Tres dies marcats per la inestabilitat

Imatge d'un matí amb força núvols baixos a Catalunya

Hui encara començarà el dia amb sol, o almenys amb ullades de sol però no tardarem a tindre notícia de la pluja i de les tronades que començaran deixat alguna gota cap a migdia al nord i per l’interior. Aniran gestant-se els núvols de tempesta a les zones de muntanya per progressar després cap al centre del territori i fins i tot cal esperar que toquen punts de la costa a última hora de la vesprada o a poqueta nit.

Temps dimarts 20 abril

Les temperatures mínimes han pujat i les màximes baixaran.

Temperatures dimarts 20 abril

Demà dimecres l’oratge presentarà la mateixa seqüència. Les primeres hores del dia assistirem a una alternança de núvols i clars, però els núvols es faran més compactes amb el pas de les hores i començaran a donar les primeres pluges cap a migdia al nord i a l’interior. Serà de nou de vesprada i a poqueta nit quan el cel quedarà més tancat i les pluges es facen més generals.

Temps dimecres 21 abril

Localment cal esperar algun ruixat en forma de tempesta de més entitat.

temperatures dimecres 21 abril

Les pluges ens afectaran la matinada de dimecres a dijous i durant tota la jornada de dijous deixant el dia prou més humit i fresc.

Divendres els núvols encara seran abundants però només cal esperar ruixats dèbils que pense que afectaran preferentment la costa.

Cal esperar a veure com evolucionen els mapes de cara al cap de setmana però tot indica que l’oratge es mantindrà inestable, variable i insegur amb una borrasca que vol creuar la Península per l’Estret deixant de nou el cel cobert i pluges a partir de dissabte de vesprada avançant de sud a nord.

Mapa temps dimecres 21 abril

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.