El cadàver trobat en el riu Guadalest és el veí desaparegut de Polop

Guadalest

El cos ha sigut trobat en una zona de difícil accés | Protecció Civil de la Marina Baixa

 

Els agents de la Guàrdia Civil han confirmat que el cos sense vida que han trobat este matí de dimecres en una zona pròxima al cabdal del riu Guadalest és el veí de 67 anys de Polop que va desaparéixer este passat dilluns 20 de gener, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). 

 

Segons han informat fonts de la Guàrdia Civil d’Alacant, el cadàver s’ha trobat cap a les 11.30 hores del matí i els bussos han sigut els encarregats d’actuar per a traure’l de l’aigua. 

 

L’home havia eixit este dilluns de Benidorm a una caseta que té en la localitat de Callosa d’En Sarrià i este dimarts van trobar el seu vehicle buit en una zona molt inaccessible i inundada que no ha sigut concretada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.

Les residències per a víctimes de violència atenen 305 dones en mig any

Els centres residencials de la Generalitat han acollit 305 dones i 115 menors víctimes de violència en el primer semestre de 2026. Susana Camarero destaca el reforç de la xarxa assistencial i la nova Estratègia Valenciana contra la tracta.

Sagunt a Escena porta al Teatre Romà ‘La òpera dels tres cèntims’ amb Coque Malla

Sagunt a Escena programa este cap de setmana 'La òpera dels tres cèntims', protagonitzada per Coque Malla, i l'espectacle de dansa contemporània 'Públic' de la companyia valenciana Fil d'Arena.

La ciutadania europea ja pot posar denúncies en línia davant la Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha obert el seu sistema de denúncia telemàtica a la ciutadania europea amb identificació electrònica reconeguda pel Reglament eIDAS.
FILMOTECA D'ESTIU