Detingut per abusar d’una pacient un treballador de l’Hospital General de Castelló

Hospital General de Castelló

Hospital General de Castelló | Google Maps

 

Un treballador de l’Hospital General de Castelló ha sigut detingut després d’estar acusat de ser autor, presumptament, d’una agressió sexual cap a una pacient, ja que la víctima assegura que la va tocar sense el seu consentiment.

 

Els fets es van produir fa un parell de dies, quan la dona va anar a la Policia Nacional per a posar una denúncia en la que explicava que va patir tocaments per part d’un treballador de l’hospital mentres ella estava baix els efectes d’una sedació, però que era conscient en tot moment, segons informa ‘Mediterráneo’.

 

La víctima va explicar que el treballador mostrava un desig sexual mentres l’estava tocant i que quan es va donar compte que ella era conscient i es notava incòmoda, el xic li va dir que estava mirant si els aparells mèdics estaven correctament. El presumpte agressor ha reconegut que sí que va haver contacte físic però que es devia, com li va dir a la pacient, a una comprovació de si tot estava en el lloc i correctament. El xic ha sigut posat en llibertat amb càrrecs, mentres la policia continua amb la investigació.

 

 

Abusos en un centre de desintoxicació de València

Este dijous de matí també s’ha sabut d‘uns altres abusos en un centre de desintoxicació de la ciutat de València, en la que una xica, de 21 anys, ha sigut obligada i coaccionada a mantindre relacions sexuals amb el seu terapeuta, un home de 53 anys.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, la Policia Nacional ha detingut a l’home com a autor d’un delicte continu d’abusos sexuals, ja que portava en esta situació des del passat mes de novembre fins a febrer d’este any, mes en el que va ser denunciat i arrestat.

 

El treballador d’este centre gastava teràpies i tècniques psicològiques per a coaccionar a la xica i abusar sexualment d’ella en el seu despatx, a on l’home feia la presumpta teràpia. A demés, la víctima assegura que el treballador estava obsessionada amb ella i li demanava, constantment, que li passara vídeos seus de contingut sexual i obligant-la, en alguna ocasió, a masturbar-se davant d’ell.

 

L’home, detingut el passat 26 de febrer, va ser posat en llibertat perquè no tenia cap antecedent penal, però amb l’obligació d’aparèixer davant del jutge quan se li demane.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.