El tifó Sarai deixa 2 morts en les Illes Fiji

Un arbre arrancat pel pas del tifó Sarai en les Illes Fiji

El tifó Sarai ha deixat dos morts i molts desperfectes en les Illes Fiji | Twitter

El pas del cicló tropical Sarai ha deixat, de moment, dos morts en les Illes Fiji. Els forts vents que han arribat fins als 150 km/h, juntament amb les pluges, han fet que més de 2.000 persones hagueren de ser evacuades. La forta tempesta tropical va arribar a les Illes amb una força equivalent a la d’un huracà de categoria 1 segons l’escala de Saffir-Simpson.

 

Els forts colps de vent van ocasionar molts desperfectes amb cases destruïdes i arbres arrancats. A demés, les inundacions per les intenses pluges i la pujada de les marees ciclòniques estan donant moltes incidències. S’han produït talls de llum a causa de la caiguda del subministrament elèctric per les fortes ventades.

 

Segons l’Oficina Nacional de Gestió de Desastres més de 2.000 habitants van ser desplaçats en refugis d’emergència. A demés, la institució demana als habitants i els milers de turistes que no siguen temeraris. Milers de viatgers van quedar i seguixen atrapats en els aeroports per la cancel·lació i el retard dels vols tant per a entrar com per a eixir de les Illes Fiji.

 

 

Ara, el cicló està previst que passe per damunt de les illes del sud de Fiji abans de posar rumb cap a Tonga, a on ja han activat el seu centre d’alerta de ciclons tropicals. Segons l’escala Australiana, es tracta d’un cicló de categoria 2, que implicarà vents sostinguts d’entre 89 i 117 km/h i amb colps màxims d’entre 125 i 169 km/h.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.