15 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Mor el pilot del caça F18 accidentat prop de Terol

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

Un caça F18 ha patit este divendres un “accident” en els voltants de la ciutat de Terol i ha mort el pilot de l’aeronau, segons ha informat l’Exèrcit de l’Aire i de l’Espai.

A través del seu compte en la xarxa social X (abans Twitter), l’Exèrcit de l’Aire ha precisat que es tracta del tinent coronel Pablo Estrada Martín, que estava destinat a l’Ala 12 al que pertanyia el caça accidentat.

L’Exèrcit de l’Aire ha traslladat el seu condol. “Ens unim al dolor dels seus familiars i amics. Descansa en pau, company”, ha escrit en la citada xarxa social.

Prèviament, havien informat que el caça havia patit un “accident” en els voltants de la ciutat de Terol, encara que no ha proporcionat més detalls sobre el succeït de moment.

Després de l’accident, s’han activat els mitjans de rescat, que es trobaven en recerca del pilot. Fins al lloc s’han desplaçat efectius del Cos de Bombers de la Diputació Provincial de Terol, han informat des de la institució provincial.

L’Ala 12 és una unitat militar amb avions de caça del Comandament Aeri de Combat de l’Exèrcit de l’Aire. Té les seues instal·lacions en la Base Aèria de Torrejón de Ardoz (Madrid).

Últimes notícies

Sarabia qualifica el Llevant – Elx com un dol especial, bonic i important

Eder Sarabia va subratllar el pes anímic i competitiu del derbi davant el Llevant i va demanar manejar la pressió. Va avisar d'un rival molt motivat des de l'arribada de Luis Castro.

Sis atesos per fum després de l’incendi d’una vivenda a Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum després d'un incendi en un primer pis del carrer Sant Pau. Cinc han sigut traslladades a l'Hospital Doctor Balmis.

L’ex secretari de Presidència nega haver informat a Mazón d’un possible confinament per la DANA

Cayetano García ha negat davant la jutgessa haver informat a Carlos Mazón de la consulta sobre un possible confinament durant la DANA de 2024. La causa ha incorporat un informe de l'Advocacia que va avalar la viabilitat jurídica d'eixa mesura i ha revelat versions contradictòries amb l'entorn de Salomé Pradas.

Vueling programa més de 1,6 milions de seients a Alacant per a l’estiu de 2026

L'aerolínia incrementa un 18% la seua capacitat respecte a 2025 i operarà 16 rutes, nou internacionals, després de basar un avió addicional a Alacant i afegir freqüències.

Pérez Llorca ressalta les dades ‘magnífiques’ del turisme en les tres províncies valencianes

Pérez Llorca ha qualificat de 'magnífics' els resultats turístics de Castelló, València i Alacant en l'últim any. Ha defés una presència 'positiva' en Fitur per a reforçar l'oferta provincial.

Sanitat no detecta reutilització de catèters a l’Hospital del Vinalopó i avisa de mesures

El conseller Marciano Gómez ha assegurat que la inspecció urgent a l'Hospital del Vinalopó no ha trobat proves de reutilització de catèters. Si afloren irregularitats, promet actuar amb 'amb contundència'.

Pérez Llorca defén que l’estatut d’expresidents valencià és molt similar al d’altres regions

Pérez Llorca ha defés que l'estatut per als expresidents valencians és 'molt similar' al d'altres regions i ha acusat a Compromís de buscar titulars. També ha enlletgit que es condicione la reunió del 27 de gener al fet que reclame l'acta de Carlos Mazón.

Dimitix l’alcaldessa de Llocnou de la Corona i manté l’acta

Paqui Llopis ha presentat la seua renúncia per motius personals, familiars i laborals després d'una profunda reflexió. Mantindrà l'acta i les delegacions de Participació i Festes mentres s'ordena el relleu.