11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

El divendres torna a Castelló la segona edició de la carrera ‘Top of the Rock’

Presentació de la segona edició de la carrera 'Top of the Rock' de Castelló

L’acte de presentació | Diputació de Castelló

 

La carrera ‘Top of the Rock’ torna este divendres a Castelló amb la voluntat de consolidar-se com una de les proves per etapes de referència del calendari esportiu castellonenc. Este dimarts s’ha presentat la segona edició, que recorrerà 120 quilòmetres entre la mar i la muntanya amb la participació d’uns 350 atletes.  

 

«Volem que siga un dels recorreguts més atractius de tot el país», ha expressat la diputada d’Esports, Tania Baños, durant la presentació. També ha volgut destacar «el poder de convocatòria» de les competicions deportives que se celebren en les comarques castellonenques i que «ajuden a posar nom i cara als meravellosos pobles de l’interior provincial».

 

L’organitzador de la prova, Manu García, ha destacat que amb ‘Top of the Rock’ s’obrin les portes a molts corredors de fora que tindran per davant tres dies per a què facen esport i, a demés, coneguen el territori. En este sentit, ha informat que el 30% dels participants provenen de fora de Castelló i un 2% de països europeus.

 

Les etapes de la carrera

La primera etapa començarà el pròxim divendres, a les 08.00 hores, des de Castelló de la Plana i farà camí cap a les Useres, amb un recorregut de 45 quilòmetres. El dissabte, la segona jornada recorrerà els 37 quilòmetres que separen la localitat dels Peregrins de Benassal, mentres que el diumenge es conclourà l’edició amb una carrera de 38 quilòmetres que acabarà en Morella.

 

En la presentació de l’actual edició han estat presents els guanyadors de la primera prova, Víctor Bernad i Sonia Escuriola, i representants dels ajuntaments de Benassal i Vilafamés.

 

La diputada d’Esport ha agraït a l’organització i als municipis col·laboradors –Castelló de la Plana, la Pobla Tornesa, Vilafamés, les Useres, Atzeneta del Maestrat, Culla, Benassal, Ares del Maestrat i Morella– «la vostra implicació i facilitat a l’hora de sumar esforços, junt a la Diputació, per a portar a la nostra província actes de gran transcendència com este».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.