Mónica Hoyos ha vetat a Miriam Saavedra a ‘Supervivientes’

Mónica Hoyos

Mónica Hoyos és, junt amb la seua exparella Carlos Lozano, concursant de ‘Supervivientes’ | TELECINCO

 

Després dels suposats privilegis d’Isabel Pantoja a ‘Supervivientes’, arriben els vetos de Mónica Hoyos. Segons ha explicat aquesta setmana la periodista de ‘El Programa de Ana Rosa’ Marta Riesco, l’exparella de Carlos Lozano, també concursant d’aquesta nova edició del programa de Telecinco, hauria demanat a la direcció vetar a la que va ser parella de Lozano, Miriam Saavedra.

 

Cal recordar que les dos van protagonitzar durs enfrontaments durant l’última edició de ‘GH Vip’, la qual va acabar guanyant Saavedra. Per tant, amb l’objectiu de no tornar a vore’s les cares, Hoyos hauria vetat a Saavedra a l’illa i en els programes a Madrid en els que ella estiga present. Si no era així, va afirmar la periodista Riesco, Hoyos es plantejava la possibilitat de no anar a ‘Supervivientes’.

 

 

Joaquín Prat posa en dubte la petició de Hoyos

Finalment, tant Lozano com Hoyos, que tenen una filla en comú fruit de la seua relació sentimental, han decidit participar en un dels programes estrella de Mediaset. Per tant, tot fa pensar que la direcció ha fet cas a les peticions de Hoyos. No obstant això, no pensa el mateix Joaquín Prat, que va assegurar a Riesco que el programa no accepta cap tipus de veto i, menys, per part de cap concursant.

 

La periodista Marta Riesco es va reunir amb Mónica Hoyos | TELECINCO

 

A més, segons explicaven al programa, una cosa és que Hoyos no vulga vore a Saavedra, però cal no oblidar que és possible que sí que ho faça Lozano. Siga com siga, el cert és que Hoyos ja no s’ho pot pensar més, ja que els concursants ja han passat la seua primera nit a Hondures, després que el programa arrancara la passada nit de dijous.

 

Ja ha començat una de les edicions més esperades de ‘Supervivientes’

Sense dubte, la nit va tindre dos moments estrella. El primer va ser quan Jorge Javier Vázquez va reaparéixer al plató després d’estar unes setmanes allunyat dels focus a causa de l’ictus que va patir. El públic el va rebre amb un fort i reconfortant aplaudiment que li va fer recordar que, després de tot el que ha passat, aquella és sa casa i el seu hàbitat natural.

 

El segon moment més esperat de la nit va ser l’aparició d’Isabel Pantoja i el seu salt de l’helicòpter. La Pantoja no va fallar i els seus fills Kiko Rivera i Chabelita tampoc, ja que els dos van estar presents al plató per a dir-li a sa mare quant l’estimaven.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.