Les normes per a la cavalcada del Pregó de la Magdalena de Castelló

Magdalena Castelló

L’actuació estrella serà la de Manu Tenorio | Facebook

 

Les Festes de la Magdalena de Castelló cada volta estan més pròximes. Per este motiu, l‘Ajuntament de la ciutat està establint les normes que s’han de seguir durant esta festivitat i a principis d’esta setmana s’ha publicat el nou escrit que arreplega unes lleis ‘obligatòries’ per a la cavalcada del pròxim 14 de març, cap a les 16.00 hores.

 

En concret, este full normatiu està dirigit a les associacions i persones que eixiran en la desfilada. Segons informa ‘Mediterráneo’, és la primera volta que queda per escrit esta sèrie de normes a través de la Conselleria de Festes, que està dirigida per Pilar Escuder.

 

Les normes per als assistents

Entre les normes que arreplega l’escrit hi ha:

  • Prohibició de la participació de menors de 18 anys en la cavalcada
  • No està permés fumar ni beure alcohol durant la desfilada
  • No es poden portar sabates de deport, pantalons vaquers, xandalls ni ulleres de sol
  • Els hòmens hauran d’anar amb el cap tapat.
  • Les dones hauran de portar el monyo arreplegat, amb un mocador o una peça de la vestimenta tradicional.

 

Normativa per a les carrosses i grups de dansa

Quant a les carrosses que eixiran durant la cavalcada, des de l’Ajuntament també han posat una normativa per a elles. En concret, estes hauran d’estar «decorades i vestides dignament i les persones que estiguen damunt es vestiran i pentinaran de forma adequada». Tampoc podran portar cap classe de publicitat.

 

A demés, pel que fa als grups de dansa, s’explica que només es podrà ballar quan es pare el Pregó, amb la finalitat de fer la desfilada més dinàmica. I cada ball podrà durar com a màxim un minut i mig. Qualsevol persona o associació que no cumplisca amb esta normativa podrà ser expulsada del Pregó.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca subratlla l’impuls del Consell a la igualtat amb solucions reals i recursos

Pérez Llorca ha defés que la igualtat s'impulsa amb 'solucions reals' i 'fets mesurables': més programes (de 2 a 9) i 1,8 milions en polítiques públiques. Els premis Isabel Ferrer han reconegut a Mamàs en Acció, Lola Guillamón i Marcela Fernández Losada, amb una crida a visibilitzar el lideratge femení

Avís groc el dissabte a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12, amb tempesta ocasional. Este divendres hi ha avís groc per precipitacions en la Comunitat i, a Alacant, també per mala mar amb vent del sud-oest i ones de 3 metres.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical, instruments i partitures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha aprovat una deducció autonòmica en l'IRPF de fins a 150 € per a gastos de formació musical, instruments, partitures i quotes de societats. És aplicable amb efectes des de l'1 de gener de 2025 en la campanya que comença el 8 d'abril i afecta a bases de fins a 60.000 € individuals i 78.000 € conjuntes.

Digital-IA Fest acosta la IA a les xicotetes localitats valencianes este dissabte

Digital-IA Fest celebra este dissabte una jornada en línia gratuïta per a acostar la intel·ligència artificial a municipis valencians de menys de 20.000 habitants. El programa combina formació pràctica i demostracions de creadors locals.

El trencament d’una catenària paralitza la Línia 6 i part de la 4 del tramvia a València

Una catenària danyada impedix la circulació del tramvia a València: la Línia 6 queda suspesa i la Línia 4 s'interromp entre Doctor Lluch i Pont d'Assot. Tècnics treballen en la reparació.

Una foradada per la pluja en l’A-7 a Rafelbunyol provoca retencions de fins a 7 km

La solsida del ferm va obligar a tancar el carril dret i el central i només se circula per l'esquerre en sentit Alacant. La DGT treballa en una solució definitiva.

Sarabia defén a Rafa Mir: tranquil i decidit a demostrar la seua innocència

Eder Sarabia assegura que Rafa Mir està seré i decidit a defendre la seua innocència després de la petició fiscal de 10 anys i sis mesos. El tècnic afirma que les seues alineacions es basaran en el rendiment i defén al davanter davant les acusacions de racisme.

Marcelino ajorna la seua renovació amb el Vila-real fins a final de temporada

El tècnic va assenyalar que compartix la postura del club i preferix esperar a juny per a tractar la seua continuïtat. Va rebutjar la rumorologia i va demanar centrar-se en l'Elx i en la Champions.