Detingut per abusar d’una pacient un treballador de l’Hospital General de Castelló

Hospital General de Castelló

Hospital General de Castelló | Google Maps

 

Un treballador de l’Hospital General de Castelló ha sigut detingut després d’estar acusat de ser autor, presumptament, d’una agressió sexual cap a una pacient, ja que la víctima assegura que la va tocar sense el seu consentiment.

 

Els fets es van produir fa un parell de dies, quan la dona va anar a la Policia Nacional per a posar una denúncia en la que explicava que va patir tocaments per part d’un treballador de l’hospital mentres ella estava baix els efectes d’una sedació, però que era conscient en tot moment, segons informa ‘Mediterráneo’.

 

La víctima va explicar que el treballador mostrava un desig sexual mentres l’estava tocant i que quan es va donar compte que ella era conscient i es notava incòmoda, el xic li va dir que estava mirant si els aparells mèdics estaven correctament. El presumpte agressor ha reconegut que sí que va haver contacte físic però que es devia, com li va dir a la pacient, a una comprovació de si tot estava en el lloc i correctament. El xic ha sigut posat en llibertat amb càrrecs, mentres la policia continua amb la investigació.

 

 

Abusos en un centre de desintoxicació de València

Este dijous de matí també s’ha sabut d‘uns altres abusos en un centre de desintoxicació de la ciutat de València, en la que una xica, de 21 anys, ha sigut obligada i coaccionada a mantindre relacions sexuals amb el seu terapeuta, un home de 53 anys.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, la Policia Nacional ha detingut a l’home com a autor d’un delicte continu d’abusos sexuals, ja que portava en esta situació des del passat mes de novembre fins a febrer d’este any, mes en el que va ser denunciat i arrestat.

 

El treballador d’este centre gastava teràpies i tècniques psicològiques per a coaccionar a la xica i abusar sexualment d’ella en el seu despatx, a on l’home feia la presumpta teràpia. A demés, la víctima assegura que el treballador estava obsessionada amb ella i li demanava, constantment, que li passara vídeos seus de contingut sexual i obligant-la, en alguna ocasió, a masturbar-se davant d’ell.

 

L’home, detingut el passat 26 de febrer, va ser posat en llibertat perquè no tenia cap antecedent penal, però amb l’obligació d’aparèixer davant del jutge quan se li demane.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

CGT demana personar-se com a acusació popular en el cas de les vivendes dels Naus

El sindicat CGT sol·licita personar-se com a acusació popular en la causa per l'adjudicació de les vivendes públiques dels Naus a la Platja de Sant Joan d'Alacant, ja sota investigació judicial i amb diverses dimissions polítiques.

La Policia investiga l’apunyalament d’un jove en l’avinguda Blasco Ibáñez de València

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un jove de 21 anys en l'avinguda Blasco Ibáñez de València, ocorregut de matinada i sense detencions de moment.

Les hipoteques sobre vivenda es disparen un 18,2% al març en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes en la Comunitat Valenciana van augmentar un 18,2% al març, fins a 5.592 operacions, en un context de fort repunt a nivell estatal i predomini del tipus fix.

La Universitat de València es consolida entre les deu universitats amb millor rendiment acadèmic

La Universitat de València figura en el grup de les deu universitats amb millor rendiment acadèmic en l'últim rànquing CYD, que avalua docència, investigació, internacionalització, transferència i ús dels seus egressats.

Educació i sindicats encaren la seua sèptima reunió per a atallar la vaga docent en la Comunitat

Educació i els sindicats docents celebren la seua sèptima reunió per a intentar desconvocar la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària valenciana, amb el focus en plantilles i infraestructures.

El Mediterrani més fresc retarda les nits tropicals en el sud-est peninsular

L'inici de les nits tropicals en el sud-est peninsular es retarda en 2026 perquè el Mediterrani manté temperatures una mica inferiors a l'habitual a la fi de maig.

Dos detinguts a Benetússer després d’una transacció amb 8 quilos de cocaïna i 87.000 euros

La Guàrdia Civil va detindre a Benetússer a dos hòmens de 44 i 50 anys després d'interceptar una transacció en la qual es van intervindre 8 quilos de cocaïna i 87.150 euros en efectiu.

El València Basket assalta Zaragoza i fica en dificultats al Casademont

El València Basket es va imposar al Casademont Zaragoza (86-98), fa un pas avant cap a la segona plaça de la Lliga Endesa i deixa als aragonesos pendents d'una final per la permanència a Lugo.