Mónica Hoyos traurà la seua marca pròpia d’arracades

Mónica Hoyos

Mónica Hoyos vol emprendre una nova aventura comercial  | TELECINCO

 

Tot i que Mónica Hoyos ha invertit temps i esforç per a col·laborar en algun programa de televisió, l’exparella de Carlos Lozano no ha tingut sort. Encara que la vam poder vore col·laborar en el plató d’‘El Programa del verano’ i ‘Viva la vida’, pareix que no ha pogut firmar cap acord per a continuar la seua carrera televisiva. Ara, Hoyos ha decidit començar de nou i emprendre el seu propi negoci traguent una marca d’arracades amb el seu nom.

 

La nova marca d’arracades de Mónica Hoyos

I ara, l’exconcursant de ‘Supervivientes’ ha fet pública la notícia de la seua nova marca d’arracades a través del seu perfil d’Instagram. Molt feliç per compartir eixa novetat amb els seus seguidors, assegura que traurà productes bonicos i econòmics baix el seu nom. «Madrid… la meua cara és un per a on comence… enviant-vos una foto de les arracades de la meua pròxima marca #monicahoyos que serà la més bonica i econòmica del món», comentava Mónica Hoyos acompanyant la imatge a on lluïx unes llargues arracades.

 

 

 

Amb esta nova etapa professional, Mónica entra a formar part del món empresarial i experimenta el mateix camí que altres dones d’èxit amb esta classe de productes com, per exemple, María Pascual o Elena Tabla. Pareix que els tres mesos de supervivència en el reality d’aventures han fet que Hoyos haja madurat i haja decidit anteposar la seua felicitat sense permetre que ningú l’obstaculitze per tal de fer realitat els seus somnis.

 

A banda d’això, l’exsupervivent ha confessat tindre ganes de tornar a estar enamorada, a pesar de les seqüeles psicològiques que encara ha de pair. El seu criteri és ferm i vol trobar algú més jove que ella, tot i que és conscient que l’amor no entén d’edats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.