Torna la neu a la comarca dels Ports

Neu este divendres en alguns municipis dels Ports (Castelló)

Neu en Morella | Diputació de Castelló

 

La neu ha tornat a fer presència este divendres en el territori valencià, concretament en la comarca dels Ports, en Castelló, que ha provocat que dos vehicles hagen quedat atrapats en el Port de Torremiró. Mentres, en la majoria de tot el territori està assolejat i hi ha un ambient d’alló més primaveral.

 

Segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers, la neu ha caigut amb intensitat durant 20 minuts en els Ports, a on es mobilitzaran dos equips llevaneu del parc d’esta comarca per a fer neteja en alguns punts de les carreteres a on s’haja acumulat més neu i ajudar a algun vehicle que puga quedar bloquejat.

 

 

La neu ha provocat que dos vehicles hagen quedat atrapats en la N-232, en el Port de Torremiró. Encara que esta via és competència del Govern central, els bombers del Consorci s’arrimaran a la zona per si es requerix de la seua ajuda.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.