18.8 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Detingut per abusar d’una pacient un treballador de l’Hospital General de Castelló

Hospital General de Castelló

Hospital General de Castelló | Google Maps

 

Un treballador de l’Hospital General de Castelló ha sigut detingut després d’estar acusat de ser autor, presumptament, d’una agressió sexual cap a una pacient, ja que la víctima assegura que la va tocar sense el seu consentiment.

 

Els fets es van produir fa un parell de dies, quan la dona va anar a la Policia Nacional per a posar una denúncia en la que explicava que va patir tocaments per part d’un treballador de l’hospital mentres ella estava baix els efectes d’una sedació, però que era conscient en tot moment, segons informa ‘Mediterráneo’.

 

La víctima va explicar que el treballador mostrava un desig sexual mentres l’estava tocant i que quan es va donar compte que ella era conscient i es notava incòmoda, el xic li va dir que estava mirant si els aparells mèdics estaven correctament. El presumpte agressor ha reconegut que sí que va haver contacte físic però que es devia, com li va dir a la pacient, a una comprovació de si tot estava en el lloc i correctament. El xic ha sigut posat en llibertat amb càrrecs, mentres la policia continua amb la investigació.

 

 

Abusos en un centre de desintoxicació de València

Este dijous de matí també s’ha sabut d‘uns altres abusos en un centre de desintoxicació de la ciutat de València, en la que una xica, de 21 anys, ha sigut obligada i coaccionada a mantindre relacions sexuals amb el seu terapeuta, un home de 53 anys.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, la Policia Nacional ha detingut a l’home com a autor d’un delicte continu d’abusos sexuals, ja que portava en esta situació des del passat mes de novembre fins a febrer d’este any, mes en el que va ser denunciat i arrestat.

 

El treballador d’este centre gastava teràpies i tècniques psicològiques per a coaccionar a la xica i abusar sexualment d’ella en el seu despatx, a on l’home feia la presumpta teràpia. A demés, la víctima assegura que el treballador estava obsessionada amb ella i li demanava, constantment, que li passara vídeos seus de contingut sexual i obligant-la, en alguna ocasió, a masturbar-se davant d’ell.

 

L’home, detingut el passat 26 de febrer, va ser posat en llibertat perquè no tenia cap antecedent penal, però amb l’obligació d’aparèixer davant del jutge quan se li demane.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alacant frega el 10% de la construcció i rehabilitació de vivendes a Espanya

Alacant va concentrar el 9,2% dels visats d'obra nova i rehabilitació residencial en 2025, amb focus a Torrevieja, Elx, Sant Joan d'Alacant i la capital. L'impuls es va recolzar en obra nova i en una forta pujada de la rehabilitació de vivenda.

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per ratxes de 90 km/h en el litoral i sud de València

Aemet activarà l'avís taronja en el litoral i l'interior sud de València per vent d'oest amb ratxes de fins a 90 km/h. Castelló i Alacant quedaran en avís groc.

Chiva recupera el carrer Buñol i el Pont Vell, la seua zona zero de la DANA

L'Ajuntament ha culminat la reconstrucció del carrer Buñol i del Pont Vell, oberts al trànsit i al pas per als vianants des d'agost, després dels danys de la DANA. La intervenció retorna la normalitat al barri antic i reforça la seguretat al costat del barranc.

La província de València registra la nit de febrer més càlida de l’última dècada

Les mínimes han repuntat pel vent de ponent i han deixat la nit de febrer més càlida en deu anys a la província de València, amb 18,8 °C a Miramar.

Tres comunitats en alerta taronja i altres onze en groc per vent, pluja i onatge

Andalusia, Galícia i la Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per vent, pluja i mala mar, mentres altres onze comunitats mantenen avisos grocs.

Benidorm Fest 2026 obri els seus semifinals amb Kenneth com a favorit i marge per a sorpreses

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 arranca amb Kenneth com a favorit per l'impacte de 'Els ulls no mentixen' i un cartell divers que pot oferir sorpreses. El vot 50/50 entre jurat i públic promet una nit oberta.

11 de febrer posa el focus en dones i ciència: avanços i bretxes encara per tancar

L'11 de febrer visibilitza el paper de xiquetes i dones en la ciència. Les dades d'ONU i d'Espanya assenyalen avanços desiguals i bretxes en STEM i lideratge.

El president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer compareixerà al Senat per la dana

Miguel Polo acudirà este dimarts a la comissió d'investigació del Senat per a detallar l'actuació de la CHJ en la dana d'octubre de 2024. La cita arriba després de la seua declaració judicial i en ple debat polític sobre l'ús del SAIH i la coordinació en el Cecopi.