Mor el pilot del caça F18 accidentat prop de Terol

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

Un caça F18 ha patit este divendres un «accident» en els voltants de la ciutat de Terol i ha mort el pilot de l’aeronau, segons ha informat l’Exèrcit de l’Aire i de l’Espai.

A través del seu compte en la xarxa social X (abans Twitter), l’Exèrcit de l’Aire ha precisat que es tracta del tinent coronel Pablo Estrada Martín, que estava destinat a l’Ala 12 al que pertanyia el caça accidentat.

L’Exèrcit de l’Aire ha traslladat el seu condol. «Ens unim al dolor dels seus familiars i amics. Descansa en pau, company», ha escrit en la citada xarxa social.

Prèviament, havien informat que el caça havia patit un «accident» en els voltants de la ciutat de Terol, encara que no ha proporcionat més detalls sobre el succeït de moment.

Després de l’accident, s’han activat els mitjans de rescat, que es trobaven en recerca del pilot. Fins al lloc s’han desplaçat efectius del Cos de Bombers de la Diputació Provincial de Terol, han informat des de la institució provincial.

L’Ala 12 és una unitat militar amb avions de caça del Comandament Aeri de Combat de l’Exèrcit de l’Aire. Té les seues instal·lacions en la Base Aèria de Torrejón de Ardoz (Madrid).

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.