14 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Mor el pilot del caça F18 accidentat prop de Terol

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

Un caça F18 ha patit este divendres un “accident” en els voltants de la ciutat de Terol i ha mort el pilot de l’aeronau, segons ha informat l’Exèrcit de l’Aire i de l’Espai.

A través del seu compte en la xarxa social X (abans Twitter), l’Exèrcit de l’Aire ha precisat que es tracta del tinent coronel Pablo Estrada Martín, que estava destinat a l’Ala 12 al que pertanyia el caça accidentat.

L’Exèrcit de l’Aire ha traslladat el seu condol. “Ens unim al dolor dels seus familiars i amics. Descansa en pau, company”, ha escrit en la citada xarxa social.

Prèviament, havien informat que el caça havia patit un “accident” en els voltants de la ciutat de Terol, encara que no ha proporcionat més detalls sobre el succeït de moment.

Després de l’accident, s’han activat els mitjans de rescat, que es trobaven en recerca del pilot. Fins al lloc s’han desplaçat efectius del Cos de Bombers de la Diputació Provincial de Terol, han informat des de la institució provincial.

L’Ala 12 és una unitat militar amb avions de caça del Comandament Aeri de Combat de l’Exèrcit de l’Aire. Té les seues instal·lacions en la Base Aèria de Torrejón de Ardoz (Madrid).

Últimes notícies

Pradas diu que es va sentir persuadida des de Presidència per a no confinar durant la dana

Pradas ha declarat que es va sentir persuadida des de Presidència per a no ordenar el confinament durant la dana. Cuenca ho ha negat en un acarament marcat per protestes.

El PP afirma que li agradaria un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per la dana

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Laura Chuliá, va demanar un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per a aclarir la gestió de la dana. També va defendre que José Manuel Cuenca retornara el seu mòbil 'reinicialitzat' i va retraure que els dos responsables només es connectaren al Cecopi i rebutjaren acudir a la comissió d'investigació.

L’Hèrcules tanca una primera volta irregular i queda lluny de l’ascens

El 1-1 a Múrcia va tancar una primera volta de vaivens per a l'Hèrcules: nové amb 26 punts, a 4 del playoff i a 12 del líder, malgrat l'impuls de Company.

El Llevant de Luís Castro viu la seua millor ratxa del curs

Luís Castro ha sumat quatre punts en dos partits i ha enllaçat tres jornades sense perdre, la millor ratxa del Llevant este curs. L'equip continua penúltim amb 14 punts, a quatre de la salvació i amb un partit menys.

Compromís sosté que l’acarament per la dana ha de ser a tres i incloure a Mazón

Compromís ha reclamat que l'acarament judicial per la gestió de la dana no es limite a Pradas i Cuenca i incloga també a Mazón. Baldoví ha criticat l'esborrament del mòbil oficial de Conca i l'aforament del expresident.

Tosha Schareina acaba quart en l’etapa i s’allunya del podi en motos

Tosha Schareina va acabar quart de l'etapa, a 9.47 del guanyador Luciano Benavides, i veu com es complica el podi en motos: és quart de la general a 20.13. Benavides es va emportar la seua tercera etapa i va prendre el lideratge amb 10 segons sobre Daniel Sanders.

Pradas sosté davant la jutgessa que Conca va poder parlar amb Mazón o amb Presidència abans de rebutjar el confinament

Pradas ha afirmat davant la jutgessa que Conca va poder consultar amb Mazón o amb la Secretaria de Presidència abans de respondre-li 'de confinar res' durant la DANA. L'acarament busca aclarir si va haver-hi pressions o instruccions i la gestió dels mòbils centra part del debat.

Li demanen 17 anys i mig per quasi deu incendis en horts i zones rurals d’Elx

La fiscalia sol·licita 17 anys i mig de presó per a un acusat de provocar prop d'una desena d'incendis a Elx en la nit del 29 de juny de 2019. El juí se celebrarà el 13 de gener en la Secció Sèptima de l'Audiència Provincial amb seu a la ciutat.