Ferit en ser atropellat en Castelló

Ferit en ser atropellat en la plaça del Clavé de Castelló

La plaça de Clavé | Google Maps

 

Este matí de dimecres, cap a les 10.30 hores, s’ha produït un atropellament en la plaça de Clavé del municipi de Castelló, en el que un home, de 68 anys, ha resultat ferit.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU). Quan ha arribat, l’equip mèdic ha assistit a la víctima, qui presentava un politraumatisme.

 

Una volta estabilitzat, l’home ha sigut traslladat fins a l’Hospital General Universitari de Castelló. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mediterrània Triatló bat rècord a Alacant amb 1.600 participants este cap de setmana

El Mediterrània Triatló d'Alacant reunix prop de 1.600 participants i firma la seua edició més multitudinària, amb proves sprint, olímpica, supersprint i un duatló familiar.

El València encadena quatre anys sense guanyar a la Reial Societat a Anoeta

El València afronta la seua visita de lliga a la Reial Societat a Anoeta amb una ratxa de quatre anys sense véncer, marcada per dos empats i dos derrotes a Sant Sebastià.

Arcadi España urgix a la Generalitat a pujar el salari dels professors i no usar el finançament com a excusa

Arcadi España reclama a la Generalitat que deixe d'usar el finançament com a argument per a no respondre a les demandes salarials del professorat i li insta a dialogar per a resoldre la vaga.

Quatre anys de presó per intentar matar a un perruquer amb un ganivet i un cúter a Benicarló

L'Audiència de Castelló imposa quatre anys de presó a un home que va intentar matar a un perruquer a Benicarló amb un ganivet i un cúter i l'obliga a indemnitzar-li per les greus seqüeles oculars.

Sarabia apel·la a la ràbia de l’Elx per a les dos últimes jornades davant la lluita per la salvació

Eder Sarabia afirma que l'Elx arriba amb ràbia i convicció a les dos últimes jornades de Lliga, clau per a certificar la permanència, i advertix de l'exigència del dol davant el Getafe.

Arranca a València una multitudinària manifestació de docents i estudiants en defensa de l’educació pública

Milers de docents i estudiants marxen pel centre de València en el quint dia consecutiu de vaga indefinida del professorat, a l'espera d'una nova reunió amb la Conselleria d'Educació.

Marcelino fixa com a objectiu exigir al màxim el rendiment del Vila-real després d’assegurar la Champions

Marcelino subratlla que, després d'assegurar la classificació per a la Lliga de Campions, el Vila-real busca mantindre la màxima exigència, barallar per la tercera plaça i superar un exigent dol a Vallecas davant un Raig ja salvat.

Diana Morant urgix a Pérez Llorca a acudir a la negociació amb els sindicats docents i frenar la vaga

Diana Morant reclama al president de la Generalitat que s'assega el dilluns en la taula de negociació amb els sindicats docents per a frenar la vaga indefinida i l'acusa de desatendre la major crisi educativa recent en la Comunitat Valenciana.