Anuncios

Mor per ‘deshidratació extrema’ el periodista Hilario López Millán

Adeu a un dels rostres més mítics de la televisió. El periodista i col·laborador de televisió Hilario López Millán ha mort aquest dijous als 78 anys a causa d’una deshidratació.

Així ho ha anunciat el seu amic Albert Castillón a través de les seues xarxes socials: “Fa unes hores ha mort un geni de la ràdio i de la cobla, el meu amic Hilario López Millán. Una deshidratació extrema va acabar amb un dels grans de la comunicació. El meu condol al seu marit Alberto. Descansarà al costat de la seua mare i la seua amiga Rocío Jurado”.

Anuncios

El periodista ha mort en la seua localitat natal, Hellín, a Albacete, on va passar els seus últims anys de vida al costat del seu marit, Alberto, al qual sempre es va referir com l’amor de la seua vida.

“Continua sent el meu tot. És un company fidel, bon amic, gran conversador, afectuós, culte, no li puc demanar més a la vida. Encara que ja estava molt malalt, a les nostres noces estava convidat Juan de la Rosa, però justament va morir el mateix dia. Sembla humor negre! Així que el nostre viatge de novis va ser al tanatori”, comentava a ‘El Español’ en una de les seues últimes entrevistes, fent gala del seu característic to mordaç.

Va començar molt jove la seua marxa en la ràdio en espais com ‘La lengua viperina‘ o ‘El rincón de la gloria‘. A més, en televisió va col·laborar amb María Teresa Campos en el programa ‘Día a día‘, amb Ana Rosa Quintana en en ‘Sabor a ti‘ o amb Carolina Ferre en ‘Tela marinera‘, de Canal 9.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes es desplacen cap al nord i mantenen l’avís groc en quasi tota la Comunitat Valenciana

Les tempestes que afecten a Alacant es desplacen cap al nord amb intensitat forta i graníssol, mantenint activat l'avís groc per pluges en quasi tota la Comunitat Valenciana.

El Llevant encadena quatre triomfs en el Ciutat i frega la seua millor ratxa en Primera

El Llevant suma quatre victòries consecutives en el Ciutat de València i se situa a un sol triomf d'igualar la seua millor ratxa històrica com a local en Primera Divisió.

El València Basket es juga el passe a la final en Fontajau amb només un punt de renda

El València Basket defén en Fontajau el mínim avantatge reeixit en el Roig Arena per a aconseguir la final de la Lliga Femenina Endesa i assegurar bitllet europeu.

La Comunitat Valenciana aconseguix el major augment històric de professorat amb 8.082 docents més en dos anys

La Comunitat Valenciana suma 8.082 nous docents en dos anys, el major increment de plantilla de la seua història educativa, amb una inversió global de 687 milions d'euros i reforç en inclusió i cobertura de baixes.

Compromís reclama una nova comissió sobre la DANA després de donar per fracassada l’actual

Compromís demana en Les Corts una nova comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 en considerar que l'actual es tanca en fals i no ha aclarit responsabilitats.

CGT Ensenyament crida el professorat a donar suport a la vaga indefinida des del dilluns 11

CGT Ensenyament insta a tot el professorat de la Comunitat Valenciana a sumar-se a la vaga indefinida que arranca el dilluns 11, en defensa d'una educació pública i de qualitat.

Desenrotllen un sistema intel·ligent que detecta fugues d’aigua i danys en canonades en temps real

Un equip amb participació de la Universitat Politècnica de València desenrotlla un sistema que combina fibra òptica distribuïda, intel·ligència artificial i computació en la vora per a vigilar xarxes d'aigua en temps real.

La comissió de la dana de Les Corts afronta la seua recta final després d’un any de treball i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre en Les Corts Valencianes conclourà este mes després d'onze sessions, amb només un terç de les compareixences previstes i un fort xoc polític sobre si es tracta d'un tancament per termini o d'una carpetada.
Anuncios