacions seran les protagonistes de la jornada en gran part de la Comunitat Valenciana, especialment en la meitat sud, on podrien ser localment forts i persistents i vindre acompanyades de tempesta.

 

Segons la predicció de Aemet, en la resta del territori valencià les pluges seran de caràcter més dispers i el vent bufarà del nord-est moderat amb ratxes molt fortes. Quant a les temperatures, es mantindran per baix dels 20 graus en tota la Comunitat Valenciana, amb màximes de 19 a Castelló; 18 a Alacant, Dénia, València i la Vall d’Uixó i 17 a Elx i Gandia.

 

Pel que respecta a les mínimes, tan sols a Morella i Requena han baixat dels 10 graus, amb 6 i 8 respectivament. A les ciutats més grans, s’han registrat les més altes, amb 15 graus a Alacant i Castelló, i 14 a Elx, Oriola i València.

Últimes notícies

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.

Un accident a l’A-7 col·lapsa el trànsit a Bétera en ple inici d’operació eixida

Un accident sense víctimes mortals a l’A-7 a l’altura de Bétera ha provocat fins a 17 quilòmetres de retencions en sentit Barcelona i 13 en sentit Alacant, coincidint amb l’operació especial d’estiu.

Un jutjat de València rebutja ampliar la causa contra l’excomissionat de la DANA

El jutjat que investiga la presumpta falsificació del títol universitari de José María Ángel ha descartat ampliar la instrucció als delictes de prevaricació i nomenament il·legal en no vore indicis que els responsables polítics conegueren la possible manca de titulació.

El Consell reclama una investigació ràpida i responsabilitats penals pels incendis

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha agraït la faena dels efectius que lluiten contra l’incendi de la Vall d'Uixó i ha reclamat una investigació ràpida i conseqüències penals. També ha criticat que, quatre anys després de l’incendi de Bejís, les víctimes continuen sense ser resarcides ni tindre procediment judicial obert.

El jutjat de la dana crida a declarar el cap de la Policia de Turís i incorpora proves de Carlet

La Secció Civil i d'Instrucció de Catarroja ha citat com a testimoni el cap de la Policia Local de Turís i ha incorporat a la causa documentació aportada per l'alcaldessa de Carlet. La jutgessa també ha ordenat informes per danys morals vinculats a una víctima mortal i ha demanat més proves documentals.

Els grans eclipsis dels segles XIX i XX que van obrir ponts polítics entre països

El catedràtic Pedro Ruiz-Castell destaca com els grans eclipsis solars dels segles XIX i XX van impulsar col·laboracions científiques internacionals i van servir com a via de diplomàcia en moments de tensió política. Diverses expedicions vinculades a la Universitat de València i a observatoris espanyols van ser clau en este procés.
FILMOTECA D'ESTIU