Torna la neu a la comarca dels Ports

Neu este divendres en alguns municipis dels Ports (Castelló)

Neu en Morella | Diputació de Castelló

 

La neu ha tornat a fer presència este divendres en el territori valencià, concretament en la comarca dels Ports, en Castelló, que ha provocat que dos vehicles hagen quedat atrapats en el Port de Torremiró. Mentres, en la majoria de tot el territori està assolejat i hi ha un ambient d’alló més primaveral.

 

Segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers, la neu ha caigut amb intensitat durant 20 minuts en els Ports, a on es mobilitzaran dos equips llevaneu del parc d’esta comarca per a fer neteja en alguns punts de les carreteres a on s’haja acumulat més neu i ajudar a algun vehicle que puga quedar bloquejat.

 

 

La neu ha provocat que dos vehicles hagen quedat atrapats en la N-232, en el Port de Torremiró. Encara que esta via és competència del Govern central, els bombers del Consorci s’arrimaran a la zona per si es requerix de la seua ajuda.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.