Les temperatures pujaran este dijous a la Comunitat Valenciana

 

Els cels de la Comunitat Valenciana estaran este dijous, dia 1 de març, coberts de núvols mitjans i alts, i amb possibles precipitacions a l’interior del territori, sobre tot a la vesprada. A més, també podrien produïr-se algunes pluges més a prop del litoral, però es pot afirmar que el pitjor ja ha passat i que no es veuran nevades com les dels dos últims dies passats.

 

 

El més destacat que s’ha pogut veure només clarejar el dia han sigut algunes boires a la provincia de València, que es dissiparan a mesura que avance el matí, segons AEMET.

 

 

Un dels símptomes del final del temporal és la pujada de temperatures fins a 8ºC i que podria deixar els termòmetres al voltant dels 21ºC en un dia en el que no estan descartades, per contra, les precipitacions, encara que se centrarien en la vesprada i en punts de l’interior, segons ha informata AEMET.

 

 

Les temperatures pujaran entre 2 i 4 graus, i fins i tot entre 4 i 8 en punts del litoral de València i nord de Castelló, uns canvis dràstics respecte a la sensació tèrmica que s’ha notat en els darrers dies de febrer.

 

 

Pel que fa a la mascletà del primer dia de Falles, en principi no perilla i es podrà celebrar com cada any a partir de les 14 hores a la Plaça de l’Ajuntament de València.

Últimes notícies

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.