Quin temps ens espera en el Pont del Pilar?

 

Després del front que va afectar gran part del territori nacional entre el dissabte i el dilluns, tenint especial incidència a Balears i Catalunya, un anticicló ha marcat una situació de gran estabilitat i temperatures més altes, a excepció del litoral cantàbric.

 

Hui, dijous, els cels estaran buidats encara que també s’albiraran algunes boires o boires matinals a Galícia, Catalunya, Balears, regions de l’interior i en l’àrea de l’Estret. Després d’una nit freda a la vall del Duero i en el nord-oest, amb presència de gelades febles als Pirineus, es produirà un ascens dels valors diürns.

El vent presentarà ratxes fortes de llevant en l’Estret i de component nord a l’Empordà i a Menorca.

 

El pont començarà amb cel buidat, excepte a la vora del Mediterrani

 

Durant el divendres i el dissabte els cels es mantindran buidats o amb núvols alts, ja que es mantindrà la situació anticiclònica. A les regions mediterrànies la nuvolositat serà abundant a causa dels vents marítims i podran produir-se precipitacions febles, i algun ruixat fort en les proximitats de les costes de la Comunitat Valenciana durant el dissabte.

En la zona cantàbrica i en el nord de l’arxipèlag canari també hi haurà cels nuvolosos. A l’interior de Galícia, l’altiplà castellà-manxec i en l’Estret apareixeran bancs de boira.

Esta situació no canviarà el diumenge. A les regions mediterrànies i Balears continuarà la possibilitat de pluges. Les temperatures diürnes descendiran lleugerament, encara que a la vall del Guadalquivir els termòmetres continuaran arribant als 30 °C.

Predominaran les components nord i est en el vent, aconseguint gran intensitat en l’Estret i en la zona nord de Galícia. A Canàries continuaran els alisis.

Ja el dilluns, en el sud-est peninsular destacaran els cels nuvolosos amb possibilitat que es produïsquen ruixats febles a la Comunitat Valenciana, Regió de Múrcia i la part oriental d’Andalusia. Predominaran els clars en la resta del país, excepte en l’Estret i el nord de Canàries on el cel romandrà parcialment nuvolós. En la meitat nord pujaran les temperatures.

 

El temps en el Dia de Pilar

 

El pont acabarà seguint amb la situació anticiclònica dels anteriors dies, que fins i tot es reforçarà. Els cels estaran buidats en tot el país excepte en l’Estret, Melilla i el nord de Canàries, que comptaran amb cels parcialment nuvolosos.

En el nord de Tenerife i Gran Canària es podrien registrar pluges febles. Les temperatures ascendiran, amb màximes de 31 °C a Sevilla, 30 °C a Còrdova i 29 °C a Huelva, Orense i Granada.

 

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.