Mor una dona després de ser cornejada a les festes taurines d’Enguera

Una dona ha mort este diumenge després de patir una agafada durant la celebració de les festes taurines de la localitat valenciana d’Enguera, segons han confirmat a Europa Press fonts de la Guàrdia Civil.

Els fets han passat cap a les 17.30 hores, quan una dona ha patit una ferida de banya de toro a la zona de l’aixella. Posteriorment, ha mort mentre era traslladada en ambulància a l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva, han indicat les mateixes fonts.

Pel que sembla, han assenyalat des de l’institut armat i testimonis presencials a Europa Press, la dona ha creuat per una zona del recinte en què s’estava celebrant el festeig a causa d’una “badada”.

En girar una cantonada el bou ha banyat la dona, que ha quedat inconscient i ha sigut evacuada del recinte per diversos assistents a la festa taurina, han indicat els testimonis.

Després d’estos fets, l’Ajuntament d’Enguera, ha suspés l’actuació de l’orquestra programada per a esta nit, així com els actes dels Quintos, els actes taurins de hui i demà, la cercavila i la mascletà d’este dilluns.

Així mateix, la parròquia de la localitat ha ajornat les processons fins dissabte 5 d’octubre a les 20.00 hores. La missa en honor de la Mare de Déu de Fàtima se celebrarà el mateix dissabte, a les 12.00 hores.

El castell de San Miguel ha sigut disparat este diumenge a la nit en memòria de la veïna morta, ha informat el consistori a través de les seues xarxes socials.

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.