Les temperatures pujaran este dijous a la Comunitat Valenciana

 

Els cels de la Comunitat Valenciana estaran este dijous, dia 1 de març, coberts de núvols mitjans i alts, i amb possibles precipitacions a l’interior del territori, sobre tot a la vesprada. A més, també podrien produïr-se algunes pluges més a prop del litoral, però es pot afirmar que el pitjor ja ha passat i que no es veuran nevades com les dels dos últims dies passats.

 

 

El més destacat que s’ha pogut veure només clarejar el dia han sigut algunes boires a la provincia de València, que es dissiparan a mesura que avance el matí, segons AEMET.

 

 

Un dels símptomes del final del temporal és la pujada de temperatures fins a 8ºC i que podria deixar els termòmetres al voltant dels 21ºC en un dia en el que no estan descartades, per contra, les precipitacions, encara que se centrarien en la vesprada i en punts de l’interior, segons ha informata AEMET.

 

 

Les temperatures pujaran entre 2 i 4 graus, i fins i tot entre 4 i 8 en punts del litoral de València i nord de Castelló, uns canvis dràstics respecte a la sensació tèrmica que s’ha notat en els darrers dies de febrer.

 

 

Pel que fa a la mascletà del primer dia de Falles, en principi no perilla i es podrà celebrar com cada any a partir de les 14 hores a la Plaça de l’Ajuntament de València.

Últimes notícies

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.