Mor una dona després de ser cornejada a les festes taurines d’Enguera

Una dona ha mort este diumenge després de patir una agafada durant la celebració de les festes taurines de la localitat valenciana d’Enguera, segons han confirmat a Europa Press fonts de la Guàrdia Civil.

Els fets han passat cap a les 17.30 hores, quan una dona ha patit una ferida de banya de toro a la zona de l’aixella. Posteriorment, ha mort mentre era traslladada en ambulància a l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva, han indicat les mateixes fonts.

Pel que sembla, han assenyalat des de l’institut armat i testimonis presencials a Europa Press, la dona ha creuat per una zona del recinte en què s’estava celebrant el festeig a causa d’una “badada”.

En girar una cantonada el bou ha banyat la dona, que ha quedat inconscient i ha sigut evacuada del recinte per diversos assistents a la festa taurina, han indicat els testimonis.

Després d’estos fets, l’Ajuntament d’Enguera, ha suspés l’actuació de l’orquestra programada per a esta nit, així com els actes dels Quintos, els actes taurins de hui i demà, la cercavila i la mascletà d’este dilluns.

Així mateix, la parròquia de la localitat ha ajornat les processons fins dissabte 5 d’octubre a les 20.00 hores. La missa en honor de la Mare de Déu de Fàtima se celebrarà el mateix dissabte, a les 12.00 hores.

El castell de San Miguel ha sigut disparat este diumenge a la nit en memòria de la veïna morta, ha informat el consistori a través de les seues xarxes socials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.