S’acaba l’històric temporal ‘Glòria’

La potent borrasca ‘Glòria’ començarà a anar-se’n este dijous després de deixar una nevada impressionant en les serralades interiors de València, un temporal de vent i mar devastador i unes acumulacions de pluja més pròpies de zones equatorials del planeta. En definitiva, un temporal que passarà a la història i que este dijous ja apreciarem com l’oratge millora clarament, respecte a les últimes jornades, però no acabarà de fer net.

 

 

Dijous de ressaca de la ‘Glòria’

Este dijous ens despertarem amb un ambient ja molt més tranquil. El sol dominarà en les primeres hores de la jornada, però ràpidament creixeran núvols de nou i al llarg de la vesprada podrien deixar alguns arruixons cap a les comarques centrals de València, però ja serien fenòmens molt més irregulars i anecdòtics. En general, s’acumularan quantitats de precipitació poc abundants.

 

El vent calmarà pràcticament per complet i el temporal de mar encara serà destacable però anirà clarament a la baixa amb el pas de les hores amb mar de fons. Les temperatures mínimes seguiran sense grans canvis, però en canvi, les màximes amb més sol es recuperaran fins a valors pròxims als 15-16ºC al migdia en zones centrals del litoral. En l’interior, a pesar del sol, quedarà un ambient més fred durant tota la jornada.

 

Torna la tranquil·litat, però els núvols no acabaran d’anar-se’n

L’anticicló no acabarà d’imposar-se amb força de cara als pròxims dies i això permetrà que encara seguim amb molts núvols baixos i, fins i tot, algunes gotes d’aigua, especialment al voltant de València i Alacant al llarg d’este divendres. Les temperatures seguiran molt similars i no experimentaran grans canvis durant les pròximes jornades. Ambient hivernal sense excessos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.