Valors d’ona de calor

Portem uns dies de molta calor, i com habitualment es diu: no és res per al que ha de vindre.

Tenim dies per davant d’estabilitat però sobretot de molta calor perquè encara que hui baixaran lleugerament les temperatures i la calor es farà un poc més suportable la recta final de la setmana es presenta molt calorosa amb valors d’ona de calor estival quan les temperatures s’enfilen al voltant o per damunt dels 40 graus i s’acosten als 35 a la costa.

El llevant s’ha reforçat en les últimes hores al sud on ha alçat un poc la mar. De matí hi haurà núvols baixos i boires a la costa i de vesprada creixeran nuvolades a les muntanyes del nord i de l’interior sense més conseqüència.

Demà divendres tornarem a notar com pugen les temperatures a partir de migdia i durant la vesprada. L’ascens serà més marcat a l’interior que a la costa però ens marcarà el camí que seguiran els termòmetres el cap de setmana perquè encara que de vesprada el cel quedarà un poc més cobert això només farà que deixar l’ambient més bascós.

Es confirmen les pitjors previsions per al cap de setmana perquè tots tenim ganes de platja i de piscina però potser siga un poc massa prompte per superar els 35 graus i fins i tot arribar a tocar els 40 graus durant el cap de setmana.

I tot apunta que la setmana que ve també començarà molt calorosa. Amb ponent i temperatures per damunt dels 35 graus a la franja costanera i a les comarques centrals.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.