Mor per ‘deshidratació extrema’ el periodista Hilario López Millán

Adeu a un dels rostres més mítics de la televisió. El periodista i col·laborador de televisió Hilario López Millán ha mort aquest dijous als 78 anys a causa d’una deshidratació.

Així ho ha anunciat el seu amic Albert Castillón a través de les seues xarxes socials: “Fa unes hores ha mort un geni de la ràdio i de la cobla, el meu amic Hilario López Millán. Una deshidratació extrema va acabar amb un dels grans de la comunicació. El meu condol al seu marit Alberto. Descansarà al costat de la seua mare i la seua amiga Rocío Jurado”.

El periodista ha mort en la seua localitat natal, Hellín, a Albacete, on va passar els seus últims anys de vida al costat del seu marit, Alberto, al qual sempre es va referir com l’amor de la seua vida.

“Continua sent el meu tot. És un company fidel, bon amic, gran conversador, afectuós, culte, no li puc demanar més a la vida. Encara que ja estava molt malalt, a les nostres noces estava convidat Juan de la Rosa, però justament va morir el mateix dia. Sembla humor negre! Així que el nostre viatge de novis va ser al tanatori”, comentava a ‘El Español’ en una de les seues últimes entrevistes, fent gala del seu característic to mordaç.

Va començar molt jove la seua marxa en la ràdio en espais com ‘La lengua viperina‘ o ‘El rincón de la gloria‘. A més, en televisió va col·laborar amb María Teresa Campos en el programa ‘Día a día‘, amb Ana Rosa Quintana en en ‘Sabor a ti‘ o amb Carolina Ferre en ‘Tela marinera‘, de Canal 9.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU