Valors d’ona de calor

Portem uns dies de molta calor, i com habitualment es diu: no és res per al que ha de vindre.

Tenim dies per davant d’estabilitat però sobretot de molta calor perquè encara que hui baixaran lleugerament les temperatures i la calor es farà un poc més suportable la recta final de la setmana es presenta molt calorosa amb valors d’ona de calor estival quan les temperatures s’enfilen al voltant o per damunt dels 40 graus i s’acosten als 35 a la costa.

El llevant s’ha reforçat en les últimes hores al sud on ha alçat un poc la mar. De matí hi haurà núvols baixos i boires a la costa i de vesprada creixeran nuvolades a les muntanyes del nord i de l’interior sense més conseqüència.

Demà divendres tornarem a notar com pugen les temperatures a partir de migdia i durant la vesprada. L’ascens serà més marcat a l’interior que a la costa però ens marcarà el camí que seguiran els termòmetres el cap de setmana perquè encara que de vesprada el cel quedarà un poc més cobert això només farà que deixar l’ambient més bascós.

Es confirmen les pitjors previsions per al cap de setmana perquè tots tenim ganes de platja i de piscina però potser siga un poc massa prompte per superar els 35 graus i fins i tot arribar a tocar els 40 graus durant el cap de setmana.

I tot apunta que la setmana que ve també començarà molt calorosa. Amb ponent i temperatures per damunt dels 35 graus a la franja costanera i a les comarques centrals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingudes dos dones per exercir com a metgesses sense titulació i falsificar receptes a Santa Pola

La Guàrdia Civil deté a Santa Pola a dos dones acusades d'exercir com a metgesses sense titulació homologada, realitzar tractaments invasius i falsificar receptes per a obtindre fàrmacs.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la seua postura sobre la prioritat nacional i el col·lapse dels servicis públics

Pérez Llorca afrontarà en el ple de Les Corts una sessió de control centrada en la prioritat nacional, les crítiques per prioritzar interessos partidistes i el col·lapse dels servicis públics.

Catorze jóvens, cinc d’ells menors, investigats per càntics racistes i desordes a Alginet

La Guàrdia Civil investiga a catorze persones, entre elles cinc menors, per amenaces, càntics racistes i danys al mobiliari urbà a Alginet, a les quals se'ls atribuïxen delictes d'odi i desordes públics.

Els bombers contenen dos incendis industrials en desballestaments d’Onda

Els bombers treballen en l'extinció de dos incendis industrials en desballestaments i una empresa de palets a Onda, ja continguts però encara actius, després d'una nit d'intensa intervenció.

Mosquera advertix abans de les semifinals: L’Atlètic li ho deixarà tot i nosaltres més

Cristhian Mosquera repassa la seua primera temporada en l'Arsenal, valora el repte de les semifinals de Champions davant l'Atlètic de Madrid i subratlla que l'equip està preparat per a barallar per Premier i Lliga de Campions fins al final.

Ábalos es prepara per a declarar en el Suprem acusat de corrupció pels contractes de màscares

José Luis Ábalos afronta esta setmana la seua primera declaració davant el Tribunal Suprem després de cinc mesos a la presó preventiva per presumpta corrupció en contractes de màscares durant la pandèmia.

Els agents de l’UCO defenen davant el Suprem la seua investigació a Ábalos

Una desena d'agents de l'UCO exposa en el Tribunal Suprem els informes que apunten al paper de José Luis Ábalos en la presumpta trama de comissions per contractes de màscares.

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.