El divendres torna a Castelló la segona edició de la carrera ‘Top of the Rock’

Presentació de la segona edició de la carrera 'Top of the Rock' de Castelló

L’acte de presentació | Diputació de Castelló

 

La carrera ‘Top of the Rock’ torna este divendres a Castelló amb la voluntat de consolidar-se com una de les proves per etapes de referència del calendari esportiu castellonenc. Este dimarts s’ha presentat la segona edició, que recorrerà 120 quilòmetres entre la mar i la muntanya amb la participació d’uns 350 atletes.  

 

«Volem que siga un dels recorreguts més atractius de tot el país», ha expressat la diputada d’Esports, Tania Baños, durant la presentació. També ha volgut destacar «el poder de convocatòria» de les competicions deportives que se celebren en les comarques castellonenques i que «ajuden a posar nom i cara als meravellosos pobles de l’interior provincial».

 

L’organitzador de la prova, Manu García, ha destacat que amb ‘Top of the Rock’ s’obrin les portes a molts corredors de fora que tindran per davant tres dies per a què facen esport i, a demés, coneguen el territori. En este sentit, ha informat que el 30% dels participants provenen de fora de Castelló i un 2% de països europeus.

 

Les etapes de la carrera

La primera etapa començarà el pròxim divendres, a les 08.00 hores, des de Castelló de la Plana i farà camí cap a les Useres, amb un recorregut de 45 quilòmetres. El dissabte, la segona jornada recorrerà els 37 quilòmetres que separen la localitat dels Peregrins de Benassal, mentres que el diumenge es conclourà l’edició amb una carrera de 38 quilòmetres que acabarà en Morella.

 

En la presentació de l’actual edició han estat presents els guanyadors de la primera prova, Víctor Bernad i Sonia Escuriola, i representants dels ajuntaments de Benassal i Vilafamés.

 

La diputada d’Esport ha agraït a l’organització i als municipis col·laboradors –Castelló de la Plana, la Pobla Tornesa, Vilafamés, les Useres, Atzeneta del Maestrat, Culla, Benassal, Ares del Maestrat i Morella– «la vostra implicació i facilitat a l’hora de sumar esforços, junt a la Diputació, per a portar a la nostra província actes de gran transcendència com este».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.