El divendres torna a Castelló la segona edició de la carrera ‘Top of the Rock’

Presentació de la segona edició de la carrera 'Top of the Rock' de Castelló

L’acte de presentació | Diputació de Castelló

 

La carrera ‘Top of the Rock’ torna este divendres a Castelló amb la voluntat de consolidar-se com una de les proves per etapes de referència del calendari esportiu castellonenc. Este dimarts s’ha presentat la segona edició, que recorrerà 120 quilòmetres entre la mar i la muntanya amb la participació d’uns 350 atletes.  

 

«Volem que siga un dels recorreguts més atractius de tot el país», ha expressat la diputada d’Esports, Tania Baños, durant la presentació. També ha volgut destacar «el poder de convocatòria» de les competicions deportives que se celebren en les comarques castellonenques i que «ajuden a posar nom i cara als meravellosos pobles de l’interior provincial».

 

L’organitzador de la prova, Manu García, ha destacat que amb ‘Top of the Rock’ s’obrin les portes a molts corredors de fora que tindran per davant tres dies per a què facen esport i, a demés, coneguen el territori. En este sentit, ha informat que el 30% dels participants provenen de fora de Castelló i un 2% de països europeus.

 

Les etapes de la carrera

La primera etapa començarà el pròxim divendres, a les 08.00 hores, des de Castelló de la Plana i farà camí cap a les Useres, amb un recorregut de 45 quilòmetres. El dissabte, la segona jornada recorrerà els 37 quilòmetres que separen la localitat dels Peregrins de Benassal, mentres que el diumenge es conclourà l’edició amb una carrera de 38 quilòmetres que acabarà en Morella.

 

En la presentació de l’actual edició han estat presents els guanyadors de la primera prova, Víctor Bernad i Sonia Escuriola, i representants dels ajuntaments de Benassal i Vilafamés.

 

La diputada d’Esport ha agraït a l’organització i als municipis col·laboradors –Castelló de la Plana, la Pobla Tornesa, Vilafamés, les Useres, Atzeneta del Maestrat, Culla, Benassal, Ares del Maestrat i Morella– «la vostra implicació i facilitat a l’hora de sumar esforços, junt a la Diputació, per a portar a la nostra província actes de gran transcendència com este».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.