Mor una dona després de ser cornejada a les festes taurines d’Enguera

Una dona ha mort este diumenge després de patir una agafada durant la celebració de les festes taurines de la localitat valenciana d’Enguera, segons han confirmat a Europa Press fonts de la Guàrdia Civil.

Els fets han passat cap a les 17.30 hores, quan una dona ha patit una ferida de banya de toro a la zona de l’aixella. Posteriorment, ha mort mentre era traslladada en ambulància a l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva, han indicat les mateixes fonts.

Pel que sembla, han assenyalat des de l’institut armat i testimonis presencials a Europa Press, la dona ha creuat per una zona del recinte en què s’estava celebrant el festeig a causa d’una “badada”.

En girar una cantonada el bou ha banyat la dona, que ha quedat inconscient i ha sigut evacuada del recinte per diversos assistents a la festa taurina, han indicat els testimonis.

Després d’estos fets, l’Ajuntament d’Enguera, ha suspés l’actuació de l’orquestra programada per a esta nit, així com els actes dels Quintos, els actes taurins de hui i demà, la cercavila i la mascletà d’este dilluns.

Així mateix, la parròquia de la localitat ha ajornat les processons fins dissabte 5 d’octubre a les 20.00 hores. La missa en honor de la Mare de Déu de Fàtima se celebrarà el mateix dissabte, a les 12.00 hores.

El castell de San Miguel ha sigut disparat este diumenge a la nit en memòria de la veïna morta, ha informat el consistori a través de les seues xarxes socials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.