Valors d’ona de calor

Portem uns dies de molta calor, i com habitualment es diu: no és res per al que ha de vindre.

Tenim dies per davant d’estabilitat però sobretot de molta calor perquè encara que hui baixaran lleugerament les temperatures i la calor es farà un poc més suportable la recta final de la setmana es presenta molt calorosa amb valors d’ona de calor estival quan les temperatures s’enfilen al voltant o per damunt dels 40 graus i s’acosten als 35 a la costa.

El llevant s’ha reforçat en les últimes hores al sud on ha alçat un poc la mar. De matí hi haurà núvols baixos i boires a la costa i de vesprada creixeran nuvolades a les muntanyes del nord i de l’interior sense més conseqüència.

Demà divendres tornarem a notar com pugen les temperatures a partir de migdia i durant la vesprada. L’ascens serà més marcat a l’interior que a la costa però ens marcarà el camí que seguiran els termòmetres el cap de setmana perquè encara que de vesprada el cel quedarà un poc més cobert això només farà que deixar l’ambient més bascós.

Es confirmen les pitjors previsions per al cap de setmana perquè tots tenim ganes de platja i de piscina però potser siga un poc massa prompte per superar els 35 graus i fins i tot arribar a tocar els 40 graus durant el cap de setmana.

I tot apunta que la setmana que ve també començarà molt calorosa. Amb ponent i temperatures per damunt dels 35 graus a la franja costanera i a les comarques centrals.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla