El cadàver trobat en el riu Guadalest és el veí desaparegut de Polop

Guadalest

El cos ha sigut trobat en una zona de difícil accés | Protecció Civil de la Marina Baixa

 

Els agents de la Guàrdia Civil han confirmat que el cos sense vida que han trobat este matí de dimecres en una zona pròxima al cabdal del riu Guadalest és el veí de 67 anys de Polop que va desaparéixer este passat dilluns 20 de gener, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). 

 

Segons han informat fonts de la Guàrdia Civil d’Alacant, el cadàver s’ha trobat cap a les 11.30 hores del matí i els bussos han sigut els encarregats d’actuar per a traure’l de l’aigua. 

 

L’home havia eixit este dilluns de Benidorm a una caseta que té en la localitat de Callosa d’En Sarrià i este dimarts van trobar el seu vehicle buit en una zona molt inaccessible i inundada que no ha sigut concretada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alicant trau a concurs la rehabilitació de 192 vivendes a Verge del Remei per 5 milions

L’Ajuntament d’Alacant ha tret a licitació la rehabilitació de 192 vivendes al barri de Verge del Remei, amb una inversió de 5 milions cofinançada amb fons europeus. El projecte inclou millores energètiques, d’accessibilitat i seguretat, així com la reurbanització de l’entorn amb 3,6 milions addicionals.

Vals de 100 a 220 euros a Alacant per a comprar menjar i productes bàsics

L Ajuntament d Alacant ha habilitat més de 140.000 euros en vals de compra per a aliments i productes de primera necessitat, gestionats per Creu Roja, dirigits a persones i famílies vulnerables en situació d emergència.

Més de 12 milions en ajudes valencianes a crisis humanitàries en 2026

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 12,38 milions d’euros a acció humanitària en 2026, amb especial implicació en Veneçuela i altres països en conflicte o davant desastres naturals.

Els jubilats podran tornar a viatjar amb l’Imserso per 50 euros i amb mascota en 2026-27

L’Imserso obrirà el 14 de setembre les reserves per a la temporada 2026-2027, amb quasi 900.000 places, 7.447 a 50 euros per a pensionistes amb menys recursos i opcions per a viatjar amb animals de companyia.

Més de 300 bombers es mobilitzen a València pel risc extrem d’incendis

El Consorci Provincial de Bombers de València reforçarà fins al divendres 21 el dispositiu forestal amb uns 340 efectius davant l'avís roig per temperatures extremes i risc màxim d'incendis.

Mig punt de valor per a l’Elx en el debut a Riazor 50 anys després

L’Elx ha estrenat LaLiga 2026-27 amb un empat a Riazor davant el Deportivo de La Coruña, un resultat que trenca 50 anys sense puntuar fora en la primera jornada de Primera Divisió.

Reclamen que la mort del jove d’Alacant es tracte com a agressió homòfoba i la defensa ho rebutja

L’associació Alicante Entiende demana que la mort d’un jove de 27 anys a la Platja de San Juan es considere agressió homòfoba, mentres la defensa del detingut rebutja el delicte d’odi i al·lega que l’acusat forma part del col·lectiu LGTBI.

València es convertix en escenari del rodatge de la comèdia romàntica ‘Libre’ inspirada en Nino Bravo

València, Madrid i Màlaga acolliran el rodatge de ‘Libre’, una comèdia romàntica dirigida per David Serrano i inspirada en l’univers musical de Nino Bravo, amb estrena prevista en 2027. La pel·lícula, produïda per La Terraza Films i Nadie es Perfecto, compta amb un repartiment coral i vol acostar el llegat del cantant valencià a noves generacions.