S’acaba l’històric temporal ‘Glòria’

La potent borrasca ‘Glòria’ començarà a anar-se’n este dijous després de deixar una nevada impressionant en les serralades interiors de València, un temporal de vent i mar devastador i unes acumulacions de pluja més pròpies de zones equatorials del planeta. En definitiva, un temporal que passarà a la història i que este dijous ja apreciarem com l’oratge millora clarament, respecte a les últimes jornades, però no acabarà de fer net.

 

 

Dijous de ressaca de la ‘Glòria’

Este dijous ens despertarem amb un ambient ja molt més tranquil. El sol dominarà en les primeres hores de la jornada, però ràpidament creixeran núvols de nou i al llarg de la vesprada podrien deixar alguns arruixons cap a les comarques centrals de València, però ja serien fenòmens molt més irregulars i anecdòtics. En general, s’acumularan quantitats de precipitació poc abundants.

 

El vent calmarà pràcticament per complet i el temporal de mar encara serà destacable però anirà clarament a la baixa amb el pas de les hores amb mar de fons. Les temperatures mínimes seguiran sense grans canvis, però en canvi, les màximes amb més sol es recuperaran fins a valors pròxims als 15-16ºC al migdia en zones centrals del litoral. En l’interior, a pesar del sol, quedarà un ambient més fred durant tota la jornada.

 

Torna la tranquil·litat, però els núvols no acabaran d’anar-se’n

L’anticicló no acabarà d’imposar-se amb força de cara als pròxims dies i això permetrà que encara seguim amb molts núvols baixos i, fins i tot, algunes gotes d’aigua, especialment al voltant de València i Alacant al llarg d’este divendres. Les temperatures seguiran molt similars i no experimentaran grans canvis durant les pròximes jornades. Ambient hivernal sense excessos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.