Detingut per abusar d’una pacient un treballador de l’Hospital General de Castelló

Hospital General de Castelló

Hospital General de Castelló | Google Maps

 

Un treballador de l’Hospital General de Castelló ha sigut detingut després d’estar acusat de ser autor, presumptament, d’una agressió sexual cap a una pacient, ja que la víctima assegura que la va tocar sense el seu consentiment.

 

Els fets es van produir fa un parell de dies, quan la dona va anar a la Policia Nacional per a posar una denúncia en la que explicava que va patir tocaments per part d’un treballador de l’hospital mentres ella estava baix els efectes d’una sedació, però que era conscient en tot moment, segons informa ‘Mediterráneo’.

 

La víctima va explicar que el treballador mostrava un desig sexual mentres l’estava tocant i que quan es va donar compte que ella era conscient i es notava incòmoda, el xic li va dir que estava mirant si els aparells mèdics estaven correctament. El presumpte agressor ha reconegut que sí que va haver contacte físic però que es devia, com li va dir a la pacient, a una comprovació de si tot estava en el lloc i correctament. El xic ha sigut posat en llibertat amb càrrecs, mentres la policia continua amb la investigació.

 

 

Abusos en un centre de desintoxicació de València

Este dijous de matí també s’ha sabut d‘uns altres abusos en un centre de desintoxicació de la ciutat de València, en la que una xica, de 21 anys, ha sigut obligada i coaccionada a mantindre relacions sexuals amb el seu terapeuta, un home de 53 anys.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, la Policia Nacional ha detingut a l’home com a autor d’un delicte continu d’abusos sexuals, ja que portava en esta situació des del passat mes de novembre fins a febrer d’este any, mes en el que va ser denunciat i arrestat.

 

El treballador d’este centre gastava teràpies i tècniques psicològiques per a coaccionar a la xica i abusar sexualment d’ella en el seu despatx, a on l’home feia la presumpta teràpia. A demés, la víctima assegura que el treballador estava obsessionada amb ella i li demanava, constantment, que li passara vídeos seus de contingut sexual i obligant-la, en alguna ocasió, a masturbar-se davant d’ell.

 

L’home, detingut el passat 26 de febrer, va ser posat en llibertat perquè no tenia cap antecedent penal, però amb l’obligació d’aparèixer davant del jutge quan se li demane.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.