Detingut per abusar d’una pacient un treballador de l’Hospital General de Castelló

Hospital General de Castelló

Hospital General de Castelló | Google Maps

 

Un treballador de l’Hospital General de Castelló ha sigut detingut després d’estar acusat de ser autor, presumptament, d’una agressió sexual cap a una pacient, ja que la víctima assegura que la va tocar sense el seu consentiment.

 

Els fets es van produir fa un parell de dies, quan la dona va anar a la Policia Nacional per a posar una denúncia en la que explicava que va patir tocaments per part d’un treballador de l’hospital mentres ella estava baix els efectes d’una sedació, però que era conscient en tot moment, segons informa ‘Mediterráneo’.

 

La víctima va explicar que el treballador mostrava un desig sexual mentres l’estava tocant i que quan es va donar compte que ella era conscient i es notava incòmoda, el xic li va dir que estava mirant si els aparells mèdics estaven correctament. El presumpte agressor ha reconegut que sí que va haver contacte físic però que es devia, com li va dir a la pacient, a una comprovació de si tot estava en el lloc i correctament. El xic ha sigut posat en llibertat amb càrrecs, mentres la policia continua amb la investigació.

 

 

Abusos en un centre de desintoxicació de València

Este dijous de matí també s’ha sabut d‘uns altres abusos en un centre de desintoxicació de la ciutat de València, en la que una xica, de 21 anys, ha sigut obligada i coaccionada a mantindre relacions sexuals amb el seu terapeuta, un home de 53 anys.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, la Policia Nacional ha detingut a l’home com a autor d’un delicte continu d’abusos sexuals, ja que portava en esta situació des del passat mes de novembre fins a febrer d’este any, mes en el que va ser denunciat i arrestat.

 

El treballador d’este centre gastava teràpies i tècniques psicològiques per a coaccionar a la xica i abusar sexualment d’ella en el seu despatx, a on l’home feia la presumpta teràpia. A demés, la víctima assegura que el treballador estava obsessionada amb ella i li demanava, constantment, que li passara vídeos seus de contingut sexual i obligant-la, en alguna ocasió, a masturbar-se davant d’ell.

 

L’home, detingut el passat 26 de febrer, va ser posat en llibertat perquè no tenia cap antecedent penal, però amb l’obligació d’aparèixer davant del jutge quan se li demane.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PPCV reclama al Govern un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana al setembre

El PPCV considera que l’ajornament del Consell de Política Fiscal i Financera dona temps al Govern per a presentar en setembre una proposta de nou finançament autonòmic que siga justa per a la Comunitat Valenciana, amb fons de nivellació i abordatge del deute històric.

El PSPV acusa Pérez Llorca d’“alta traïció política” si frena el nou finançament autonòmic

El PSPV adverteix que Juanfran Pérez Llorca cometrà un “delicte polític d’alta traïció” si la Comunitat Valenciana no se suma al nou model de finançament autonòmic, que segons Fedea corregiria en 2027 l’infrafinançament històric dels valencians.

Aemet activa alerta groga per tempestes amb granís a l’interior de Castelló i del nord de València

Aemet ha activat per a este dijous i divendres l’alerta groga per tempestes amb granís i ratxes de vent fortes a l’interior de Castelló i al nord de la província de València, i per calor al litoral sud valencià.

El nou portacontenidors ecològic de JSV reduïx a la mitat el consum entre Alacant i Canàries

JSV ha posat en servici al port d’Alacant el MilaGreen, el seu primer vaixell portacontenidors propi, que reduïx a la mitat el consum de combustible en la ruta de provisió de la península a les illes Canàries. El buc, de 38 milions d’euros, està preparat per a usar metanol verd i connectar-se a la xarxa elèctrica durant les operacions en port.

Consell per a vore l’eclipsi solar: ulleres homologades i sempre posades

El Ministeri de Consum recorda que l’eclipsi solar del 12 d’agost només s’ha de mirar amb ulleres certificades ISO 12312-2:2015, comprades en canals oficials i sense llevar-se-les en cap moment.

La Policia registra el bar on un home ha matat un jove a València

La Policia Nacional ha registrat este dijous el bar de València on un home de 62 anys va matar dimecres un jove de 20 anys amb un objecte metàl·lic. L’home, propietari del local i de nacionalitat colombiana com la víctima, ha sigut traslladat al registre però encara no ha passat a disposició judicial.

Confiscats quasi 700 productes falsificats en parades il·legals d’Oropesa i Peníscola

La Guàrdia Civil ha confiscat prop de 700 articles falsificats venuts en parades ambulants il·legals a Oropesa del Mar i Peníscola, valorats en més de 10.700 euros, i ha denunciat administrativament dues persones.

Tempestes de vesprada a l’interior nord i oratge estable a la costa

L’interior de Castelló pot registrar ruixats i tempestes localment fortes esta vesprada, mentres les temperatures es mantenen estables en tota la Comunitat Valenciana.
FILMOTECA D'ESTIU