9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Mor una dona després de ser cornejada a les festes taurines d’Enguera

Una dona ha mort este diumenge després de patir una agafada durant la celebració de les festes taurines de la localitat valenciana d’Enguera, segons han confirmat a Europa Press fonts de la Guàrdia Civil.

Els fets han passat cap a les 17.30 hores, quan una dona ha patit una ferida de banya de toro a la zona de l’aixella. Posteriorment, ha mort mentre era traslladada en ambulància a l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva, han indicat les mateixes fonts.

Pel que sembla, han assenyalat des de l’institut armat i testimonis presencials a Europa Press, la dona ha creuat per una zona del recinte en què s’estava celebrant el festeig a causa d’una “badada”.

En girar una cantonada el bou ha banyat la dona, que ha quedat inconscient i ha sigut evacuada del recinte per diversos assistents a la festa taurina, han indicat els testimonis.

Després d’estos fets, l’Ajuntament d’Enguera, ha suspés l’actuació de l’orquestra programada per a esta nit, així com els actes dels Quintos, els actes taurins de hui i demà, la cercavila i la mascletà d’este dilluns.

Així mateix, la parròquia de la localitat ha ajornat les processons fins dissabte 5 d’octubre a les 20.00 hores. La missa en honor de la Mare de Déu de Fàtima se celebrarà el mateix dissabte, a les 12.00 hores.

El castell de San Miguel ha sigut disparat este diumenge a la nit en memòria de la veïna morta, ha informat el consistori a través de les seues xarxes socials.

Últimes notícies

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.