Les temperatures pujaran este dijous a la Comunitat Valenciana

 

Els cels de la Comunitat Valenciana estaran este dijous, dia 1 de març, coberts de núvols mitjans i alts, i amb possibles precipitacions a l’interior del territori, sobre tot a la vesprada. A més, també podrien produïr-se algunes pluges més a prop del litoral, però es pot afirmar que el pitjor ja ha passat i que no es veuran nevades com les dels dos últims dies passats.

 

 

El més destacat que s’ha pogut veure només clarejar el dia han sigut algunes boires a la provincia de València, que es dissiparan a mesura que avance el matí, segons AEMET.

 

 

Un dels símptomes del final del temporal és la pujada de temperatures fins a 8ºC i que podria deixar els termòmetres al voltant dels 21ºC en un dia en el que no estan descartades, per contra, les precipitacions, encara que se centrarien en la vesprada i en punts de l’interior, segons ha informata AEMET.

 

 

Les temperatures pujaran entre 2 i 4 graus, i fins i tot entre 4 i 8 en punts del litoral de València i nord de Castelló, uns canvis dràstics respecte a la sensació tèrmica que s’ha notat en els darrers dies de febrer.

 

 

Pel que fa a la mascletà del primer dia de Falles, en principi no perilla i es podrà celebrar com cada any a partir de les 14 hores a la Plaça de l’Ajuntament de València.

Últimes notícies

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.