14.5 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Vídeo: Continua nevant en diferents punts del territori valencià

 

ACTUALITZAT 18/03/2021 a les 17.30 hores: El temporal que experimenta este dijous la Comunitat Valenciana, amb pluges generalitzades, també ha portat neu en algunes comarques, com la de la Vall d’Albaida (València), amb cotes de menys de 500 metres d’Altura. 

 

Entre les localitats de la comarca, el municipi de Bocairent s’ha vestit de blanc en les últimes hores, concretament des de les 14.00 hores, i a hores d’ara encara continua nevant. 

 

Però Bocairent no ha sigut l’únic municipi afectat per la neu. Fontanars dels Alforins, Moixent, Ontinyent i Agullent també han registrat precipitacions en forma de neu. No s’ha produït cap incident pel moment.

 

 

 

La neu arriba a les muntanyes de l’interior de València

La neu ha tret el cap este matí de dijous, 18 de març, en algunes muntanyes de l’interior de la província de València i els termòmetres han baixat fins a 10 °C respecte a ahir, segons ha informat l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

 

La temperatura en la ciutat de València, cap a les 11.00 hores era de 8.5 °C, 9° menys que ahir a la mateixa hora, quan el termòmetre marcava uns 17.5. En la ciutat de Castelló, la temperatura era de 8.8 °C, 8.6 menys que ahir; i en la ciutat d’Alacant era d’11.6, 5.5 menys que el dimecres.

 

 

A demés, en algunes muntanyes de l’interior de la província de  València, en cotes superiors a 1.000-1.100, ha nevat de manera feble. També durant el matí s’han registrat raigs en la mar, entre les localitats de Santa Pola i Guardamar del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a demés de ruixats d’intensitat forta en diverses zones del litoral d’Alacant.

 

 

 

Hi ha precipitacions generalitzades en el litoral sud de Castelló i litoral de València, i són més intenses en el litoral d’Alacant. Des del ‘112 Comunitat Valenciana’ han informat que s’ha establit el nivell groc en el litoral sud de València i nord i sud d’Alacant. Per a demà hi ha nivell groc a l’interior nord de la Comunitat.

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.