Torna la neu a la comarca dels Ports

Neu este divendres en alguns municipis dels Ports (Castelló)

Neu en Morella | Diputació de Castelló

 

La neu ha tornat a fer presència este divendres en el territori valencià, concretament en la comarca dels Ports, en Castelló, que ha provocat que dos vehicles hagen quedat atrapats en el Port de Torremiró. Mentres, en la majoria de tot el territori està assolejat i hi ha un ambient d’alló més primaveral.

 

Segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers, la neu ha caigut amb intensitat durant 20 minuts en els Ports, a on es mobilitzaran dos equips llevaneu del parc d’esta comarca per a fer neteja en alguns punts de les carreteres a on s’haja acumulat més neu i ajudar a algun vehicle que puga quedar bloquejat.

 

 

La neu ha provocat que dos vehicles hagen quedat atrapats en la N-232, en el Port de Torremiró. Encara que esta via és competència del Govern central, els bombers del Consorci s’arrimaran a la zona per si es requerix de la seua ajuda.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Urtasun alerta de l’impacte de la intel·ligència artificial en la cultura i exigix protegir els creadors

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, advertix dels riscos de la intel·ligència artificial generativa per al sector cultural i reclama un sistema europeu de llicències que garantisca transparència, autorització i remuneració justa per als creadors.

Els operaris de la presa de Buseo admeten que mancaven de protocol davant la riuada del 29-O

Dos operaris de la presa de Buseo declaren davant la jutgessa que ningú els va indicar com actuar davant la crescuda sobtada del 29 d'octubre i detallen el desfasament entre les previsions i el desbordament real.

Carlos Álvarez se suma parcialment al treball amb el Llevant

Carlos Álvarez torna a entrenar parcialment amb el Llevant després d'un mes lesionat en el aductor llarg dret i apunta al dol davant la Reial Societat.

Port alerta del perill d’un Partizan sense pressió abans de la visita del València Basket

Josep Puerto, capità del València Basket, advertix que el Partizan, ja sense opcions en l'Eurolliga però en bona ratxa recent, serà un rival molt perillós a Belgrad.

Dimitrievski passa de suplent a líder sota pals al València

Stole Dimitrievski ha passat de segon porter a convertir-se en una de les peces més fiables del València gràcies a les seues parades, lideratge i control dels partits.

L’afiliació d’autònoms marca rècord en la Comunitat Valenciana impulsada pel treball estranger

La Comunitat Valenciana aconseguix un rècord de 389.839 afiliacions d'autònoms, amb un pes creixent del col·lectiu estranger i un relleu generacional que obri un buit de talent en sectors tradicionals.

La Comunitat Valenciana va tindre en 2024 una de les taxes més baixes d’altes hospitalàries d’Espanya

La Comunitat Valenciana va registrar en 2024 un total de 10.096 altes hospitalàries per cada 100.000 habitants, una xifra lleugerament inferior a la mitjana nacional, en un context d'augment general d'ingressos i canvi en les principals causes d'hospitalització.

PP i Vox frenen a Alacant la petició per a recuperar l’ajuda a la Senda de Miguel Hernández

La majoria de PP i Vox a l'Ajuntament d'Alacant ha rebutjat una proposta de l'esquerra per a instar a la Generalitat a recuperar la subvenció de la Senda del Poeta Miguel Hernández, un itinerari cultural que recorre els llocs clau en la vida de l'escriptor.