Mor un home en ennuegar-se mentre menjava a un bar d’Aldaia

Un home de 63 anys ha mort este dimarts en ennuegar-se mentre menjava un sandwich a un bar de la localitat valenciana d’Aldaia, segons ha explicat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

A les 11 hores d’este dimarts el CICU va rebre l’avís que l’home s’havia ennuegat a un bar i va mobilitzar una unitat del SAMU i una unitat SVB.

A l’arribada de l’ambulància de SVB, l’home estava inconscient i l’equip sanitari va iniciar la reanimació cardiopulmonar bàsica. Una vegada en el lloc, l’equip mèdic del SAMU va continuar amb la reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques de suport vital avançat però no va haver-hi resposta. Els sanitaris van confirmar la defunció de l’home.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís groc per vent de fins a 80 km/h a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vent del nord amb ratxes de fins a 80 km/h a Castelló. L'episodi s'estén per trams i afecta també a València i Alacant.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en el centre. Amb deu baixes, reserva a Alexander-Arnold i a Arda Güler i manté a Thiago Pitarch.

David Costas avança a l’Oviedo davant el València amb un gol en la primera part (1-0)

David Costas va marcar a la mitja hora i va posar per davant a l'Oviedo davant el València en el Carlos Tartiere. El 1-0 va reflectir la superioritat local en la primera part.

Gayà aconseguix els 400 partits amb el València i és ja el sèptim amb més trobades

El capità del València va aconseguir els 400 partits oficials en ser titular davant l'Oviedo i va empatar amb Enrique Saura com sèptim de la història del club.

Metrovalencia oferirà servicis mínims del 80% del 15 al 19 de març durant els aturs

FGV aplicarà una cobertura del 80% en Metrovalencia i del 75% en el TRAM d'Alacant entre el 15 i el 19 de març. Hi haurà franges d'aturs el diumenge i el dilluns.

Esparter-Gran Via Ramón y Cajal aconseguix el ninot indultat infantil de 2026

La comissió Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de les Falles 2026 amb una escena de taller firmada per Zvonimir Ostoic (Zeta). L'elecció, amb 9.190 dels 53.661 vots, obri els cinc dies grans que arranquen amb la plantá infantil.

La falla Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de 2026

La comissió Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s'ha alçat amb el ninot indultat infantil 2026, obra de Zvonimir Ostoic (Zeta) amb disseny de Raón Pla. L'elecció obri els cinc dies grans amb la plantà de 382 monuments infantils i anticipa l'anunci del ninot gran el diumenge

Milers es mobilitzen a Espanya per a exigir la fi de la guerra a Orient Mitjà

Milers de persones protesten en més de 150 ciutats espanyoles per a reclamar que es detinga la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà. Madrid reunix 5.000 segons l'organització.