El divendres torna a Castelló la segona edició de la carrera ‘Top of the Rock’

Presentació de la segona edició de la carrera 'Top of the Rock' de Castelló

L’acte de presentació | Diputació de Castelló

 

La carrera ‘Top of the Rock’ torna este divendres a Castelló amb la voluntat de consolidar-se com una de les proves per etapes de referència del calendari esportiu castellonenc. Este dimarts s’ha presentat la segona edició, que recorrerà 120 quilòmetres entre la mar i la muntanya amb la participació d’uns 350 atletes.  

 

«Volem que siga un dels recorreguts més atractius de tot el país», ha expressat la diputada d’Esports, Tania Baños, durant la presentació. També ha volgut destacar «el poder de convocatòria» de les competicions deportives que se celebren en les comarques castellonenques i que «ajuden a posar nom i cara als meravellosos pobles de l’interior provincial».

 

L’organitzador de la prova, Manu García, ha destacat que amb ‘Top of the Rock’ s’obrin les portes a molts corredors de fora que tindran per davant tres dies per a què facen esport i, a demés, coneguen el territori. En este sentit, ha informat que el 30% dels participants provenen de fora de Castelló i un 2% de països europeus.

 

Les etapes de la carrera

La primera etapa començarà el pròxim divendres, a les 08.00 hores, des de Castelló de la Plana i farà camí cap a les Useres, amb un recorregut de 45 quilòmetres. El dissabte, la segona jornada recorrerà els 37 quilòmetres que separen la localitat dels Peregrins de Benassal, mentres que el diumenge es conclourà l’edició amb una carrera de 38 quilòmetres que acabarà en Morella.

 

En la presentació de l’actual edició han estat presents els guanyadors de la primera prova, Víctor Bernad i Sonia Escuriola, i representants dels ajuntaments de Benassal i Vilafamés.

 

La diputada d’Esport ha agraït a l’organització i als municipis col·laboradors –Castelló de la Plana, la Pobla Tornesa, Vilafamés, les Useres, Atzeneta del Maestrat, Culla, Benassal, Ares del Maestrat i Morella– «la vostra implicació i facilitat a l’hora de sumar esforços, junt a la Diputació, per a portar a la nostra província actes de gran transcendència com este».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU