17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Mor per ‘deshidratació extrema’ el periodista Hilario López Millán

Adeu a un dels rostres més mítics de la televisió. El periodista i col·laborador de televisió Hilario López Millán ha mort aquest dijous als 78 anys a causa d’una deshidratació.

Així ho ha anunciat el seu amic Albert Castillón a través de les seues xarxes socials: “Fa unes hores ha mort un geni de la ràdio i de la cobla, el meu amic Hilario López Millán. Una deshidratació extrema va acabar amb un dels grans de la comunicació. El meu condol al seu marit Alberto. Descansarà al costat de la seua mare i la seua amiga Rocío Jurado”.

El periodista ha mort en la seua localitat natal, Hellín, a Albacete, on va passar els seus últims anys de vida al costat del seu marit, Alberto, al qual sempre es va referir com l’amor de la seua vida.

“Continua sent el meu tot. És un company fidel, bon amic, gran conversador, afectuós, culte, no li puc demanar més a la vida. Encara que ja estava molt malalt, a les nostres noces estava convidat Juan de la Rosa, però justament va morir el mateix dia. Sembla humor negre! Així que el nostre viatge de novis va ser al tanatori”, comentava a ‘El Español’ en una de les seues últimes entrevistes, fent gala del seu característic to mordaç.

Va començar molt jove la seua marxa en la ràdio en espais com ‘La lengua viperina‘ o ‘El rincón de la gloria‘. A més, en televisió va col·laborar amb María Teresa Campos en el programa ‘Día a día‘, amb Ana Rosa Quintana en en ‘Sabor a ti‘ o amb Carolina Ferre en ‘Tela marinera‘, de Canal 9.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Getafe enlaira a costa del Vila-real (2-1)

El Getafe va véncer 2-1 al Vila-real amb punts de Arambarri, de penal, i Satriano; Mikautadze va retallar tard. El triomf allunya als azulones del descens.

El vent deixa més de 300 servicis de bombers en la Comunitat Valenciana, amb ratxes de 115 km/h

Els equips d'emergència han atés més de 300 intervencions este dissabte pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana, amb pics de 115 km/h a Castelló. Les ratxes han forçat restriccions en carreteres i nombroses actuacions per caigudes i danys materials.

El port de Castelló ha tancat al trànsit pel temporal i els forts vents

El port de Castelló ha tancat al trànsit marítim per avís roig de vent i temporal. Es va activar el pla d'autoprotecció i es van demanar mesures preventives a terminals i locals.

Detingut després d’un atropellament mortal a Castelló: un jove va morir i un altre va resultar ferit

La Policia Local ha detingut a un home de 31 anys per l'atropellament de dos jóvens a Castelló de la Plana. Un va morir i un altre va ser traslladat amb politraumatisme.

Vent huracanat i avís roig a Castelló: Oriana colpeja Espanya amb corts i alertes

La borrasca Oriana ha deixat ratxes huracanades en bona part del país, amb avís roig a Castelló, trens suspesos, carreteres limitades i alertes en mòbils. A Sòria s'ha ordenat el confinament i l'inici del desallotjament en Sant Esteban de Gormaz per la crescuda del Duero.

Mor un jove de 21 anys i un altre resulta ferit greu en un atropellament a Castelló

Un atropellament anit al carrer Alemanya de Castelló se salda amb un jove mort i un altre ferit greu. El CICU va activar una SAMU que va confirmar la mort i va traslladar al ferit a l'Hospital General.

La Generalitat ha activat un És-Alert a Castelló pels forts vents

La Generalitat ha enviat un És-Alert als mòbils de Castelló per a alertar de ratxes molt intenses previstes este dissabte. Es demanen desplaçaments mínims i seguir canals oficials.

Bombers atenen prop d’un centenar d’incidències per vent a Castelló i Alacant

Les ratxes de vent han obligat els consorcis a atendre desenes d'intervencions, amb alerta roja a Castelló i sense ferits a Alacant. S'han reforçat parcs i llançat avisos de precaució.