Mor per ‘deshidratació extrema’ el periodista Hilario López Millán

Adeu a un dels rostres més mítics de la televisió. El periodista i col·laborador de televisió Hilario López Millán ha mort aquest dijous als 78 anys a causa d’una deshidratació.

Així ho ha anunciat el seu amic Albert Castillón a través de les seues xarxes socials: “Fa unes hores ha mort un geni de la ràdio i de la cobla, el meu amic Hilario López Millán. Una deshidratació extrema va acabar amb un dels grans de la comunicació. El meu condol al seu marit Alberto. Descansarà al costat de la seua mare i la seua amiga Rocío Jurado”.

El periodista ha mort en la seua localitat natal, Hellín, a Albacete, on va passar els seus últims anys de vida al costat del seu marit, Alberto, al qual sempre es va referir com l’amor de la seua vida.

“Continua sent el meu tot. És un company fidel, bon amic, gran conversador, afectuós, culte, no li puc demanar més a la vida. Encara que ja estava molt malalt, a les nostres noces estava convidat Juan de la Rosa, però justament va morir el mateix dia. Sembla humor negre! Així que el nostre viatge de novis va ser al tanatori”, comentava a ‘El Español’ en una de les seues últimes entrevistes, fent gala del seu característic to mordaç.

Va començar molt jove la seua marxa en la ràdio en espais com ‘La lengua viperina‘ o ‘El rincón de la gloria‘. A més, en televisió va col·laborar amb María Teresa Campos en el programa ‘Día a día‘, amb Ana Rosa Quintana en en ‘Sabor a ti‘ o amb Carolina Ferre en ‘Tela marinera‘, de Canal 9.

Últimes notícies

Lliure amb càrrecs el conductor begut que ha ferit greu una motorista en pràctiques i ha fugit a El Campello

Un home de 32 anys ha ferit de gravetat una alumna d’autoescola que feia pràctiques de moto a El Campello i ha fugit. Quadruplicava la taxa d’alcohol i ha quedat en llibertat amb càrrecs a l’espera de juí.

La campanya l’Espera Infinita denuncia el deteriorament de Rodalia a la província de València

El president provincial del PP de València, Vicent Mompó, ha llançat a Gandia la campanya l'Espera Infinita per a denunciar retards, cancel·lacions i averies constants a les línies de Rodalia, que considera un abandó del Govern central.

Braxton Key deixa el Valencia Basket després de rebutjar la renovació

Braxton Key ha finalitzat contracte amb el Valencia Basket i no ha acceptat l’oferta de renovació del club, després d’una temporada clau en els èxits a l’Eurolliga i la Lliga Endesa.

València restaura el monument a les víctimes del metro en el 20é aniversari de la tragèdia

L’Ajuntament de València ha completat la rehabilitació integral del monument a les víctimes de l’accident de metro de 2006, consensuada amb l’associació de víctimes i l’artista autora, coincidint amb el 20é aniversari del sinistre.

25 consultoris de platja i 85 milions per a reforçar la sanitat en zones turístiques este estiu

Sanitat obrirà entre juliol i setembre 25 consultoris auxiliars de platja i reforçarà 74 centres d’Atenció Primària amb un pressupost de 85,2 milions d’euros. Puçol mantindrà obert el seu consultori de platja tot l’any per a atendre l’augment de població.

Museus de Valladolid, León, Màlaga, València i Madrid incorporen 62 obres d’art recuperades a Itàlia

Un total de 62 peces d’art, valorades en més de tres milions d’euros i procedents de tràfic il·lícit, s’han reintegrat a museus d’Espanya, inclosos centres de València, Madrid, Valladolid, León i Màlaga, després de l’operació Altarpiece de la Guàrdia Civil.

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.