Les temperatures pujaran este dijous a la Comunitat Valenciana

 

Els cels de la Comunitat Valenciana estaran este dijous, dia 1 de març, coberts de núvols mitjans i alts, i amb possibles precipitacions a l’interior del territori, sobre tot a la vesprada. A més, també podrien produïr-se algunes pluges més a prop del litoral, però es pot afirmar que el pitjor ja ha passat i que no es veuran nevades com les dels dos últims dies passats.

 

 

El més destacat que s’ha pogut veure només clarejar el dia han sigut algunes boires a la provincia de València, que es dissiparan a mesura que avance el matí, segons AEMET.

 

 

Un dels símptomes del final del temporal és la pujada de temperatures fins a 8ºC i que podria deixar els termòmetres al voltant dels 21ºC en un dia en el que no estan descartades, per contra, les precipitacions, encara que se centrarien en la vesprada i en punts de l’interior, segons ha informata AEMET.

 

 

Les temperatures pujaran entre 2 i 4 graus, i fins i tot entre 4 i 8 en punts del litoral de València i nord de Castelló, uns canvis dràstics respecte a la sensació tèrmica que s’ha notat en els darrers dies de febrer.

 

 

Pel que fa a la mascletà del primer dia de Falles, en principi no perilla i es podrà celebrar com cada any a partir de les 14 hores a la Plaça de l’Ajuntament de València.

Últimes notícies

Estiu de molta calor a la Comunitat Valenciana amb nits tropicals i més tempestes

La Comunitat Valenciana afronta un estiu molt caloros, amb temperatures per damunt del normal, moltes nits tropicals i pluges en forma de tempestes, després d’una primavera molt càlida i humida.

València Basket busca rematar la Lliga Endesa al Palau per la via ràpida

València Basket visita este dimecres el Palau Blaugrana amb un 2-1 a favor en la final de la Lliga Endesa i una primera bola de títol per a firmar el seu segon campionat de l'ACB.

Reuvers confia en rematar la Lliga Endesa en el quart partit al Palau

L’ala-pivot del Valencia Basket Nate Reuvers assegura que l’equip arriba al quart partit de la final de la Lliga Endesa amb bones sensacions i amb la intenció de sentenciar el títol al Palau Blaugrana, sense esperar un cinqué duel al Roig Arena.

Dos menors rescatats d’una vivenda en flames a Borriana

Dos menors han sigut rescatats hui d’una vivenda unifamiliar de tres plantes a Borriana després que s’haja declarat un incendi al forat de l’escala. Han eixit il·lesos gràcies a la intervenció de la Guàrdia Civil, la Policia Local i els Bombers de Castelló.

Nit de Sant Joan 2026 a la Comunitat: una de les més càlides des que hi ha registres

La Nit de Sant Joan de 2026 a la Comunitat Valenciana serà la segona més càlida registrada, amb calor nocturn excepcional, mínimes de fins a 24 graus i sense pluja prevista.

Localitzen mort un home dins dun cotxe en un centre comercial de Xàtiva

La Policia Nacional ha obert una investigació després de trobar el cadàver dun home de 52 anys, sense signes aparents de violència, dins dun cotxe estacionat en un centre comercial de Xàtiva.

Bernabé retreu la corrupció del PP valencià en plena polèmica pel cas Ábalos

Pilar Bernabé ha recordat que en la Comunitat Valenciana hi ha 185 condemnats per corrupció del PP i ha criticat que molts continuen ocupant càrrecs, en resposta a preguntes sobre la sentència contra José Luis Ábalos.

Nous vols directes d’estiu entre Castelló i Palma amb Air Nostrum

Air Nostrum recupera des del 17 de juliol la connexió directa d’estiu entre Castelló i Palma amb dos vols setmanals i preus a partir de 37 euros per trajecte.