S’acaba l’històric temporal ‘Glòria’

La potent borrasca ‘Glòria’ començarà a anar-se’n este dijous després de deixar una nevada impressionant en les serralades interiors de València, un temporal de vent i mar devastador i unes acumulacions de pluja més pròpies de zones equatorials del planeta. En definitiva, un temporal que passarà a la història i que este dijous ja apreciarem com l’oratge millora clarament, respecte a les últimes jornades, però no acabarà de fer net.

 

 

Dijous de ressaca de la ‘Glòria’

Este dijous ens despertarem amb un ambient ja molt més tranquil. El sol dominarà en les primeres hores de la jornada, però ràpidament creixeran núvols de nou i al llarg de la vesprada podrien deixar alguns arruixons cap a les comarques centrals de València, però ja serien fenòmens molt més irregulars i anecdòtics. En general, s’acumularan quantitats de precipitació poc abundants.

 

El vent calmarà pràcticament per complet i el temporal de mar encara serà destacable però anirà clarament a la baixa amb el pas de les hores amb mar de fons. Les temperatures mínimes seguiran sense grans canvis, però en canvi, les màximes amb més sol es recuperaran fins a valors pròxims als 15-16ºC al migdia en zones centrals del litoral. En l’interior, a pesar del sol, quedarà un ambient més fred durant tota la jornada.

 

Torna la tranquil·litat, però els núvols no acabaran d’anar-se’n

L’anticicló no acabarà d’imposar-se amb força de cara als pròxims dies i això permetrà que encara seguim amb molts núvols baixos i, fins i tot, algunes gotes d’aigua, especialment al voltant de València i Alacant al llarg d’este divendres. Les temperatures seguiran molt similars i no experimentaran grans canvis durant les pròximes jornades. Ambient hivernal sense excessos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vesprada amb ruixats i tempestes aïllades a l’interior de la Comunitat Valenciana

La vesprada del diumenge portarà ruixats amb tempesta, sobretot a l'interior de la Comunitat Valenciana, mentres les temperatures mínimes pujaran lleugerament i el vent serà fluix.

Tres detinguts a Alacant per una estafa immobiliària a estrangers de més de 1,2 milions

La Policia Nacional ha desarticulat a Alacant un grup criminal familiar acusat d'estafar més de 1,2 milions d'euros a compradors estrangers mitjançant falses operacions immobiliàries.

Quart negatiu en hantavirus de la dona aïllada en un hospital d’Alacant

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat per quarta vegada negatiu en la PCR i seguix en aïllament preventiu.

Quarta vaga mèdica de l’any pel bloqueig en la negociació amb Sanitat

Els metges encadenen la seua quarta vaga setmanal de l'any davant la falta d'avanços amb el Ministeri de Sanitat, que els acusa d'estar instrumentalitzats per la dreta.

La ciència pren els bars en l’onzena edició de Pint of Science a Espanya

Pint of Science celebra la seua onzena edició a Espanya amb més de 1.300 esdeveniments gratuïts en bars de 114 ciutats i municipis, acostant la investigació científica al públic general.

Espanya consolida el seu lideratge en vinya ecològica davant un consumidor més exigent

Espanya manté el lideratge en superfície de vinya ecològica a la Unió Europea, impulsat per un consumidor que prioritza la sostenibilitat i la qualitat del vi que compra.

La investigació del triple crim masclista de Dolores avança a l’espera de les autòpsies

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació del triple crim masclista de Dolores mentres espera els resultats de les autòpsies per a confirmar la principal hipòtesi sobre l'ocorregut.

Polo i Vilaplana compareixen esta setmana en el Congrés per la gestió de la dana de 2024

La comissió d'investigació del Congrés sobre la dana d'octubre de 2024 interrogarà esta setmana al president de la CHJ, Miguel Polo, i a la periodista Maribel Vilaplana, després de reordenar-se les seues compareixences.