Les temperatures pujaran este dijous a la Comunitat Valenciana

 

Els cels de la Comunitat Valenciana estaran este dijous, dia 1 de març, coberts de núvols mitjans i alts, i amb possibles precipitacions a l’interior del territori, sobre tot a la vesprada. A més, també podrien produïr-se algunes pluges més a prop del litoral, però es pot afirmar que el pitjor ja ha passat i que no es veuran nevades com les dels dos últims dies passats.

 

 

El més destacat que s’ha pogut veure només clarejar el dia han sigut algunes boires a la provincia de València, que es dissiparan a mesura que avance el matí, segons AEMET.

 

 

Un dels símptomes del final del temporal és la pujada de temperatures fins a 8ºC i que podria deixar els termòmetres al voltant dels 21ºC en un dia en el que no estan descartades, per contra, les precipitacions, encara que se centrarien en la vesprada i en punts de l’interior, segons ha informata AEMET.

 

 

Les temperatures pujaran entre 2 i 4 graus, i fins i tot entre 4 i 8 en punts del litoral de València i nord de Castelló, uns canvis dràstics respecte a la sensació tèrmica que s’ha notat en els darrers dies de febrer.

 

 

Pel que fa a la mascletà del primer dia de Falles, en principi no perilla i es podrà celebrar com cada any a partir de les 14 hores a la Plaça de l’Ajuntament de València.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.

Ratxes de vent molt fort a Castelló i pujada de temperatures este dimecres en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dimecres intervals de núvols alts, pujada generalitzada de les temperatures i vent molt intens a Castelló, que podria registrar ratxes molt fortes durant la segona mitat del dia.

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.