Mor una dona després de ser cornejada a les festes taurines d’Enguera

Una dona ha mort este diumenge després de patir una agafada durant la celebració de les festes taurines de la localitat valenciana d’Enguera, segons han confirmat a Europa Press fonts de la Guàrdia Civil.

Els fets han passat cap a les 17.30 hores, quan una dona ha patit una ferida de banya de toro a la zona de l’aixella. Posteriorment, ha mort mentre era traslladada en ambulància a l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva, han indicat les mateixes fonts.

Pel que sembla, han assenyalat des de l’institut armat i testimonis presencials a Europa Press, la dona ha creuat per una zona del recinte en què s’estava celebrant el festeig a causa d’una “badada”.

En girar una cantonada el bou ha banyat la dona, que ha quedat inconscient i ha sigut evacuada del recinte per diversos assistents a la festa taurina, han indicat els testimonis.

Després d’estos fets, l’Ajuntament d’Enguera, ha suspés l’actuació de l’orquestra programada per a esta nit, així com els actes dels Quintos, els actes taurins de hui i demà, la cercavila i la mascletà d’este dilluns.

Així mateix, la parròquia de la localitat ha ajornat les processons fins dissabte 5 d’octubre a les 20.00 hores. La missa en honor de la Mare de Déu de Fàtima se celebrarà el mateix dissabte, a les 12.00 hores.

El castell de San Miguel ha sigut disparat este diumenge a la nit en memòria de la veïna morta, ha informat el consistori a través de les seues xarxes socials.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana suma 33.300 ocupats i redueix l’atur en 23.000 persones en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha incrementat en 33.300 les persones ocupades i ha reduït l’atur en 23.000 en el segon trimestre de l’any, encara amb una taxa de desocupació per damunt de la mitjana estatal.

Nit tranquil·la a la Vall d’Uixó però l’incendi continua actiu i ja ha arrasat 8.500 hectàrees

La nit ha sigut meteorològicament tranquil·la a la zona de l'incendi de la Vall d'Uixó, però el foc continua actiu en el seu quart dia i ja ha cremat unes 8.500 hectàrees, amb centenars de veïns encara evacuats.

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.
FILMOTECA D'ESTIU