Mor per ‘deshidratació extrema’ el periodista Hilario López Millán

Adeu a un dels rostres més mítics de la televisió. El periodista i col·laborador de televisió Hilario López Millán ha mort aquest dijous als 78 anys a causa d’una deshidratació.

Així ho ha anunciat el seu amic Albert Castillón a través de les seues xarxes socials: “Fa unes hores ha mort un geni de la ràdio i de la cobla, el meu amic Hilario López Millán. Una deshidratació extrema va acabar amb un dels grans de la comunicació. El meu condol al seu marit Alberto. Descansarà al costat de la seua mare i la seua amiga Rocío Jurado”.

El periodista ha mort en la seua localitat natal, Hellín, a Albacete, on va passar els seus últims anys de vida al costat del seu marit, Alberto, al qual sempre es va referir com l’amor de la seua vida.

“Continua sent el meu tot. És un company fidel, bon amic, gran conversador, afectuós, culte, no li puc demanar més a la vida. Encara que ja estava molt malalt, a les nostres noces estava convidat Juan de la Rosa, però justament va morir el mateix dia. Sembla humor negre! Així que el nostre viatge de novis va ser al tanatori”, comentava a ‘El Español’ en una de les seues últimes entrevistes, fent gala del seu característic to mordaç.

Va començar molt jove la seua marxa en la ràdio en espais com ‘La lengua viperina‘ o ‘El rincón de la gloria‘. A més, en televisió va col·laborar amb María Teresa Campos en el programa ‘Día a día‘, amb Ana Rosa Quintana en en ‘Sabor a ti‘ o amb Carolina Ferre en ‘Tela marinera‘, de Canal 9.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.