12.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

El divendres torna a Castelló la segona edició de la carrera ‘Top of the Rock’

Presentació de la segona edició de la carrera 'Top of the Rock' de Castelló

L’acte de presentació | Diputació de Castelló

 

La carrera ‘Top of the Rock’ torna este divendres a Castelló amb la voluntat de consolidar-se com una de les proves per etapes de referència del calendari esportiu castellonenc. Este dimarts s’ha presentat la segona edició, que recorrerà 120 quilòmetres entre la mar i la muntanya amb la participació d’uns 350 atletes.  

 

«Volem que siga un dels recorreguts més atractius de tot el país», ha expressat la diputada d’Esports, Tania Baños, durant la presentació. També ha volgut destacar «el poder de convocatòria» de les competicions deportives que se celebren en les comarques castellonenques i que «ajuden a posar nom i cara als meravellosos pobles de l’interior provincial».

 

L’organitzador de la prova, Manu García, ha destacat que amb ‘Top of the Rock’ s’obrin les portes a molts corredors de fora que tindran per davant tres dies per a què facen esport i, a demés, coneguen el territori. En este sentit, ha informat que el 30% dels participants provenen de fora de Castelló i un 2% de països europeus.

 

Les etapes de la carrera

La primera etapa començarà el pròxim divendres, a les 08.00 hores, des de Castelló de la Plana i farà camí cap a les Useres, amb un recorregut de 45 quilòmetres. El dissabte, la segona jornada recorrerà els 37 quilòmetres que separen la localitat dels Peregrins de Benassal, mentres que el diumenge es conclourà l’edició amb una carrera de 38 quilòmetres que acabarà en Morella.

 

En la presentació de l’actual edició han estat presents els guanyadors de la primera prova, Víctor Bernad i Sonia Escuriola, i representants dels ajuntaments de Benassal i Vilafamés.

 

La diputada d’Esport ha agraït a l’organització i als municipis col·laboradors –Castelló de la Plana, la Pobla Tornesa, Vilafamés, les Useres, Atzeneta del Maestrat, Culla, Benassal, Ares del Maestrat i Morella– «la vostra implicació i facilitat a l’hora de sumar esforços, junt a la Diputació, per a portar a la nostra província actes de gran transcendència com este».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.

L’advocat de Ábalos renúncia al seu defensa a les portes del juí i amb l’exministre a la presó

Carlos Bautista ha presentat la renúncia a la defensa de José Luis Ábalos i ha demanat suspendre terminis per a evitar indefensió. És el segon relleu d'advocats en la causa, amb l'exministre a la presó preventiva i una vista del Suprem fixada per al 15 de gener.

Les últimes pluges eleven les reserves del Xúquer en 21 hm³ i les del Segura en 16 hm³

Les precipitacions han impulsat al Xúquer fins al 51,5% i al Segura al 26,1%, amb pujades de 21 i 16 hm³. El conjunt del país aconseguix el 56,6%.

Pérez Llorca ha assegurat que continuarà buscant pactes amb l’oposició

El president ha reiterat la mà tendida a l'oposició després de reunir-se amb l'alcaldessa de València. Ha apel·lat a baixar la crispació i ha citat la dana com a motiu per a acordar.

Indonèsia manté fins al divendres la busca del xiquet valencià desaparegut en el naufragi de Komodo

Les autoritats indonèsies prolonguen l'operatiu per a localitzar a Quique, de 10 anys, desaparegut des del naufragi del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. Després de trobar el dimarts el cos de Mateo i el casc del vaixell, el pla se centra en superfície i costes.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Llorca ha sostingut que els dirigents del PP han col·laborat amb la investigació judicial sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya.

El Govern recalca que el nou model de finançament serà per a totes les comunitats

En vespres de la reunió entre Sánchez i Junqueras, Elma Saiz ha subratllat que l'Executiu prepara un nou model de finançament per a totes les autonomies. Hisenda ho elabora i Moncloa reivindica recursos extra mentres ERC demana concrecions i augura 5.000 milions per a Catalunya.