Valors d’ona de calor

Portem uns dies de molta calor, i com habitualment es diu: no és res per al que ha de vindre.

Tenim dies per davant d’estabilitat però sobretot de molta calor perquè encara que hui baixaran lleugerament les temperatures i la calor es farà un poc més suportable la recta final de la setmana es presenta molt calorosa amb valors d’ona de calor estival quan les temperatures s’enfilen al voltant o per damunt dels 40 graus i s’acosten als 35 a la costa.

El llevant s’ha reforçat en les últimes hores al sud on ha alçat un poc la mar. De matí hi haurà núvols baixos i boires a la costa i de vesprada creixeran nuvolades a les muntanyes del nord i de l’interior sense més conseqüència.

Demà divendres tornarem a notar com pugen les temperatures a partir de migdia i durant la vesprada. L’ascens serà més marcat a l’interior que a la costa però ens marcarà el camí que seguiran els termòmetres el cap de setmana perquè encara que de vesprada el cel quedarà un poc més cobert això només farà que deixar l’ambient més bascós.

Es confirmen les pitjors previsions per al cap de setmana perquè tots tenim ganes de platja i de piscina però potser siga un poc massa prompte per superar els 35 graus i fins i tot arribar a tocar els 40 graus durant el cap de setmana.

I tot apunta que la setmana que ve també començarà molt calorosa. Amb ponent i temperatures per damunt dels 35 graus a la franja costanera i a les comarques centrals.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.